Brak LTE w T-mobile
#1
Napisano 23 marca 2017 - 12:30
#2
Napisano 23 marca 2017 - 12:53
Może nie masz włączone LTE......wejdz ustawienia, sieć komórkowa, dane sieci komórkowej muszą być włączone, pod spodem, opcje danych komórkowych, włącz LTE klikasz i masz trzy możliwości : wyłączone, głosowy i danych i tylko dane......wybierasz opcje która Cie interesuje, zaznaczasz.
#3
Napisano 23 marca 2017 - 13:02
#4
Napisano 23 marca 2017 - 13:05
A jak wyłączysz i włączysz telefon to dalej nic?
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
#5
Napisano 23 marca 2017 - 13:18
#6
Napisano 23 marca 2017 - 13:19
A może nie jesteś w zasięgu LTE, sprawdź jak możesz w innym miejscu.....wyjmij i włóż kartę sim....telefon "nauczy się" nowych parametrów sieci....wersje operatora 27,1?
#7
Napisano 23 marca 2017 - 13:40
#8
Napisano 23 marca 2017 - 13:56
Pomimo ich zapewnień, zrobiłbym jeszcze hard reset telefonu...w ip7 trzymasz dwa przyciski(sprawdź jakie, chyba vol- i power) ok15 sek....w ustawieniach LTE dałbym tylko dane....głosowe i dane to dla fukcji voLTE (tylko w abonamencie).
#9
Napisano 23 marca 2017 - 15:02
Miałem to samo po przenosinach z Play do Tmobile. Maksymalnie 3G i nic dalej nie szło. W ustawieniach miałem wszystko dobrze, restart nie pomagał, więc przy okazji pobytu w galerii wstąpiłem do salonu Tmobile i mi konsultantka zresetowała LTE i dosłownie po kilku minutach zaczęło działać. Wspominała faktycznie, że czas może być do iluś tam godzin.
#10
Napisano 23 marca 2017 - 15:21
Dwa miesiące temu również przeniosłem z Play do T-Mobile, jeśli chodzi o LTE to poszło u mnie bez problemu, ale kiedyś w ipadzie air musiałem odnośnie LTE interweniować z dobrym skutkiem..... w salonie.
#11
Napisano 23 marca 2017 - 15:43
W Orange kiedyś miałem podobnie, ze 2 lata temu. Usługa Lte musiała zostać aktywowana mimo wymiany karty na usim. Telefon do BOK wystarczył, zmienili coś w swoich ustawieniach i poszło po ponownym uruchomieniu telefonu.
Chyba, że po prostu jest brak zasięgu Lte z T-Mobile... Play korzysta z nadajników kilku operatorów.
iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE
#12
Napisano 23 marca 2017 - 15:46
Ale LTE ma TYLKO na swoich nadajnikach........a te nie wszędzie są dostępne.......
Użytkownik landr edytował ten post 23 marca 2017 - 15:47
#13
Napisano 21 stycznia 2018 - 23:05
Potwierdzam, by mieć LTE po przeniesieniu numeru do T-mobile, w moim przypadku z Viking czyli Play, trzeba zadzwonić na infolinię i poprosić o włączenie. W przeciwny razie mamy tylko 3G. Operacja trwa ok. 15 min.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych