Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Folder ze znakiem zapytania MacBook Air MD224PL/A


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 marcelluswalles

marcelluswalles
  • 32 posts

Posted 15 April 2017 - 22:25

Podczas pracy MacBook się wyłączył, po ponownym uruchomieniu długo się ładował po czym się pojawił folder ze znakiem zapytania. Korzystając z komend znalezionych w internecie uruchomiłem odzyskiwanie z internetu który po połączeniu z wi-fi pokazuje błąd "Apple.com/support -6003F", zrobiłem następnie reset PRAM macbook sie uruchomił wpisałem hasło następnie się zawiesił no i znów powróciłem do szarego folderu ze znakiem zapytania ??? Czy ma ktoś jakiś pomysł co mogę zrobić dalej? Próbowałem już wszystkich komend które znalazłem w internecie...

MacBook Air 2012r 11" (model No: A1465 | MD224PL/A ) (Sierra 10.12.4) /VATM - (C02HX691DRV7)


Edited by marcelluswalles, 15 April 2017 - 23:57.

MacBook Pro 13 MD101PL/A i5 2.5/8GB/OCz Vertex 4 128GB/HD4000 , OSX ML 10.8.

#2 tommy73

tommy73
  • 443 posts
  • SkądChełm, PL

Posted 16 April 2017 - 08:58

Folder ze znakiem zapytania to brak systemu lub brak dysku. Uszkodzony dysk?



#3 marcelluswalles

marcelluswalles
  • 32 posts

Posted 16 April 2017 - 10:53

Folder ze znakiem zapytania to brak systemu lub brak dysku. Uszkodzony dysk?

Chyba nie ponieważ jak wybieram jaki dysk mam być dyskiem startowym to się pojawia, natomiast podczas wyświetlania jabłka pojawiają się jakieś błędy na czarnym tle, i ponownie się uruchamia. Spróbuje zainstalować system na innym dysku.


Edited by marcelluswalles, 16 April 2017 - 10:54.

MacBook Pro 13 MD101PL/A i5 2.5/8GB/OCz Vertex 4 128GB/HD4000 , OSX ML 10.8.

#4 marcelluswalles

marcelluswalles
  • 32 posts

Posted 24 April 2017 - 00:13

Problem rozwiązany, dysk do wymiany. Tylko pytanie na jaki :) 


MacBook Pro 13 MD101PL/A i5 2.5/8GB/OCz Vertex 4 128GB/HD4000 , OSX ML 10.8.

#5 DanielF

DanielF
  • 5764 posts
  • SkądSiedlce

Posted 24 April 2017 - 05:25

Oryginalny Apple lub wolniejszy OWC
Fallout ...war, war never changes...

#6 PRW07

PRW07
  • 344 posts
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Posted 24 April 2017 - 08:36

OWC nie zawsze działają z MBA. Miałem już parę takich. 



#7 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6245 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 24 April 2017 - 11:06

OWC nie zawsze działają z MBA. Miałem już parę takich. 

 

Bzdura - dobrze dobrany dysk OWC zawsze działa. Dyski OWC są zamienne do roczników 2015 i wczesnych 2016. Potem Apple zmieniło konstrukcję dysku. Wątek jest o roczniku 2012 więc OWC jak najbardziej będzie pasować.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#8 PRW07

PRW07
  • 344 posts
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Posted 24 April 2017 - 11:21

no to powiedz mi czemu nie wystartował system na OWC ? Zresetowałem PRAM - działa. Po 4-5 uruchomieniach znowu przestaje działać. Dyski są sprawne. Na innych modelach chodzą. Dysk oryginalny na tym lapie śmiga. Miałem 2 takie przypadki na MBA 2010 i 2011. 


Edited by PRW07, 24 April 2017 - 11:27.


#9 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 24 April 2017 - 13:22

Bo dysk jednak sprawny nie jest. Miałem takie same akcje z OWC i po wymianie dysku było OK.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#10 PRW07

PRW07
  • 344 posts
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Posted 24 April 2017 - 13:37

jeden z dwóch w innym lapie świetnie działa.



#11 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 24 April 2017 - 13:55

I co w związku z tym? To znaczy, że dedykowane dyski OWC nie zawsze działają z MacBookami?


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 PRW07

PRW07
  • 344 posts
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Posted 24 April 2017 - 14:08

jeżeli zamiennik działa nie z każdym laptopem, to według mnie taki zamiennik nie jest dobry.



#13 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 24 April 2017 - 14:11

Przecież Ci napisałem, że miałeś zepsuty ten dysk.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#14 PRW07

PRW07
  • 344 posts
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Posted 24 April 2017 - 14:26

Nie. Dysk jest sprawny. Chyba że tak dziwnie jest uszkodzony że w innym lapie działa, a w tamtym nie chciał.



#15 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 24 April 2017 - 14:36

Prawdopodobnie tak.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#16 marcelluswalles

marcelluswalles
  • 32 posts

Posted 24 April 2017 - 15:02

A ja np. kupiłem dysk OWC w RTV AGD 120 GB, niestety po włożeniu go komputer działał wolno, zamieniłem to na taki sam dysk 240 GB i wszystko działa ekstra


MacBook Pro 13 MD101PL/A i5 2.5/8GB/OCz Vertex 4 128GB/HD4000 , OSX ML 10.8.

#17 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6245 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 24 April 2017 - 17:24

PRW07 - reklamuj u dystrybutora, choć z opisu wynika, że kopiłeś dyski ze starym softem. Wszystkie sprzedawane oficjalnie dyski OWC mają nowy soft i nie robią takich dowcipów. Osobiście montowałem kilkaset OWC i za każdym razem działały tak jak powinny. Jedyny problem jest z bootcamp na Win7 w dyskach PCI-e.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users