Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Uruchomienie aplikacji na urządzeniu


  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 nehm

nehm
  • 1 posts

Posted 30 April 2017 - 17:14

Witam,

zacząłem pisać aplikację na iOS i chciałbym uruchomić ją na realnym urządzeniu.

Mam jednak problem z jej podpisaniem. Z tego co wyczytałem to, aby odpalić aplikację na swoim urządzeniu nie trzeba mieć wykupionego konta developerskiego.

Jednak przy automatycznym podpisywaniu za każdym razem wyświetlany jest błąd - zawsze anulowany jest jeden certyfikat i tworzony nowy, dostaję tonę maili odnośnie anulowania kluczy.

Na symulatorze wszystko działa ok, próbowałem zupełnie czysty projekt - to samo.

Xcode w wersji 8.3.2. Próbowałem reinstalować - nie pomogło.

W Google nie znalazłem żadnego rozwiązania. Ktoś ma jakiś pomysł?

 

Attached File  xcode.jpg   139.53KB   0 downloads



#2 WujoFefer

WujoFefer
  • 23 posts
  • SkądLublin

Posted 10 May 2017 - 09:13

Żeby pisać aplikacje i uruchamiać je na symulatorze nie trzeba mieć konta developerskiego jednak żeby odpalić na realnym urządzeniu... niestety już trzeba.
Nie wiem dokładnie jak to jest z założeniem darmowego konta developerskiego. Gdzieś słyszałem, że takie istnieje.

Gdy masz płatne konto developerskie musisz na stronie developer.apple.com przypisać urządzenie, na którym chcesz testować apkę (iPhone, iPad itd.)



#3 MiL

MiL
  • 1494 posts
  • Płeć:

Posted 10 May 2017 - 12:19

Od dawna nie trzeba już mieć konta żeby wrzucić aplikację na urządzenie.



#4 patiw

patiw

  • 24 posts
  • Płeć:
  • SkądGdansk, PL

Posted 15 May 2017 - 19:14

A masz możliwość wyboru konta o takim samym imieniu i nazwisku ale bez dopisku (Personal Team)? Ewentualnie General -> Device Management (na iUrządzeniu) sprawdź czy nie musisz się zaakceptować.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users