Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

PowerBook 170

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Neckuno1

Neckuno1
  • 11 postów

Napisano 04 lutego 2008 - 21:23

Witam!! Wlasnie stalem sie posiadaczem Maca,model taki jak w temacie,dostalem go od kolezanki w zamian za pomoc i wlasnie rozpoczela sie moja przygoda z tym czyms.Nie mam zielonego pojecia o co chodzi w tym sprzecie,dotychczas mialem stycznosc tylko z PC Win tak wiec o Mac-ach nie mam bladego pojecia.Po uruchomieniu notebooka widnieje tylko ikona dyskietki ze znakiem zapytania.Skad moge dorwac jakikolwiek soft na ten sprzet,jak sie go obsluguje,jakie sa podstawowe zagadnienia.Prosze o pomoc i nie usuwanie postu,ewentualnie podanie linka do tematu,jestem calkowitym laikiem w tym temacie. Z gory dziekuje za wszelka pomoc i pozdrawiam!!

#2 Jakub Nowaczyk

Jakub Nowaczyk

JSNspec

• 1 376 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 04 lutego 2008 - 22:05

Zdaję się, że ta strona jest odpowiednia dla Ciebie: Mac Szkoła — Lekcje wideo z obsługi systemu Apple Mac OS X
Co do softu to powinieneś go dostać wraz z komputerem od koleżanki. Jakby co to zawsze możesz go nabyć w jednym ze sklepów w całej Polsce, np. tutaj: iSpot Apple Premium Reseller lub tutaj: Cortland - systemy graficzne, Apple , iPod, iPhone, Mac , Macintosh, iMac , MacBook, MacBook Pro, Intel, PowerPC, Quark , Adobe , Lacie,

#3 tskisiu

tskisiu
  • 1 255 postów
  • SkądEnschede (NL)

Napisano 04 lutego 2008 - 22:55

Zdaję się, że ta strona jest odpowiednia dla Ciebie: Mac Szkoła — Lekcje wideo z obsługi systemu Apple Mac OS X
Co do softu to powinieneś go dostać wraz z komputerem od koleżanki. Jakby co to zawsze możesz go nabyć w jednym ze sklepów w całej Polsce, np. tutaj: iSpot Apple Premium Reseller lub tutaj: Cortland - systemy graficzne, Apple , iPod, iPhone, Mac , Macintosh, iMac , MacBook, MacBook Pro, Intel, PowerPC, Quark , Adobe , Lacie,