Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Nie mogę sprawdzić statusu gwarancji - spróbuj ponownie później


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 nosferatu

nosferatu
  • 120 posts

Posted 09 May 2017 - 12:39

Cześć, nie mogę sprawdzić statusu gwarancji rMBP 2015, w jednym, malutkim miejscu na stronie Apple jest komunikat o gwarancji, tam gdzie wyświetlają się wszystkie posiadane urządzenia, ale gdy chcę sprawdzić dokładniejsze informacje, to po wpisaniu numeru seryjnego i kodu captcha, dostaję błyskotliwy komunikat:

 

Niestety, nie możemy teraz wykonać tego żądania. Spróbuj ponownie później.

Próbuję ponownie już od dłuższego czasu. Chciałem upewnić się, czy wszystko jest w porządku z Apple, i chyba jest, skoro mogę sprawdzić status iPhone i nawet sprawdziłem losowy numer seryjny Macbooka (po prostu zmieniłem dwie litery i trafiłem na prawidłowy).

O co biega? Spotkał się ktoś z czymś takim? W jednym miejscu jest zielony komunikat o ważnej gwarancji, ale nie ma szczegółów. Coś poradzicie?

 

Adam



#2 krzysztofsds

krzysztofsds
  • 2064 posts
  • SkądRzym

Posted 09 May 2017 - 13:09

Cześć, nie mogę sprawdzić statusu gwarancji rMBP 2015, w jednym, malutkim miejscu na stronie Apple jest komunikat o gwarancji, tam gdzie wyświetlają się wszystkie posiadane urządzenia, ale gdy chcę sprawdzić dokładniejsze informacje, to po wpisaniu numeru seryjnego i kodu captcha, dostaję błyskotliwy komunikat:

Próbuję ponownie już od dłuższego czasu. Chciałem upewnić się, czy wszystko jest w porządku z Apple, i chyba jest, skoro mogę sprawdzić status iPhone i nawet sprawdziłem losowy numer seryjny Macbooka (po prostu zmieniłem dwie litery i trafiłem na prawidłowy).

O co biega? Spotkał się ktoś z czymś takim? W jednym miejscu jest zielony komunikat o ważnej gwarancji, ale nie ma szczegółów. Coś poradzicie?

 

Adam

Sprawdzałem przed chwilą gwarancję zegarka. Wszystko działa. 



#3 nosferatu

nosferatu
  • 120 posts

Posted 09 May 2017 - 13:23

U mnie nie działa tylko numer seryjny tego Maka. Nie potrafię zrozumieć dlaczego.



#4 makemymind

makemymind
  • 706 posts
  • SkądPoznań

Posted 09 May 2017 - 13:58

U mnie nie działa tylko numer seryjny tego Maka. Nie potrafię zrozumieć dlaczego.

 

Miałem tak ostatnio przez ok 2h. Spróbuj później, ruszy. Albo odpal na innym urządzeniu.


Edited by makemymind, 09 May 2017 - 13:58.


#5 tomciar

tomciar
  • 175 posts

Posted 11 May 2017 - 21:56

Nic nie ruszy. Apple nie ma danych na temat numeru seryjnego tego MBP. Miałem to samo, musiałem zadzwonić do Apple i uruchomic gwarancję na podstawie dowodu zakupu (u mnie paragon). Był to nowy MBP 2015 early.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users