Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nagły brak miejsca w iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 mkunicki

mkunicki
  • 170 postów

Napisano 29 marca 2017 - 15:59

Mam wykupione 200GB. Zdjęć i dokumentów mam ok 150GB (po ok. 75GB każdy). Po ostatniej aktualizacji iOS / macOS (27 marca 2017) na iCloud pojawiło się 230GB danych, z czego 150GB to same dokumenty..

Nie wiem skąd dwukrotnie więcej miejsca zabierają dokumenty.

Gdzie mogę szukać owych dodatkowych 75GB?

2na2yjn.jpg



#2 Player 01

Player 01
  • 187 postów
  • SkądMiędzyrzecz

Napisano 29 marca 2017 - 21:12

Mam trochę podobną sytuację. Co prawda nie wam wykupionego dodatkowego miejsca, bo iCluda używam tylko do przechowywania kontaktów, kalendarzy i przypomnień oraz mam uruchomioną usługę "Znajdź mój iPhone/iPad". Co tutaj zajmuje ponad 4,5GB? Pytam, bo iOS krzyczy mi co chwilę o braku miejsca w usłudze.



#3 ciotka_paszczaka

ciotka_paszczaka
  • 1 052 postów

Napisano 29 marca 2017 - 23:17

Mam trochę podobną sytuację. Co prawda nie wam wykupionego dodatkowego miejsca, bo iCluda używam tylko do przechowywania kontaktów, kalendarzy i przypomnień oraz mam uruchomioną usługę "Znajdź mój iPhone/iPad". Co tutaj zajmuje ponad 4,5GB? Pytam, bo iOS krzyczy mi co chwilę o braku miejsca w usłudze.

 

Backup telefonu?


Nie czytam prywatnych wiadomości.


#4 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 30 marca 2017 - 08:31

QuickTime, iMovie i inne też na pasku są opisywane jako "Dokumenty". Nie zrzutu jednak nie wynika by było tego aż tak dużo - przyjrzyj się temu.

 

Swoją drogą jak wygląda zawartość iCloud Drive na stronie internetowej icloud.com?



#5 mkunicki

mkunicki
  • 170 postów

Napisano 30 marca 2017 - 12:02

Na iCloud.com nie widzę nic poza katalogami z Findera, wielkości nie mogę zweryfikować:

20swtc7.jpg

 

Usunąłem czekające w kolejce do usunięcia pliki w kosza na iCloud (ok 5GB), ale nadal jest ponad 50GB "dodatkowych"



#6 imrik

imrik
  • 3 471 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 31 marca 2017 - 14:41

Opróżnij proszę kosz w Mac i sprawdź po paru minutach.


Użytkownik imrik edytował ten post 31 marca 2017 - 14:41





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych