
IPhone 6 - Touch ID - problem
#1
Napisano 04 marca 2017 - 10:18
Od niedawna gdy włączam telefon wyskakiwał komunikat , że nie można skonfigurować Touch ID na tym telefonie. Tak samo jak wchodzę w ustawienia i dodaje kod , następnie chciałbym dodać odcisk ale przycisk jest nieaktywny. Jak na gorze wezmę suwak np. Odblokowanie klawiatury przez Touch ID to wyskakuje , że nie można dokończyć konfiguracji. Szukałem na internecie i nie znalazłem rozwiązania takiego problemu. Kiedyś Touch ID normalnie działał , nawet po zmianie wyświetlacza.
I jeszcze nie wiem czy to jest powiązane czy może jakiś wirus , ale od jakiś 3 dni mam taki problem , że po zablokowaniu ekranu do 10 sekund mogę normalnie nacisnąć początek i ekran się wzbudza , a powyżej 10 sekund różnie bywa. Czasami po jednym naciśnięciu przycisku wzbudza się ekran a czasami po 5 czy tam 25 wcisnieciach. Gdy nacisnę przycisk blokady to przycisk początek działa normalnie od razu. Ogólnie podczas użytkowania działa normalnie i nie mam z nim problemów tylko przy zablokowaniu jest taka akcja
Pozdro
Sebo
#2
Napisano 04 marca 2017 - 19:20
#3
Napisano 05 marca 2017 - 00:19
Takie zachowanie telefonu wynika z uszkodzenia przycisku Home. Na wszelki wypadek odtwórz oprogramowanie ale podejrzewam, że to nie rozwiąże problemu.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#4
Napisano 05 marca 2017 - 09:25
#5
Napisano 05 marca 2017 - 09:38
#6
Napisano 05 marca 2017 - 11:02
#7
Napisano 05 marca 2017 - 18:06
Być może właśnie ujawniła się usterka będąca konsekwencją wcześniejszych "przejść" Twojego iPhone.
Jeżeli TID zostałby uszkodzony trwale, to naprawa (wymiana w Apple całego ekranu) kosztuje ok. 650zł.-700zł. (w zależności od serwisu) .
Pomogłem ? - Lubię to
#8
Napisano 17 kwietnia 2017 - 23:15
U mnie pojawił się niedawno podobny problem z Touch ID - w Iphonie 6s.
Co jakiś czas przestaje działać Touch ID i pojawia się komunikat, że "Nie można aktywować Touch ID na tym Iphonie".
Dotychczas z reguły pomagał restart Iphona - (jeden raz, czasem dwa) i Touch ID znowu działało bez problemu.
No ale dzisiaj najwyraźniej się "zawziął" i nie działa pomimo tego, że restartowałem już kilka razy. I cały czas nic.
Zauważyłem tez, że te problemy z reguły pojawiają się po doładowaniu baterii.
Ma ktoś jakiś pomysł - o co może chodzić?
#9
Napisano 17 kwietnia 2017 - 23:34
Kiedyś Touch ID normalnie działał , nawet po zmianie wyświetlacza.
Gdzie wymieniłeś wyświetlacz?
U mnie pojawił się niedawno podobny problem z Touch ID - w Iphonie 6s.
Co jakiś czas przestaje działać Touch ID i pojawia się komunikat, że "Nie można aktywować Touch ID na tym Iphonie".
Dotychczas z reguły pomagał restart Iphona - (jeden raz, czasem dwa) i Touch ID znowu działało bez problemu.
No ale dzisiaj najwyraźniej się "zawziął" i nie działa pomimo tego, że restartowałem już kilka razy. I cały czas nic.
Zauważyłem tez, że te problemy z reguły pojawiają się po doładowaniu baterii.
Ma ktoś jakiś pomysł - o co może chodzić?
A czy wymieniałeś ekran?
Jak pomogłem, kliknij w Lubię to!
#10
Napisano 18 kwietnia 2017 - 06:57
Gdzie wymieniłeś wyświetlacz?
A czy wymieniałeś ekran?
Nie wymieniałem. Kupiłem Iphone'a raptem kilka miesięcy temu.
#11
Napisano 18 kwietnia 2017 - 12:02
Nie wymieniałem. Kupiłem Iphone'a raptem kilka miesięcy temu.
Nowego?
Jak pomogłem, kliknij w Lubię to!
#12
Napisano 18 kwietnia 2017 - 14:10
#13
Napisano 18 kwietnia 2017 - 23:38
Co Cię powstrzymuje przed oddaniem Twojego iPhone na gwarancję ?
Pomogłem ? - Lubię to
#14
Napisano 19 kwietnia 2017 - 00:12
Tak. Przynajmniej wg mojej wiedzy
Jak nie minęło 12 miesięcy od pierwszego włączenia to na gwarancję tak jak napisał kolega wyżej do serwisu autoryzowanego rzecz jasna. Nie baw się w naprawianie "po kątach" jak to czasem nazywasz bo tylko stracisz.
Użytkownik Damien Karras edytował ten post 19 kwietnia 2017 - 00:12
Jak pomogłem, kliknij w Lubię to!
#15
Napisano 19 kwietnia 2017 - 17:17
Nic mnie oczywiście nie powstrzymuje
Miałem po prostu nadzieję, że to nie będzie konieczne. Bo to jednak komplikacja - brak Iphona przez jakiś czas itd.
Ale - jak trzeba, to trzeba.
- Damien Karras lubi to
#16
Napisano 20 kwietnia 2017 - 00:39
Nic mnie oczywiście nie powstrzymuje
Miałem po prostu nadzieję, że to nie będzie konieczne. Bo to jednak komplikacja - brak Iphona przez jakiś czas itd.
Ale - jak trzeba, to trzeba.
Zagadaj z serwisem, czasem dysponują zastępczym telefonem, ale nie zawsze jest na dyspozycji.
Jak pomogłem, kliknij w Lubię to!
#17
Napisano 20 kwietnia 2017 - 22:10
Tak spróbuję.
Podobno w Ispot mają taką opcję.
#18
Napisano 20 kwietnia 2017 - 22:36
Tak spróbuję.
Podobno w Ispot mają taką opcję.
Jak chodzi o serwis to wolałbym Cortland. Serwisuję u nich (jak muszę, ostatnio tylko z własnej winy) swoje telefony, na tle innych serwisów powiązanych z Apple z którymi miałem do czynienia u nich serwis działa najsprawniej. Jak nie masz salonu ani ich serwisu w swoim mieście to możesz nadać przesyłkę.
#19
Napisano 20 kwietnia 2017 - 23:20
Wysyłkowo telefonu zastępczego nie dostanie
- Piotr X lubi to
Pomogłem ? - Lubię to
#20
Napisano 20 kwietnia 2017 - 23:49
Wysyłkowo telefonu zastępczego nie dostanie
No prawda
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych