Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Chmura rodzinna i brak próśb o zgodę na....


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsterlolek

Monsterlolek
  • 23 postów

Napisano 13 maja 2017 - 19:50

Witam, mam taki problem, że mam dodane dziecko do chmury rodzinnej i powiadomienia od córki z prośbą o zgodę na instalację np gry przychodzą mi tylko na ipada , a na iPhone nie. Oba urządzenia zalogowane do iCloud na to samo moje Apple id. W obu urządzeniach widzę sekcję chmura rodzinna i moją córkę oraz siebie jako organizatora. Nie mam pojęcia czemu tylko na opadzie widać prośby.

#2 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 15 maja 2017 - 08:40

Do App Store na obu urządzeniach jesteś zalogowany tym samym kontem?



#3 Monsterlolek

Monsterlolek
  • 23 postów

Napisano 15 maja 2017 - 20:23

Tak, na moje Apple id

#4 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 16 maja 2017 - 13:13

Spróbuj wylogować się na urządzeniu nie otrzymującym powiadomień z iCloud i App Store, zrobić restart (albo dwa, a co tam), a potem zalogować się ponownie.



#5 sportpoz1

sportpoz1
  • 161 postów
  • SkądPoznań

Napisano 12 listopada 2017 - 07:38

Ja mam ostatnio odwrotny problem. Każda prośba rodziny o zakup kończy się podaniem hasła. Szlag mnie trafia, bo wcześniej w tym celu wystarczyło Touch ID.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych