Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Rozlany ekran i uszkodzona taśma


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Workowaty

Workowaty
  • 5 postów

Napisano 21 kwietnia 2017 - 23:02

Witam forumowiczów

 

Kupiłem iPhone 6s na początku stycznia 2016 roku (prawie 1,5 roku temu, w Media Markt) i po okresie ok. 10 miesięcy z powodu samoczynnego wyłączania się, zaniosłem go do iSpot i został on wymiony na nowy. Od wymiany minęło ok. pół roku, i wczoraj telefon mi spadł. Ekran lekko się wylał - nie przeszkadza to w użytkowaniu, lecz mam wrażanie że uszkodziła się tasiemka ponieważ po kilkunastu sekundach od odblokowania pojawiają się rozmazane ikonki (ogólnie grafika) - nie jest to na stała, ekran przez chwilę wygląda okej później się rozmazuje.

 

I tutaj pojawia się moje pytanie: Jeśli już raz wymienili mi iphone, to czy na nowego dostałem po raz kolejny roczną gwarancję od apple?

Drugie pytanie: Jeśli została uszkodzona taśma od ekranu to czy jest szansa że wymienią mi iphone na nowy lub naprawią?

 

Pozdrawiam :)

 



#2 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 22 kwietnia 2017 - 08:57

Witam forumowiczów

 

Kupiłem iPhone 6s na początku stycznia 2016 roku (prawie 1,5 roku temu, w Media Markt) i po okresie ok. 10 miesięcy z powodu samoczynnego wyłączania się, zaniosłem go do iSpot i został on wymiony na nowy. Od wymiany minęło ok. pół roku, i wczoraj telefon mi spadł. Ekran lekko się wylał - nie przeszkadza to w użytkowaniu, lecz mam wrażanie że uszkodziła się tasiemka ponieważ po kilkunastu sekundach od odblokowania pojawiają się rozmazane ikonki (ogólnie grafika) - nie jest to na stała, ekran przez chwilę wygląda okej później się rozmazuje.

 

I tutaj pojawia się moje pytanie: Jeśli już raz wymienili mi iphone, to czy na nowego dostałem po raz kolejny roczną gwarancję od apple?

Drugie pytanie: Jeśli została uszkodzona taśma od ekranu to czy jest szansa że wymienią mi iphone na nowy lub naprawią?

 

Uszkodzenie fizyczne automatycznie anulowało jakąkolwiek gwarancję. Pozostaje jedynie naprawa/wymiana odpłatna.



#3 Workowaty

Workowaty
  • 5 postów

Napisano 22 kwietnia 2017 - 10:50

Uszkodzenie fizyczne automatycznie anulowało jakąkolwiek gwarancję. Pozostaje jedynie naprawa/wymiana odpłatna.

 

Aaa okej, rozumiem. Jeśli mam wylany ekran (czarna plamka) to czy sama wymiana wyświetlacza (np. z allegro za 200 zł) pomoże? Bo szybka mi nie pękła.



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 kwietnia 2017 - 20:16

Jeśli szybę masz całą to Apple wymieni Ci ekran za darmo w ramach gwarancji. Chyba że jesteś uczciwy to możesz to zrobić odpłatnie za około 650 złotych.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Workowaty

Workowaty
  • 5 postów

Napisano 22 kwietnia 2017 - 20:44

Jeśli szybę masz całą to Apple wymieni Ci ekran za darmo w ramach gwarancji. Chyba że jesteś uczciwy to możesz to zrobić odpłatnie za około 650 złotych.

 

Ekran jest cały. Wiesz jak wygląda sprawa z gwarancją jeśli raz z powodu samoczynnego wyłączania się iphone wymienili mi go w iSpocie na nowy? Tak wygadała cała sytuacja:  ip 6s kupiłem w styczniu 2016 roku, po ok. 10 miesiącach oddałem go do iSpot (bodajże na podstawie rękojmi) stwierdzono wadę i otrzymałem nowy telefon (sam telefon, bez pudełka itd). Czy na ten nowy telefon również otrzymałem roczną gwarancję od Apple? 

 

Dzięki za odpowiedź ;)



#6 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 29 kwietnia 2017 - 22:52

Jeżeli pierwotny (ten który zgłaszałeś do iSpot-u) telefon był z polskiej dystrybucji to po wymianie gwarancyjnej dostał nowe 12 miesięcy gwarancji.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych