Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone po podłączeniu do ładowarki nie ładuje się. Spalony?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kinga Pichlak

Kinga Pichlak
  • 4 postów

Napisano 07 marca 2017 - 07:48

Witam

Mam iPhone 6s od roku, pół roku temu musiałam wymienić usb, w pośpiechu więc kupiłam kabel z forever24. Od około tygodnia musiałam układać kabel tak, aby telefon się ładował. Podłączałam go na chwilę do oryginalnej ładowarki i wszystko było w porządku, więc moje wejście jest sprawne. Niedawno po odłożeniu telefonu słyszałam tylko dźwięk koło ucha "ładuje, nie ładuje, ładuje, nie ładuje" czyli tzw. "zwara". Wczoraj wieczorem ułożyłam kabel i położyłam się spać nie słysząc żadnych odgłosów zwarcia. Dziś rano budzę się z 1% baterii, po czym telefon umiera mi na rękach. Na ekranie nie podłączonym pokazuje mi błyskawicę i kabel, po podłączeniu jest to samo, bądź błyskawica z kablem znikają. Czy to znaczy, że zepsułam telefon? Czy nic się nie dzieje i wystarczy kupić nową ładowarkę??

 

Proszę o szybką pomoc i pozdrawiam. :)



#2 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 07 marca 2017 - 08:41

Kup porządny kabel a nie jakąś protezę.


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#3 Kinga Pichlak

Kinga Pichlak
  • 4 postów

Napisano 07 marca 2017 - 09:01

Kup porządny kabel a nie jakąś protezę.

No dobra. A co z ekranem, który pokazuje, że telefon się ładuje a w rzeczywistości tak nie jest? To, że trzeba kupić porządny kabel, to ja wiem od momentu kupienia "protezy".



#4 torik-78856f3ad1

torik-78856f3ad1
  • 1 818 postów
  • SkądToruń

Napisano 07 marca 2017 - 09:46

Bo on faktycznie może ładować, jednak jest to tak mała napięcie że naładowanie potrwa wieki. Miałem taki kabel, który iPada 2 ładował do 40% przez cały dzień. 


MBA 13" | iPhone 4S + iPhone 5S | iPad 2


#5 Kinga Pichlak

Kinga Pichlak
  • 4 postów

Napisano 07 marca 2017 - 12:04

Bo on faktycznie może ładować, jednak jest to tak mała napięcie że naładowanie potrwa wieki. Miałem taki kabel, który iPada 2 ładował do 40% przez cały dzień. 

No tak, ale przez pół roku ładował mi telefon normalnie. Poza tym jak telefon może się ładować skoro nie jest podpięty pod prąd? Chyba nie powinno tak być prawda? Na prawdę polecam czytanie ze zrozumieniem, to nie boli, a ja czekam na prawdziwą jakąkolwiek pomoc, a nie dowiadywać się o czymś, co już wiem, bądź o czymś, co w ogóle nie ma związku z problemem.



#6 van1ty

van1ty
  • 170 postów

Napisano 07 marca 2017 - 12:12

No tak, ale przez pół roku ładował mi telefon normalnie. Poza tym jak telefon może się ładować skoro nie jest podpięty pod prąd? Chyba nie powinno tak być prawda? Na prawdę polecam czytanie ze zrozumieniem, to nie boli, a ja czekam na prawdziwą jakąkolwiek pomoc, a nie dowiadywać się o czymś, co już wiem, bądź o czymś, co w ogóle nie ma związku z problemem.

 

Ale na jaką Ty pomoc liczysz? Padła Ci bateria, na 99% to kabel bo kupiłaś badziewie a Ty zakładasz temat na forum zamiast kupić kabel? I jakiej odpowiedzi się spodziewasz.. może, że ktoś napisze żebyś nie kupowała nowego kabla bo to na 100% wina różowego pokrowca na telefonie?



#7 Mikołaj Maciejko

Mikołaj Maciejko

  • 5 067 postów
  • Płeć:

Napisano 07 marca 2017 - 12:13

Skoro pytasz, czy kabel, który trzeba było "układać", żeby działał, mógł doporowadzić do uszkodzenia telefonu, to oczywiście, odpowiedź brzmi: Tak, jest to możliwe. Żeby sie o tym przekonać, użyj kabla z certyfikatem MFi i oryginalnej ładowarki.

 

A oczekując czytania ze zrozumieniem, zacznij od tego, żeby pisać zrozumiale. To wiele ułatwi.


Użytkownik Mikołaj Maciejko edytował ten post 07 marca 2017 - 12:20


#8 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 07 marca 2017 - 12:28

A ja jeszcze dodam, że słowo „Ważne!” w tytule jest zupełnie niepotrzebne.

Wcale nie ważniejsze niż posty innych Użytkowników. Usuwam.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…


#9 Kinga Pichlak

Kinga Pichlak
  • 4 postów

Napisano 07 marca 2017 - 12:53

Ale na jaką Ty pomoc liczysz? Padła Ci bateria, na 99% to kabel bo kupiłaś badziewie a Ty zakładasz temat na forum zamiast kupić kabel? I jakiej odpowiedzi się spodziewasz.. może, że ktoś napisze żebyś nie kupowała nowego kabla bo to na 100% wina różowego pokrowca na telefonie?

Oczywiście. Różowy pokrowiec... że też na to nie wpadłam. Proszę sarkazm sobie podarować i odłożyć go dla znajomych.



#10 cesiu111

cesiu111
  • 742 postów
  • SkądRz

Napisano 07 marca 2017 - 13:33

Zamiast się tu spinać, zrób to, co poradził kolega w 2. poście.



#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 marca 2017 - 13:55

Pierwsze co musisz zrobić to sprawdzić telefon podłączając do sprawnej, oryginalnej ładowarki i przewodu. Jeśli ładowanie ruszy to masz pewność, że musisz kupić nowe, tym razem już porządne akcesoria. Jeśli natomiast telefon nie uruchomi się to będziesz wiedzieć, że nie jest to wina ładowarki tylko uszkodzenia telefonu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#12 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 07 marca 2017 - 15:40

Ten temat to jakis zart




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych