Witam. Kupiłem właśnie swojego pierwszego iphona 6s. Przy pierwszej konfiguracji trzeba się zalogować na apple id. Wpisuje dane logowania w iphone, akceptuje warunki umowy i po chwili wyskakuje komunikat "Nie można się zalogować" Proszę o pomoc, nie wiem co robić.

Kupiłem używanego iPhone’a 6s i nie mogę zalogować Apple ID
#1
Posted 04 April 2017 - 17:26
#2
Posted 04 April 2017 - 18:35
Sprawdź czy nie ma blokady iCloud.
#3
Posted 04 April 2017 - 18:44
Jeśli nie ma blokady to pomiń ten krok i spróbuj zalogować się z menu po aktywacji. Jeśli jest powiązany z innym kontem to musisz użyć tamtego loginu i hasła.
#4
Posted 06 April 2017 - 09:23
Najprościej sprawdzić po IMEI czy blokada jest aktywna. Tu masz poradnik jak to zrobić Jak za darmo sprawdzić po IMEI czy iPhone ma wyłączoną blokadę iCloud Find my iPhone?
AppleMobile.pl - Serwis iPhone, iPod, iPad Szczecin - Pierwszy i jedyny serwis urządzęń Apple w Zachodniopomorskim autoryzowany przez MyApple.pl Masz pytania? Dzwoń! tel: 889 277 288 - Naprawy wysyłkowe na terenie całego kraju! http://www.facebook.com/AppleMobilePL
#5
Posted 06 April 2017 - 10:23
Gdyby miał blokadę to nie doszedł by do etapu logowania do swojego AppleID i akceptowania umowy.
Kliknij tam w niebieski napis "Nie masz lub nie pamiętasz AppleID?", a następnie w napis "Skonfiguruj później w Ustawieniach". W ten sposób przejdziesz aktywację, a potem spróbujesz zalogować się w Ustawieniach.
Edited by macsupport, 06 April 2017 - 10:24.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users