Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Zapętlone uruchamianie, czerwony ekran


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 foxbuur

foxbuur
  • 11 posts

Posted 16 May 2017 - 14:29

Witam,

 

Mam problem z iPhonem - nie uruchamia się. Zapętlił się w trakcie uruchamiania. Wygląda to tak - pojawia się logo jabłuszka, a po chwili cały ekran robi się czerwony i następuje restart. Po podłączaniu pod iTunes telefon jest wykrywany, da się przejść w recovery mode, ale nie da się przywrócić telefonu - błąd 4013. 

Miesiąc temu telefon oddawałem do iSpotu, wymieniono mi ekran. Niestety gwarancja skończyła się na początku tego miesiąca, iSpot nie chce przyjąć telefonu na reklamację, a ja nie mogę odnaleźć paragonu, zeby skorzystać z rękojmi. 

Co mogę zrobić z telefonem?

Proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam 



#2 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 16 May 2017 - 15:29

Jeśli gwarancja skończyła się na początku tego miesiąca to możesz zadzwonić na infolinię Apple, opisać dokładnie całą sprawę, wspomnij, że ekran był niedawno wymieniany i jeśli będziesz odpowiednio grzeczny i skuteczny to dostaniesz wyjątek na wymianę całego telefonu za darmo. Wtedy zgłosisz się do serwisu. Zrób tak, bo im tam bardzo zależy na satysfakcji klienta i bez problemu takie rzeczy kilka dni po gwarancji robią. Serwis autoryzowany też to może załatwić tylko musiało by się im chcieć.


  • MasterM likes this

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 gr@nd

gr@nd
  • 257 posts
  • SkądŚwidnica

Posted 16 May 2017 - 16:12

Czy telefon na wymianę ekranu był z tytyłu gwarancji?
Jeśli tak to masz 12 miesięcy na ten ekran. Co do paragonu to nie jest on wymagany, należy uprawdopodobnić zakup, ksero, wyciąg z karty, świadek.

#4 foxbuur

foxbuur
  • 11 posts

Posted 16 May 2017 - 17:37

@macsupport - dziękuję za podpowiedź :)

@gr@nd - tak, ekran był wymieniony na gwarancję (było to jeszcze w kwietniu). Wystarczyło zanieść telefon do iSpotu i przyjęli go bez problemu.

#5 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 16 May 2017 - 19:40

12 miesięcy gwarancji nowej gwarancji masz w przypadku telefonów z polskiej dystrybucji, natomiast niezależnie od pochodzenia telefonu i gwarancji na wymienioną część, masz gwarancję na naprawę (usługę), jest ona 90-dniowa i biegnie od daty zakończenia naprawy (wskazanej w karcie naprawy otrzymanej w serwisie). Jeżeli naprawa była w kwietniu to masz gwarancję przynajmniej do lipca.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 foxbuur

foxbuur
  • 11 posts

Posted 16 May 2017 - 19:57

12 miesięcy gwarancji nowej gwarancji masz w przypadku telefonów z polskiej dystrybucji, natomiast niezależnie od pochodzenia telefonu i gwarancji na wymienioną część, masz gwarancję na naprawę (usługę), jest ona 90-dniowa i biegnie od daty zakończenia naprawy (wskazanej w karcie naprawy otrzymanej w serwisie). Jeżeli naprawa była w kwietniu to masz gwarancję przynajmniej do lipca.

 

A powiedz mi co zrobić, gdy nie mam obecnie przy sobie ani paragonu, ani karty naprawy? Jedno i drugie leży najprawdopodobniej w domu rodzinnym, a nie jestem w stanie chwilowo pojechać po to.



#7 gr@nd

gr@nd
  • 257 posts
  • SkądŚwidnica

Posted 16 May 2017 - 20:28

Nigdy nie korzystałem z serwisu w iSpocie ale muszą mieć jakąś ewidencję napraw i myśle że powinna być w formie elektronicznej, która umożliwi szybką weryfikację urządzenia więc wystarczy z tylnej obudowy zczytać IMEI i nie powinni robić problemów.

#8 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 16 May 2017 - 20:29

Wszystko jest w systemie Apple, a poza tym sam iSpot musi mieć bazę napraw. Albo oddaj to do innego serwisu skoro oni mają z tym taki problem.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#9 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 16 May 2017 - 20:33

A powiedz mi co zrobić, gdy nie mam obecnie przy sobie ani paragonu, ani karty naprawy? Jedno i drugie leży najprawdopodobniej w domu rodzinnym, a nie jestem w stanie chwilowo pojechać po to.

Gwarancja (także ta 90-dniowa) na usługę naprawy - jest międzynarodowa. Gwarantem jest Apple, a nie serwis wykonujący naprawę.

Nie musisz korzystać z iSpot-u, nawet jeżeli kwietniowa naprawa tam była robiona.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users