Witam,
myślałem, że pójdzie z górki, ale to grubsza sprawa. W moim iPhonie 5S (iOS10) przestał działać dotyk. Zrobiłem głupotę i uruchomiłem go ponownie, przez co nie mogę w iTunes wykasować danych przed wysyłką do serwisu (wcześniej odblokowywałem telefon przez Touch ID). Po zalogowaniu do iCloud, w opcjach Find my iPhone wybieram opcję Wymaż iPhone. Wszystko akceptuje, podaję hasła i pytania kontrolne i dupa. Pokazuje się komunikat
Poza siecią.
Wymazywanie oczekuje. Po połączeniu się z internetem, zawartość tego telefonu zostanie wymazana.
Problem polega na tym, że telefon jest w sieci, ma pakiet kilku GB. Kilka razy włączałem i wyłączałem go, robiłem hard reset, wkładałem ponownie kartę sim i nic. Jak anuluję wykasowanie, to telefon znowu jest aktywny (zielona kropka), ja właczam kasowanie jest poza siecią (szara kropka)
Jakieś pomysły?
Nie chcę wysyłać telefonu do serwisu, ze wszystkimi danymi... Pociesza mnie jedynie fakt, że skoro mam kod blokady na telefon, to serwis też nic nie odczyta z telefonu. Mimo wszystko jednak, jeżeli dostanę refurba, to ten mój iPhone będzie się gdzieś pałętał.
Druga sprawa, to jak wyłączyć teraz Find my iPhone. Zastosowałem się wcześniej do instrukcji na stronie Apple, wyłączyłem telefon i wykasowałem go z listy urządzeń, a mimo to po włączeniu on nadal tam jest...
Użytkownik john80 edytował ten post 25 kwietnia 2017 - 19:39