Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Flash edytor

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hazreth

Hazreth
  • 598 postów
  • SkądSkądinąd

Napisano 09 lutego 2008 - 22:12

Hej. Nie bardzo wiem, gdzie wsadzić ten temat... Zacznę od tego, że na Flashu nie znam się ni w ząb. Ale jest mi to potrzebne, więc chyba zacznę się uczyć. Niestety, nie wiem nawet na dobrą sprawę od czego zacząć i czego szukać. Co mi jest potrzebne? Jakiś edytor - coś innego niż ten od Adobe jest? Bo niestety nie za bardzo stać mnie na to. Potrzebuję czegoś do nauki. Darmowego albo taniego - do 50$ może? Fajnie, żeby miało jakąś wersję trial/demo. Szukałem po VersionTrackerze, ale jak już powiedziałem, nie wiem, czego szukać. Ktoś, kto ma doświadczenie w temacie może by mi poradził. Jeżeli ktoś miałby linki do tutoriali - jakichś dobrych i sprawdzonych, zawsze to łatwiej niż szukać czegoś, o czym nie ma się pojęcia - też byłoby fajnie. Ale to mogę wygooglać. Będę niezmiernie wdziędzny za pomoc. :)

#2 lantiz

lantiz
  • 1 118 postów
  • SkądGdansk, Poland, Poland

Napisano 09 lutego 2008 - 22:17

Polecam wpisać w google "poradnik flash" i poszukać poradnika dla początkujących
to zapewni Ci zupełne podstawy. Konkurencji dla Flasha raczej nie ma (przynajmniej
na Maka). Jest wersja trial flasha CS3. Polecam zakup pakietu web premium CS3 np.
w Vobisie na licencji studenckiej - 320 pln. Tutoriali poszukam i podrzuce tu jakieś linki.
Kilka pomocnych linków:
FLASH ::WEBHELP:: kurs i skrypty flash - tutki
Adobe AIR Tour - flashZONE.pl - pełno tutoriali, przykładów (z fla), i tłumaczenie komend z AS
Actionscript.org Flash, Flex & ActionScript Resources and Tutorials - chyba widać po adresie :P

tutaj za niecale 30 zl masz niezle poradniki video:
Kurs Adobe Flash CS3 i video tutoriale do nauki Flasha!

Polecam tez zakup ksiazki Flash i Action Script z Heliona (oficjalne podreczniki)