Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 4S aktywacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kris10081

kris10081
  • 7 postów

Napisano 22 marca 2017 - 12:42

Witam posiadam iPhone'a 4S mam taki mały problem. Po zaktualizowaniu go do ios9 i zrobieniu całkowitej czystki na nim gdy próbuje go włączyć wszystko fajnie śmiga aż do momentu gdy po wybraniu sieci wi-fi wyskakuje komunikat Aktywowanie iphone'a może potrwać kilka minut. Czekam Czekam i wyskakuje że nie udało się aktywować może być problem z serwerami. Próbuje już tak od 2 dni i nadal nic podłączałem go do komputera i wtedy aktywować robiłem tą kombinacje przycisków wyłącz i home i poczekać aż się pojawi logo i nic próbowałem też przez itunes nadal nic w środku siedziała karta z play jak i z plusa i próbowałem też bez karty i nie wiem co zrobić ma ktoś jakis pomysł.



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 marca 2017 - 12:53

Wejdź w ustawienia i informacje o tym iPhonie. Sprawdź czy masz tam wyświetlone numery IMEI oraz Baseband (wersja modemu).


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 kris10081

kris10081
  • 7 postów

Napisano 22 marca 2017 - 13:32

Ale ja nie mogę w ogóle wejść na ekran główny telefonu po wybraniu mojego routera pokzuje się że aktywacja iphone zajmie kilka minut piszę ten błąd i mam tylko ponów a mój nr imei posiadam



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 22 marca 2017 - 14:29

Czyli telefon jest odtworzony i nieaktywowany, masz ekran z wyborem języka, kraju i WiFi. Jesli tak to na zablokowanym ekranie w prawym dolnym rogu masz ikonę ( i ) kliknij na nią i zobaczy czy wyświetla numery IMEI oraz ICCID.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 kris10081

kris10081
  • 7 postów

Napisano 22 marca 2017 - 17:41

Ok wszystko działa dziękuje






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych