Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iphone 6s - zakupiony z blokadą i paragonem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZielakDG

ZielakDG
  • 118 postów
  • SkądZagłębie Dąbrowskie

Napisano 29 kwietnia 2017 - 11:36

Witam ! 

 

mam pewien problem, koleżanka przyjęła sobie iphone 6s na punkcie loombardowym iphone z blokadą - telefon oczywiście legalny z gwarancją, posiadamy paragon, gwarancją obowiązuje wszystko git. Obowiązuje Nas umowa którą podpisał klient, ale sobie nie odebrał sprzętu. 

 

Czy jest coś w stanie z tym zrobić ? jakieś wsparcie Applowskie czy ew oddać do salonu ? 

 

Pozdrawiam. 

Proszę nie odpowiadać w stylu, że niezła ściema itp. Skoro posiadamy na to umowę jest to czysto legalnie zakupiony telefon. 


 Iphone Xs 64 Gb , Iphone 11 64 GB, MacBook air 13', MacBook PRO 13"   :D 

 


#2 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 29 kwietnia 2017 - 11:40

Zakupiony i owszem. Przycisk do papieru.

Żeby zdjąć blokadę potrzebujesz oryginalną fakturę/dowód zakupu od autoryzowanego sprzedawcy Apple. Loombard nie jest takim.
Temat wielokrotnie omawiany na forum.


Użytkownik pedros edytował ten post 29 kwietnia 2017 - 11:44


#3 ZielakDG

ZielakDG
  • 118 postów
  • SkądZagłębie Dąbrowskie

Napisano 29 kwietnia 2017 - 11:52

Posiada fakturę, z salonu play - skąd klient nabył telefon, oczywiście nie jest to autoryzowany sprzedawca. Tak jak myślałem, nic z tym nie zrobi i tyle. Każdy głupi, może opisać taką sytuacje :) 

Podejrzewam ze ładnie będzie się prezentował na biurku :) 


 Iphone Xs 64 Gb , Iphone 11 64 GB, MacBook air 13', MacBook PRO 13"   :D 

 


#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 29 kwietnia 2017 - 11:59

Play akurat jest chyba oficjalnym sprzedawcą telefonów Apple w PL. Skoro macie fakturę, skontaktuj się ze wsparciem Apple. Poproszą o wymagane dokumenty i być może się uda. Zwykle zajmuje to kilka dni.



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 kwietnia 2017 - 15:56

Play jest oficjalnym sprzedawcą i jeśli faktura jest oryginalna, najlepiej z wydrukowanym numerem seryjnym telefonu, to bez problemu odblokujesz go na pomocy technicznej Apple.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 ZielakDG

ZielakDG
  • 118 postów
  • SkądZagłębie Dąbrowskie

Napisano 29 kwietnia 2017 - 20:04

niestety nie posiadamy faktury, jest to tylko paragon z salonu (dostałem takie info). Nic nam to nie da  ;) 

Zostaje położyć go na magazynie i będzie leżakował aż porośnie mchem. 

 

dziękuje za pomoc i zaangażowanie. Pozdrawiam ! 


Użytkownik ZielakDG edytował ten post 29 kwietnia 2017 - 20:06

 Iphone Xs 64 Gb , Iphone 11 64 GB, MacBook air 13', MacBook PRO 13"   :D 

 


#7 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 29 kwietnia 2017 - 22:06

Witam ! 

 

mam pewien problem, koleżanka przyjęła sobie iphone 6s na punkcie loombardowym iphone z blokadą - telefon oczywiście legalny z gwarancją, posiadamy paragon, gwarancją obowiązuje wszystko git. Obowiązuje Nas umowa którą podpisał klient, ale sobie nie odebrał sprzętu. 

 

Czy jest coś w stanie z tym zrobić ? jakieś wsparcie Applowskie czy ew oddać do salonu ? 

 

Pozdrawiam. 

Proszę nie odpowiadać w stylu, że niezła ściema itp. Skoro posiadamy na to umowę jest to czysto legalnie zakupiony telefon. 

Jeżeli lombard przyjmując telefon nie sprawdził obecności blokady (telefon z blokadą nadaje się na części i to nie wszystkie) to jest mało prawdopodobne że sprawdził wiarygodność dokumentu zakupu.
Blokadę iCloud zdejmuje tylko Apple. Zeskanuj ten dokument co macie i telefon na infolinię. Poproszą o przesłanie skanu.
Jak posiadany dokument okaże się niewystarczający - to nic więcej nie zrobicie (żaden serwis nie przyjmie do naprawy telefonu z aktywną blokadą iCloud)


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#8 ZielakDG

ZielakDG
  • 118 postów
  • SkądZagłębie Dąbrowskie

Napisano 11 maja 2017 - 13:36

Sprawa wygląda następująco :

 

Skontaktowaliśmy się z obsługą techniczną, Pan poprosił o skan paragonu/ zdjęcie paragonu - uznał, że sprawę da się załatwić bez problemu w takiej sytuacji. 

 

Poinformowano, że do 10 dni  sprawa blokady zostanie rozwiązana :)


Użytkownik ZielakDG edytował ten post 11 maja 2017 - 13:36

 Iphone Xs 64 Gb , Iphone 11 64 GB, MacBook air 13', MacBook PRO 13"   :D 

 


#9 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 12 maja 2017 - 21:49

3mamy kciuki.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych