Witam, przy próbie zalogowania się do App Store'a wywala mi następujący błąd:
Podczas logowania wystąpił nieoczekiwany błąd.
Nie można zweryfikować tego urządzenia lub komputera. Zwróć się o pomoc do działu wsparcia.
MacBook Pro, macOS Sierra

Komunikat: „Nie można zweryfikować tego urządzenia lub komputera.” przy próbie zalogowania do App Store.
#1
Napisano 20 kwietnia 2017 - 11:43
#2
Napisano 20 kwietnia 2017 - 16:21
/Library/Preferences/SystemConfiguration/NetworkInterfaces.plist
Zaznacz powyższą linijkę > klik prawym > Usługi > Pokaż w Finderze, przenieś zaznaczony plik do kosza (potwierdź hasłem), uruchom komputer ponownie. Lepiej? To kosz do opróżnienia.
Nie od rzeczy byłoby również dostarczenie informacji o rodzaju połączenia sieciowego, gdyby nadal występowały kłopoty (rodzaj interfejsu, router czy cokolwiek innego? – te sprawy).
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
#3
Napisano 25 grudnia 2017 - 11:07
Witam, chciałbym podpiąć się do tego tematu. Otóż niedawno zakupiłem używanego MacBooka Pro A1260 early 2008, był na nim zainstalowany Mac OS X El Capitan 10.11.6 i mam na nim problem z zalogowaniem do iClouda i AppStore. W iCloudzie podczas logowania do Apple ID mam informację, że jest to prawidłowy Apple ID, lecz nie jest typowym kontem iCloud. Co do AppStore, to mam taki komunikat jak kolega wyżej (próbowałem stworzyć nowe Apple ID, ale to na nic, gdyż ten Mac nie jest upoważniony do tego). Próbowałem czyścić NVRAM, NullEthernet.kext czy usuwanie pliku NetworkInterfaces.plist. Nic nie pomaga ... jest jakiś cień nadziei, że uda się coś z tym zrobić?.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych