Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę dzwonić z rMBP - rzekomo inne konto iCloud na iPhone


Najlepsza odpowiedź imrik , 06 kwietnia 2017 - 08:39

Upewnij się, że jesteś zalogowany do tego samego Apple ID w:

- iCloud na Mac i iPhone

- FaceTime na Mac i iPhone

- iMessage na Mac i iPhone

 

Dodatkowo upewnij się, że masz w iPhone włączoną funkcję Na innych urządzeniach: Ustawienia -> telefon -> na innych urządzeniach.

Dodatkowo upewnij się, że masz w iPhone włączoną funkcję przekazywania wiadomości: Ustawienia -> wiadomości -> Przekazywanie (wymaga parowania komputera kodem)

Dodatkowo upewnij się, że masz włączoną funkcję Handoff na iPhone: Ustawienia -> Ogólne -> Handoff

Dodatkowo upewnij się, że masz włączoną funkcję Handoff na Mac: Preferencje Systemowe -> Ogólne -> Pozwalaj na Handoff

 

Na pewno masz włączone WiFi oraz Bluetooth na Mac i iPhone?

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 nosferatu

nosferatu
  • 120 postów

Napisano 05 kwietnia 2017 - 17:33

Cześć,

 

Kupiłem sobie rMBP 13'', skonfigurowałem go z wykorzystaniem tego samego konta iCloud jak z iPhone SE. iMessages działa, wiadomości są współdzielone, ale chcąc zadzwonić, dostaję komunikat że iPhone nie jest skonfigurowany do obsługiwania połączeń z mojego Maka. W opcjach iPhone mam funkcję współdzielenia i chcąc ją włączyć dostaję komunikat, że muszę mieć skonfigurowane to samo konto iCloud na obydwu urządzeniach. Ale właśnie mam skonfigurowane, skoro mam zdjęcia z iPhone na Maku. O co tu chodzi?



#2 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 06 kwietnia 2017 - 08:39   Najlepsza odpowiedź

Upewnij się, że jesteś zalogowany do tego samego Apple ID w:

- iCloud na Mac i iPhone

- FaceTime na Mac i iPhone

- iMessage na Mac i iPhone

 

Dodatkowo upewnij się, że masz w iPhone włączoną funkcję Na innych urządzeniach: Ustawienia -> telefon -> na innych urządzeniach.

Dodatkowo upewnij się, że masz w iPhone włączoną funkcję przekazywania wiadomości: Ustawienia -> wiadomości -> Przekazywanie (wymaga parowania komputera kodem)

Dodatkowo upewnij się, że masz włączoną funkcję Handoff na iPhone: Ustawienia -> Ogólne -> Handoff

Dodatkowo upewnij się, że masz włączoną funkcję Handoff na Mac: Preferencje Systemowe -> Ogólne -> Pozwalaj na Handoff

 

Na pewno masz włączone WiFi oraz Bluetooth na Mac i iPhone?


  • nosferatu lubi to

#3 nosferatu

nosferatu
  • 120 postów

Napisano 06 kwietnia 2017 - 12:47

Wyśmienicie! Udało się dzięki Tobie to ogarnąć.

 

Musiałem:

- "zainstalować" FaceTime ponownie

- włączyć Handoff na iPhone

- aktywować iCloud w FaceTime

 

Wszystko już działa, dziękuję za pomoc :)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych