Flash edytor
Started by
Hazreth
, 09 Feb 2008 22:12
2 replies to this topic
Posted 09 February 2008 - 22:12
Hej.
Nie bardzo wiem, gdzie wsadzić ten temat...
Zacznę od tego, że na Flashu nie znam się ni w ząb. Ale jest mi to potrzebne, więc chyba zacznę się uczyć.
Niestety, nie wiem nawet na dobrą sprawę od czego zacząć i czego szukać.
Co mi jest potrzebne? Jakiś edytor - coś innego niż ten od Adobe jest? Bo niestety nie za bardzo stać mnie na to.
Potrzebuję czegoś do nauki. Darmowego albo taniego - do 50$ może? Fajnie, żeby miało jakąś wersję trial/demo.
Szukałem po VersionTrackerze, ale jak już powiedziałem, nie wiem, czego szukać. Ktoś, kto ma doświadczenie w temacie może by mi poradził.
Jeżeli ktoś miałby linki do tutoriali - jakichś dobrych i sprawdzonych, zawsze to łatwiej niż szukać czegoś, o czym nie ma się pojęcia - też byłoby fajnie. Ale to mogę wygooglać.
Będę niezmiernie wdziędzny za pomoc.

Posted 09 February 2008 - 22:17
Polecam wpisać w google "poradnik flash" i poszukać poradnika dla początkujących
to zapewni Ci zupełne podstawy. Konkurencji dla Flasha raczej nie ma (przynajmniej
na Maka). Jest wersja trial flasha CS3. Polecam zakup pakietu web premium CS3 np.
w Vobisie na licencji studenckiej - 320 pln. Tutoriali poszukam i podrzuce tu jakieś linki.
Kilka pomocnych linków:
FLASH ::WEBHELP:: kurs i skrypty flash - tutki
Adobe AIR Tour - flashZONE.pl - pełno tutoriali, przykładów (z fla), i tłumaczenie komend z AS
Actionscript.org Flash, Flex & ActionScript Resources and Tutorials - chyba widać po adresie
tutaj za niecale 30 zl masz niezle poradniki video:
Kurs Adobe Flash CS3 i video tutoriale do nauki Flasha!
Polecam tez zakup ksiazki Flash i Action Script z Heliona (oficjalne podreczniki)
---- Dodano 09-02-2008 o godzinie 22:22 ----
kirupa.com - Shocked Resource for Making Designers better Developers! - ten adres tez jest niezly (przyklady, itp - strona po angielsku)
---- Dodano 09-02-2008 o godzinie 22:24 ----