Na archiwizację icloud nigdy nie mogłem narzekać, zawsze działała prawidłowo na każdym urządzeniu jakie miałem do 11 maja tego roku, bo w ten dzień całkiem przez przypadek odkryłem, że automatyczna archiwizacja do chmury nie działa, a był to 15 maja na moim iPhone 6S+ 64GB Co gorsza w opcjach iCloud nie ma info z błędem, jak za mało miejsca, że jakieś pliki był nie dostępne... kompletnie nic, jedyne info jakie mam to kiedy ostatnio kopia została stworzona. Telefon jest na bank podłączony do ładowarki zablokowany i podpięty do WiFi i mam wystarczająco miejsca w chmurze bo opłacam 50GB plan a mam jeszcze 33GB wolnego. Zresetowałem telefon do ustawień fabrycznych ustawiłem jako nowy tel nadal to samo po prostu nie robi kopi, muszę kliknąć w archiwizuj teraz. aby kopia zaczęła się robić. Nawet zrobiłem downgrade do oficjalnego iOS nadal nic, usunąłem kopie z chmury, wylogowałem się z icloud resetowałem ustawienia sieciowe w telefonie nadal nic. W końcu postanowiłem zadzwonić do Apple na infolinie i pogadać o tym problemie, koleś też był bardzo zdziwiony i nie wiedział za bardzo jak może pomóc. Co zasugerował to podłączyć się do innego wifi tylko, że ja już to robiłem w pracy podłączyłem się do dwóch rożnych sieci wifi do których znam hasło i niestety nic, powiedział aby spróbować u jakiegoś znajomego tak też zrobiłem... pojechałem do kumpla, podłączyłem się do wifi podpiąłem pod ładowarkę odczekałem jakieś 30min po czym sprawdziłem i o dziwo pierwszy raz pojawiało się inof, że kilka plików było niedostępnych podczas robienia ostatnie kopii... pomyślałem, ok jest jakiś postęp... postanowiłem, że zresetuje ustawienia sieciowe i podepnę się na nowo. O dziwo ten sposób podziałał, kopia została wykonana. Wróciłem do domu zresetowałem router do ustawień fabrycznych i niestety nadal lipa, zrobiłem nawet reset ustawień sieciowych w telefonie tak jak to zrobiłem u kumpla, bez rezultatu. Aby było jeszcze dziwniej, posiadam starego iPhone 4 który jest podpięty pod to samo konto i to samo wifi, i tam kopia robi się za każdym razem kiedy tylko telefon jest podpięty do ładowarki. Zaczynam obstawiać że mój telefon nagle się popsuł, tylko co dokładnie skoro mój 6S+ łączy się z siecią w domu i jest internet, bo sprawdzałem to w trybie samolot. Jakieś sugestie może ktoś się z tym już w przeszłości spotkał.
iCloud backup nie robi kopii automatycznie.
#1
Napisano 20 maja 2017 - 18:13
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#2
Napisano 22 maja 2017 - 11:12
Spotkałem się kiedyś z podobnym przypadkiem i rozwiązaniem była kombinacja usuwania kopii z iCloud, reinstalacji urządzenia na czysto i odczekania zanim znów załączy się kopię w chmurze. Kopię telefonu przy odtworzeniu wykonano i odtworzono na komputerze, a nie w iCloud. Czekaliśmy z ponowną aktywacją usługi kopii zapasowe w ramach iCloud około 3 tygodni do miesiąca aby mieć pewność, że wszystko się usunie z chmury i będzie tam czysto.
W tamtym przypadku jednak telefon zgłaszał nieznany błąd przy wykonywaniu kopii i po jej usunięciu z chmury nie przeliczało prawidłowo dostępnego miejsca, więc przypadek nieco inny od Twojego.
#3
Napisano 23 maja 2017 - 10:44
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#4
Napisano 23 maja 2017 - 18:05
sprawdzales porty u siebie? https://support.appl.../pl-pl/HT202944
mozesz tez zrobic backup w itunes i kompletnie wymazac telefon /restore as a new/ w iTunes i sporbowac pozniej wgrac backup z itunes.
Moze byc problem z danymi w telefonie backup corrupt...
#5
Napisano 25 maja 2017 - 20:48
Nie u mnie porty nie są poustawiane, ale po resecie routera do ustawień fabrycznych nadal miałem problem z robieniem kopi zapasowej, mój ipek po prostu tej kopii nie robił, nawet nie wywalał żadnego błędu. Co postanowiłem zrobić, to wyłączyć bibliotekę iCloud Photo, potem wylogowałem się z iCloud, następnie zalogowałem, podpiąłem tel pod ładowarkę i włączyłem ponownie bibliotekę iCloud Photo, tak zostawiłem tel aby zindeksował wszystkie zdjęcia jakie posiadam w telefonie. O dziwo po tym zabiegu mój iPhone zaczął robić kopie do iCloud automatycznie.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych