Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5s a iOS 10.3.1 - restart urządzenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 hiszp4nn

hiszp4nn
  • 2 postów

Napisano 13 kwietnia 2017 - 13:25

Witam

Zaktualizowałem na IP5s iOS do 10.3.1. Nawet lepiej chodzi, płynniej ale od czasu do czasu gdy telefon jest nieużywany, zaczyna wibrować non stop i się restartuje. Nigdy nie spadł, nigdy nie był zalany, jest na gwarancji Apple. Mieliście takie problemy na IP5s?

 



#2 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 14 kwietnia 2017 - 14:49

Jak na gwarancji, to serwis. Telefon nie ma prawa restartować się samodzielnie bez powodu. Ja jeszcze zrobiłbym kopię w iCloud/iTunes, wyzerował iPhone'a i zobaczył czy na czystym systemie jest to samo. Jeszcze przed tym możesz zrobić hard reset, czyli 10 sekund Home i przycisk Power jednocześnie. Czasem takie proste rzeczy mogą pomóc.

#3 Anna-m-s

Anna-m-s
  • 4 postów

Napisano 15 kwietnia 2017 - 18:29

Miałam ten sam problem z poprzednim telefonem - zaczęło się po aktualizacji w listopadzie ubiegłego roku, telefon 5s zaczął się sam wyłączać. Oddałam do serwisu, gdzie wymieniono baterię i wgrano na nowo oprogramowanie. Niestety problem nadal się pojawiał więc dwa tygodnie temu dostałam nowy telefon, który restartował się trzy razy juz przy odtwarzaniu archiwum z icloud :/ tak więc nowy telefon a problem nadal nierozwiązany - teraz potrafi się wyłączyć i potem uruchamia się po 5, 8 razy pod rząd i nie może zaskoczyć. Moim zdaniem wyglada to jednak na problemy z oprogramowaniem. Czy ktoś jeszcze ma podobne przygody?
MasterM co masz na myśli pisząc 'wyzerować iPhone"?

#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 15 kwietnia 2017 - 18:44

MasterM co masz na myśli pisząc 'wyzerować iPhone"?

 

Odtworzyć iOS "na czysto" bez przywracania kopii zapasowej. Jeśli problemy wciąż będą występowały -> serwis. Ale nie pierwszy-lepszy, tylko taki co się zna na urządzeniach Apple.



#5 Anna-m-s

Anna-m-s
  • 4 postów

Napisano 17 kwietnia 2017 - 12:39

Ok to w takim razie spróbuję wyzerować. Hard reset nic nie daje.
Telefon był w serwisie Espo w Warszawie, więc wydaje mi się źe tam się znają na urządzeniach Apple :-)

#6 hiszp4nn

hiszp4nn
  • 2 postów

Napisano 17 kwietnia 2017 - 13:53

Zauważyłem, że dzieje się to raz dziennie. Kilka razy go zresetowałem i na razie spokój, zobaczymy co będzie dalej. Czekam na kolejną aktualizację.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych