Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Reklamacja leather case apple


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 heseme

heseme
  • 4 posts

Posted 17 April 2017 - 21:19

Witam wszystkich,

kupiłem oryginalne etui leather case w kolorze czarnym,podczas zakładania na iphona SE case pękł w miejscu w okolicy wejścia na słuchawki.Zakładałem ostrożnie jednak pękło, teraz case jest troszkę luźny.Moje pytanie czy jeśli oddam do reklamacji to zostanie ona uznana czy raczej dać sobie spokój z reklamowaniem etui?



#2 heseme

heseme
  • 4 posts

Posted 20 April 2017 - 20:40

Nikt nie odpisuje więc sam odpisze,po telefonie do Cortland Pani poinformowała mnie,że takie rzeczy jak pokrowce nie podlegają reklamacji...

Wymieniłem na nowy w sklepie.

pozdrawiam 



#3 Piotr X

Piotr X
  • 123 posts
  • SkądGdynia

Posted 20 April 2017 - 22:43

Nikt nie odpisuje więc sam odpisze,po telefonie do Cortland Pani poinformowała mnie,że takie rzeczy jak pokrowce nie podlegają reklamacji...

Wymieniłem na nowy w sklepie.

pozdrawiam 

 

Jak nie podlegają reklamacji? Chyba Pani chodziło prędzej o to, że ich się nie naprawia tylko właśnie wymienia a Ty coś przeinaczyłeś.



#4 Kuba2000

Kuba2000
  • 2043 posts
  • SkądKielce

Posted 21 April 2017 - 06:29

Normalna gwarancja jest, mnie przy zakupie mówili, że gdyby coś to odrazu do premium reselera.

iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy


#5 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 21 April 2017 - 08:16

Oryginalne pokrowce oczywiście podlegają reklamacji i są wymieniane na nowe, wymienialiśmy już takich sporo. Z pęknięciem również nie ma problemu. Wystarczy taki pokrowiec przynieść do serwisu autoryzowanego z dowodem zakupu.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#6 heseme

heseme
  • 4 posts

Posted 22 April 2017 - 19:12

No to mi Pani zaproponowała żeby iść do sklepu w którym kupiłem i tak też zrobiłem,wymienili bo lekkich negocjacjach no ale niestety już na inny kolor bo nie było już czarnych.



#7 Kata29

Kata29
  • 1 posts

Posted 09 March 2018 - 20:57

Witam ponownie. Mnie rownież chodzi o case ale silikonowy, zakupiony w cortlandzie. Case pękł. Silikon kosztował 179 zł. Cortland odmówił wymiany a na zapytanie o zareklamowanie Pan mnie wyśmiał. „Jedyne rozwiązanie to kupić nowy- miała Pani pecha”.
Czy jednak jest możliwość wymiany na nowy?

#8 DarioMario

DarioMario
  • 109 posts
  • SkądToruń-Starachowice

Posted 25 June 2018 - 18:48

Oryginalne pokrowce oczywiście podlegają reklamacji i są wymieniane na nowe, wymienialiśmy już takich sporo. Z pęknięciem również nie ma problemu. Wystarczy taki pokrowiec przynieść do serwisu autoryzowanego z dowodem zakupu.

Ja oddałem do idream i stwierdzono ze usterka mechaniczna....czyli noszac go w tylniej kieszeni uszkodziłem case mechanicznie... smiech na sali...



#9 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 26 June 2018 - 07:59

Ale to też nie jest tak, że każdy pokrowiec i każde uszkodzenie podlega wymianie z automatu. Apple dostarcza materiały serwisowe, w których jest jasno opisane jakie uszkodzenia kwalifikują się do wymiany bezpłatnej, a jakie mogą być uszkodzeniem mechanicznym, więc skoro producent uznaje, że coś jest z winy użytkownika, to my nie możemy z tym dyskutować. Nam również zdarzyło się zwrócić kilka pokrowców bez wymiany, ale zdecydowana większość jest wymieniana za darmo na nowe, bo zawsze robi się wszystko aby klient był zadowolony, nawet jakieś niejednoznaczne sytuacje zawsze są rozstrzygane na korzyść klienta.


  • makemymind and DarioMario like this

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#10 DarioMario

DarioMario
  • 109 posts
  • SkądToruń-Starachowice

Posted 26 June 2018 - 10:17

Ale to też nie jest tak, że każdy pokrowiec i każde uszkodzenie podlega wymianie z automatu. Apple dostarcza materiały serwisowe, w których jest jasno opisane jakie uszkodzenia kwalifikują się do wymiany bezpłatnej, a jakie mogą być uszkodzeniem mechanicznym, więc skoro producent uznaje, że coś jest z winy użytkownika, to my nie możemy z tym dyskutować. Nam również zdarzyło się zwrócić kilka pokrowców bez wymiany, ale zdecydowana większość jest wymieniana za darmo na nowe, bo zawsze robi się wszystko aby klient był zadowolony, nawet jakieś niejednoznaczne sytuacje zawsze są rozstrzygane na korzyść klienta.

Ja rozumie..Ale normalne uzytkowanie czyli zdarcie powłoki silikonowej to chyba normalny objaw...?  ;)



#11 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1006 posts
  • Płeć:
  • SkądKraków

Posted 26 June 2018 - 11:07

Może to być też normalne zużycie, bo pokrowce się zużywają. Ale nie chce się wypowiadać, bo tego pokrowca nie widziałem.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users