Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone 2G - cały czas się resetuje.


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 GreaTskY

GreaTskY
  • 3303 posts
  • Skądtowni?

Posted 15 March 2017 - 17:12

Witam, dostałem od znajomego iPhone pierwszej generacji, nie miał na niego pomysłu to mi go dał, jednak zaznaczył że cały czas sam się resetuje, myślałem że to bateria, zamówiłem na allegro, dziś mi Pan wymienił baterię jednak to nie był ten problem. Telefon na chwile się uruchamia, włącza się system i za chwile następuje reset. Ktoś z Was może wiedzieć jaka jest przyczyna i czy warto naprawiać?

Pozdrawiam


Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3


#2 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 posts

Posted 15 March 2017 - 19:31

Pewnie winą jest płyta główna, może coś z procesorem ale to domysł jedyną sprawdzoną metodą jest oddanie do serwisu tyle że czy są jeszcze takie które zajmują się tak wiekowym telefonem i czy naprawa będzie opłacalna. 



#3 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 15 March 2017 - 19:51

Ja bym zaczął od DFU i odtworzenia oprogramowania.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 GreaTskY

GreaTskY
  • 3303 posts
  • Skądtowni?

Posted 15 March 2017 - 21:13

Błąd zrobiłem w opisie, telefon się włącza, widać Slide To Unlock i się wyłącza. Raz mi się udało odtworzyć telefon przez iTunes.

Edited by GreaTskY, 15 March 2017 - 21:15.

Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3


#5 GreaTskY

GreaTskY
  • 3303 posts
  • Skądtowni?

Posted 18 March 2017 - 19:29

Nie wiem jak to się stało, ale dziś włączyłem telefon i zaczął normalnie działać. Temat do zamknięcia.


Komputer:  MacBook Air z M2 / 8 CPU / 10 GPU / 16 Neural Engine / 16 GB Ram / Dysk SSD 256 GB / Kolor Północ / MacOS Sequoia 15 - Beta 2

Telefon:  iPhone 15 Pro / 128 GB / Tytan Naturalny / iOS 18 - Beta 3





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users