Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

IPhone 6 - Touch ID - problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebo_runner

sebo_runner
  • 6 postów

Napisano 04 marca 2017 - 10:18

Witam!
Od niedawna gdy włączam telefon wyskakiwał komunikat , że nie można skonfigurować Touch ID na tym telefonie. Tak samo jak wchodzę w ustawienia i dodaje kod , następnie chciałbym dodać odcisk ale przycisk jest nieaktywny. Jak na gorze wezmę suwak np. Odblokowanie klawiatury przez Touch ID to wyskakuje , że nie można dokończyć konfiguracji. Szukałem na internecie i nie znalazłem rozwiązania takiego problemu. Kiedyś Touch ID normalnie działał , nawet po zmianie wyświetlacza.

I jeszcze nie wiem czy to jest powiązane czy może jakiś wirus , ale od jakiś 3 dni mam taki problem , że po zablokowaniu ekranu do 10 sekund mogę normalnie nacisnąć początek i ekran się wzbudza , a powyżej 10 sekund różnie bywa. Czasami po jednym naciśnięciu przycisku wzbudza się ekran a czasami po 5 czy tam 25 wcisnieciach. Gdy nacisnę przycisk blokady to przycisk początek działa normalnie od razu. Ogólnie podczas użytkowania działa normalnie i nie mam z nim problemów tylko przy zablokowaniu jest taka akcja

Pozdro
Sebo

#2 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 04 marca 2017 - 19:20

Najpierw przywroc do ustawien fabrycznych jak nic to nie zmieni to masz uszkodzony czytnik lini papilarnych

#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 marca 2017 - 00:19

Takie zachowanie telefonu wynika z uszkodzenia przycisku Home. Na wszelki wypadek odtwórz oprogramowanie ale podejrzewam, że to nie rozwiąże problemu.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 sebo_runner

sebo_runner
  • 6 postów

Napisano 05 marca 2017 - 09:25

Odtwarzałem i to samo. Dziwne jest to że po zablokowaniu do 10 sekund przycisk home za każdym razem zareaguje , a po 10 sekundach nie zawsze :/. Czyli co home jest nie do wymiany i telefon śmieć ?

#5 Dziadu1993

Dziadu1993
  • 728 postów

Napisano 05 marca 2017 - 09:38

Jesli masz gwarancje to oddaj do serwisu i najprowdopodobniej otrzymasz nowy telefon, jesli nie masz gwarancji to pozostaje ci wymiana przycisku home i tym samym utrata czytnika lini papilarnych czyli bedzie to tylko przycisk

#6 sebo_runner

sebo_runner
  • 6 postów

Napisano 05 marca 2017 - 11:02

To w takim razie bez sensu mi zmieniać bo na chwile obecna mam taka sytuacje że czytnik nie działa a przycisk tak .

#7 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 05 marca 2017 - 18:06

Być może właśnie ujawniła się usterka będąca konsekwencją wcześniejszych "przejść" Twojego iPhone.

Jeżeli TID zostałby uszkodzony trwale, to naprawa (wymiana w Apple całego ekranu) kosztuje ok. 650zł.-700zł. (w zależności od serwisu) .


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#8 Yoozek

Yoozek
  • 16 postów

Napisano 17 kwietnia 2017 - 23:15

U mnie pojawił się niedawno podobny problem z Touch ID - w Iphonie 6s.

 

Co jakiś czas przestaje działać Touch ID i pojawia się komunikat, że "Nie można aktywować Touch ID na tym Iphonie".

Dotychczas z reguły pomagał restart Iphona - (jeden raz, czasem dwa) i Touch ID znowu działało bez problemu.

No ale dzisiaj najwyraźniej się "zawziął" i nie działa pomimo tego, że restartowałem już kilka razy. I cały czas nic. 

Zauważyłem tez, że te problemy z reguły pojawiają się po doładowaniu baterii.

 

Ma ktoś jakiś pomysł - o co może chodzić?



#9 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 kwietnia 2017 - 23:34

Kiedyś Touch ID normalnie działał , nawet po zmianie wyświetlacza.

 

Gdzie wymieniłeś wyświetlacz?


U mnie pojawił się niedawno podobny problem z Touch ID - w Iphonie 6s.

 

Co jakiś czas przestaje działać Touch ID i pojawia się komunikat, że "Nie można aktywować Touch ID na tym Iphonie".

Dotychczas z reguły pomagał restart Iphona - (jeden raz, czasem dwa) i Touch ID znowu działało bez problemu.

No ale dzisiaj najwyraźniej się "zawziął" i nie działa pomimo tego, że restartowałem już kilka razy. I cały czas nic. 

Zauważyłem tez, że te problemy z reguły pojawiają się po doładowaniu baterii.

 

Ma ktoś jakiś pomysł - o co może chodzić?

 

A czy wymieniałeś ekran?


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#10 Yoozek

Yoozek
  • 16 postów

Napisano 18 kwietnia 2017 - 06:57

Gdzie wymieniłeś wyświetlacz?


 

A czy wymieniałeś ekran?

 

 

Nie wymieniałem. Kupiłem Iphone'a raptem kilka miesięcy temu.



#11 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 kwietnia 2017 - 12:02

Nie wymieniałem. Kupiłem Iphone'a raptem kilka miesięcy temu.

 

Nowego?


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#12 Yoozek

Yoozek
  • 16 postów

Napisano 18 kwietnia 2017 - 14:10

Tak. Przynajmniej wg mojej wiedzy

#13 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 18 kwietnia 2017 - 23:38

Co Cię powstrzymuje przed oddaniem Twojego iPhone na gwarancję ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#14 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 kwietnia 2017 - 00:12

Tak. Przynajmniej wg mojej wiedzy

 

 

Jak nie minęło 12 miesięcy od pierwszego włączenia to na gwarancję tak jak napisał kolega wyżej do serwisu autoryzowanego rzecz jasna. Nie baw się w naprawianie "po kątach" jak to czasem nazywasz bo tylko stracisz.


Użytkownik Damien Karras edytował ten post 19 kwietnia 2017 - 00:12

Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#15 Yoozek

Yoozek
  • 16 postów

Napisano 19 kwietnia 2017 - 17:17

Nic mnie oczywiście nie powstrzymuje :)

Miałem po prostu nadzieję, że to nie będzie konieczne. Bo to jednak komplikacja - brak Iphona przez jakiś czas itd.

 

Ale - jak trzeba, to trzeba.


  • Damien Karras lubi to

#16 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 20 kwietnia 2017 - 00:39

Nic mnie oczywiście nie powstrzymuje :)

Miałem po prostu nadzieję, że to nie będzie konieczne. Bo to jednak komplikacja - brak Iphona przez jakiś czas itd.

 

Ale - jak trzeba, to trzeba.

 

Zagadaj z serwisem, czasem dysponują zastępczym telefonem, ale nie zawsze jest na dyspozycji.


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#17 Yoozek

Yoozek
  • 16 postów

Napisano 20 kwietnia 2017 - 22:10

Tak spróbuję.

Podobno w Ispot mają taką opcję.



#18 Piotr X

Piotr X
  • 123 postów
  • SkądGdynia

Napisano 20 kwietnia 2017 - 22:36

Tak spróbuję.

Podobno w Ispot mają taką opcję.

 

Jak chodzi o serwis to wolałbym Cortland. Serwisuję u nich (jak muszę, ostatnio tylko z własnej winy) swoje telefony, na tle innych serwisów powiązanych z Apple z którymi miałem do czynienia u nich serwis działa najsprawniej. Jak nie masz salonu ani ich serwisu w swoim mieście to możesz nadać przesyłkę.



#19 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 20 kwietnia 2017 - 23:20

Wysyłkowo telefonu zastępczego nie dostanie


  • Piotr X lubi to

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#20 Piotr X

Piotr X
  • 123 postów
  • SkądGdynia

Napisano 20 kwietnia 2017 - 23:49

Wysyłkowo telefonu zastępczego nie dostanie

 

No prawda :D






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych