Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iCloud backup nie robi kopii automatycznie.


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 posts
  • SkądŁDZ/Swansea

Posted 20 May 2017 - 18:13

Na archiwizację icloud nigdy nie mogłem narzekać, zawsze działała prawidłowo na każdym urządzeniu jakie miałem do 11 maja tego roku, bo w ten dzień całkiem przez przypadek odkryłem, że automatyczna archiwizacja do chmury nie działa, a był to 15 maja na moim iPhone 6S+ 64GB Co gorsza w opcjach iCloud nie ma info z błędem, jak za mało miejsca, że jakieś pliki był nie dostępne... kompletnie nic, jedyne info jakie mam to kiedy ostatnio kopia została stworzona. Telefon jest na bank podłączony do ładowarki zablokowany i podpięty do WiFi i mam wystarczająco miejsca w chmurze bo opłacam 50GB plan a mam jeszcze 33GB wolnego. Zresetowałem telefon do ustawień fabrycznych ustawiłem jako nowy tel nadal to samo po prostu nie robi kopi, muszę kliknąć w archiwizuj teraz. aby kopia zaczęła się robić. Nawet zrobiłem downgrade do oficjalnego iOS nadal nic, usunąłem kopie z chmury, wylogowałem się z icloud resetowałem ustawienia sieciowe w telefonie nadal nic. W końcu postanowiłem zadzwonić do Apple na infolinie i pogadać o tym problemie, koleś też był bardzo zdziwiony i nie wiedział za bardzo jak może pomóc. Co zasugerował to podłączyć się do innego wifi tylko, że ja już to robiłem w pracy podłączyłem się do dwóch rożnych sieci wifi do których znam hasło i niestety nic, powiedział aby spróbować u jakiegoś znajomego tak też zrobiłem... pojechałem do kumpla, podłączyłem się do wifi podpiąłem pod ładowarkę odczekałem jakieś 30min po czym sprawdziłem i o dziwo pierwszy raz pojawiało się inof, że kilka plików było niedostępnych podczas robienia ostatnie kopii... pomyślałem, ok jest jakiś postęp...  postanowiłem, że zresetuje ustawienia sieciowe i podepnę się na nowo. O dziwo ten sposób podziałał, kopia została wykonana. Wróciłem do domu zresetowałem router do ustawień fabrycznych i niestety nadal lipa, zrobiłem nawet reset ustawień sieciowych w telefonie tak jak to zrobiłem u kumpla, bez rezultatu. Aby było jeszcze dziwniej, posiadam starego iPhone 4 który jest podpięty pod to samo konto i to samo wifi, i tam kopia robi się za każdym razem kiedy tylko telefon jest podpięty do ładowarki. Zaczynam obstawiać że mój telefon nagle się popsuł, tylko co dokładnie skoro mój 6S+ łączy się z siecią w domu i jest internet, bo sprawdzałem to w trybie samolot. Jakieś sugestie może ktoś się z tym już w przeszłości spotkał.


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#2 imrik

imrik
  • 3471 posts
  • SkądWrocław, Poland

Posted 22 May 2017 - 11:12

Spotkałem się kiedyś z podobnym przypadkiem i rozwiązaniem była kombinacja usuwania kopii z iCloud, reinstalacji urządzenia na czysto i odczekania zanim znów załączy się kopię w chmurze. Kopię telefonu przy odtworzeniu wykonano i odtworzono na komputerze, a nie w iCloud. Czekaliśmy z ponowną aktywacją usługi kopii zapasowe w ramach iCloud około 3 tygodni do miesiąca aby mieć pewność, że wszystko się usunie z chmury i będzie tam czysto.

 

W tamtym przypadku jednak telefon zgłaszał nieznany błąd przy wykonywaniu kopii i po jej usunięciu z chmury nie przeliczało prawidłowo dostępnego miejsca, więc przypadek nieco inny od Twojego.



#3 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 posts
  • SkądŁDZ/Swansea

Posted 23 May 2017 - 10:44

W sumie to jest jakiś pomysł, aby wyłączyć robienie kopi dla iCloud na jakiś długi okres aż wszystko się na serwerach Apple zsynchronizuje i potem włączyć i zobaczyć co się stanie a na razie robić kopie do iTunes. Dzisiaj rano wstałem i np miałem info że kilka plików było niedostępnych podczas ostatniej kopii. Wg mnie to już jest jakiś progres ale uważam że coś może być nie tak z Photo iCloud ale to wymaga dłuższego testowania Ew wyłączenia wysyłania zdjęć do chmury i zobaczenie co będzie się działo.

iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#4 tomazzz

tomazzz
  • 35 posts

Posted 23 May 2017 - 18:05

sprawdzales porty u siebie? https://support.appl.../pl-pl/HT202944

mozesz tez zrobic backup w itunes i kompletnie wymazac telefon /restore as a new/ w iTunes i sporbowac pozniej wgrac backup z itunes. 

Moze byc problem z danymi w telefonie backup corrupt...



#5 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 posts
  • SkądŁDZ/Swansea

Posted 25 May 2017 - 20:48

Nie u mnie porty nie są poustawiane, ale po resecie routera do ustawień fabrycznych nadal miałem problem z robieniem kopi zapasowej, mój ipek po prostu tej kopii nie robił, nawet nie wywalał żadnego błędu. Co postanowiłem zrobić, to wyłączyć bibliotekę iCloud Photo, potem wylogowałem się z iCloud, następnie zalogowałem, podpiąłem tel pod ładowarkę i włączyłem ponownie bibliotekę iCloud Photo, tak zostawiłem tel aby zindeksował wszystkie zdjęcia jakie posiadam w telefonie. O dziwo po tym zabiegu mój iPhone zaczął robić kopie do iCloud automatycznie.


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users