Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Warszawa] [iSpot BC - salon firmowy]


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

Ankieta: [Warszawa] [iSpot BC - salon firmowy] (0 użytkowników oddało głos)

  1. 1 (8 głosów [26.67%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 26.67%

  2. 2 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  3. 3 (1 głosów [3.33%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 3.33%

  4. 4 (1 głosów [3.33%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 3.33%

  5. 5 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  6. 6 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  7. 7 (3 głosów [10.00%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 10.00%

  8. 8 (5 głosów [16.67%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 16.67%

  9. 9 (0 głosów [0.00%])

    Procent z głosów: 0.00%

  10. 10 (12 głosów [40.00%] - Zobacz)

    Procent z głosów: 40.00%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#1 reeye

reeye

  • 1 506 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2006 - 08:42

iSpot Blue City
Centrum Handlowe Blue City
Aleje Jerozolimskie 179
poziom +1

Salon Firmowy

Dołączona grafika


Pierwszy kontakt 5/5

Błyskawicznie zostałem trafiany wzrokiem sprzedawcy.
Nie spotkałem się z nachalną pomocą.
Było dokładnie takie jak tego oczekiwałem.

Kultura i uprzejmość obsługi 5/5

Bardzo dobra, brak zastrzeżeń z mojej strony.
Wydwało mi się wręcz, że sprzedawca lubi to co robi i prędzej
zaostaniemy kolegami niż wepchnie mi nowego nano
( nie opierałbym się zbyt długo :) )


Fachowość 5/5

Nie zadawałem niewygodnych pytań, na resztę otrzymałem zadowalające odpowiedzi.
Sprzedawca sprawiał wrażenie osoby kompetentnej.

Estetyka sklepu 5/5

Jest to salon firmowy więc i wyposażony stosownie.
Swieżo i jabłkowo tak jak czekiwałem.


Dostępność sprzętu 5/5

Praktycznie cały asortyment możemy otrzymać bez zamawiania.
Komputery są wystawione i można się nimi "nabawić" do woli.
Dostępny był iMac Core Duo natomiast brak MacBooka Pro.

Ceny 4/5

Nie trafiłem na wyjątkowe promcje.

Dołączona grafika

Premiera Tigera - Apple Center Warszawa Blue City

#2 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 28 lutego 2006 - 12:10

Szkoda że nie pozwolono nam zrobić zdjęć.

#3 reeye

reeye

  • 1 506 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2006 - 13:03

Gdy sie wygląda jak oprych nie można liczyć na dodatkowe względy :) Nie pozwolono nam z biegu, natomiast jest to mozliwe po pewntych ustaleniach.

#4 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 28 lutego 2006 - 13:09

Gdy sie wygląda jak oprych nie można liczyć na dodatkowe względy

Wiedziałem że lepiej jakbym poszedł sam :P

Nie pozwolono nam z biegu, natomiast jest to mozliwe po pewntych ustaleniach.

Tak pamiętam co nam pan powiedział.

#5 Jeremy

Jeremy
  • 378 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2006 - 14:31

Ja też mam dobre wrażenia z tego punktu. Przyszedłem raz pooglądać, pogadałem sobie z miłym panem MK, potem kupowałem tam drobiazgi do iPoda i kamerę, wszystko, czego potrzebowałem, było. I zawsze sympatyczni sprzedawcy mi się trafiają. Bo np. w Galerii Mokotów to mam chyba pecha.

#6 tomasz

tomasz

  • 10 981 postów
  • Płeć:
  • SkądBełchatów, PL

Napisano 28 lutego 2006 - 15:46

w Galerii Mokotów to mam chyba pecha.

Nie tylko Ty.

#7 Krzysiek

Krzysiek
  • 4 184 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 28 lutego 2006 - 23:33

od czasu do czasu tez tam bywal i nie mogle zgłosić zadnych zastrzerzeń. za każdym razem gdy pojawiałem sie w sklepie, zostawałem zauważony itp. mozna z nimi sobie pogadac jeśli mają akurat czas skozystać z netu( mam tam kumpla i nie wiem czy kazdemu pozwalają, trzeba bedzie sprawdzić :P ). Natomiast mam wielkie zastrzezenia co do kiosków appla np w arkadii. ciagle tam zmieniaja ludzi i co nowy to widze go jak gada z ochroniazem i leje na klienta (nie powiem czym :P :twisted: ). no ale to chyba nie ten wątek zeby o tym tu pisac ...

#8 Ka

Ka


  • 6 050 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 lutego 2006 - 23:45

w Galerii Mokotów to mam chyba pecha.

Nie tylko Ty.


Kiedys najgorszym iSpotem w Polsce bylo BC (wystarczy przejrzec siec). Z niezrozumialych dla mnie wzgledow pan, ktory szefowal kiedys BC szefuje teraz GM ( byc moze szefuje, byc moze pracuje, nie wiem, po prostu go tam widzialem). I teraz GM wyroslo na najbardziej buracki iSpot. Ciekawe...

#9 equinoxe

equinoxe
  • 4 721 postów
  • Płeć:

Napisano 12 stycznia 2007 - 16:15

Zostałam właśnie wierną fanką SADu, a raczej iSpota w BC... Kupiłam kompa z ekspozycji, po duuuużo niższej (niż należało) cenie, sympatyczny pan zniósł wielgachnego iMaca aż do samochodu... Złego słowa nie dam powiedzieć! :D Poza tym zawsze, kiedy tam się zjawiam, to trafiam na miłych panów ]:->

#10 gajos

gajos
  • 427 postów

Napisano 22 maja 2007 - 14:41

No coz... Zobaczymy wieczorem. Wlasnie bylem zaklepalem MBPro 15 w mocniejszej wersji, wieczorem jade placic i odbierac. Czy bede zadowolony to sie okaze :-) Mam cicha nadzieje ze dorzuca mi choc bezprzewodowa klawiature. W koncu malych pieniedzy im nie zostawie... Trzymajcie kciuki! :-P

#11 lamP.Art

lamP.Art
  • 95 postów

Napisano 06 września 2007 - 09:51

Na dniach jadę zakupić tam iMaca - ponieważ nie do końca wiem którego - pewnie będę strasznie marudził. Jak wrócę to ocenię i mam nadzieję, że będzie to max :)

#12 bibi

bibi
  • 5 postów
  • SkądToruń

Napisano 11 października 2007 - 09:39

Witam Szczerze mówiąc nie polecam tam zakupów przynakmniej moja zmiana w sklepie była totalnie wielkim nieporozumieniem po pierwsze 1. Bardzo małe pojęcie o sprzęcie (uważam się za niezbyt zawansowanego użytkownika ale na wiedzę sprzedawców robiłem wielkie oczy i to nie w pozytywnym tego słowa znaczeniu) 2. Ogromne zamieszanie sami niewiedzieli już z kim rozmawiają i oczym (około 5 osób w sklepie 2 sprzedawców- sick) 3. Zakupiłem najdroższy topowy model a oni chieli midać zniżkę śmieszną zniżkę w postaci 100 zł rabatu na iPoda za 650 zł zostawiasz ponad 8000 z tym ipodem i dostajesz 100 zł rabatu hahaha postanowiłem tego iPoda kupić beż łąski w UK bo właśnie się tam wybieram i żałuję naprawdę żałuję iż nie kupiłem swojego iMac'a w UK. 4. kupno mojego iMaca, którego miałem już wcześniej zamówionego zajęło mi 2h. A jestem tym bardziej rozcarowany że przejechałem 440 km po ten komputer bo oczekiwałem naprawdę profesjonalnego podejścia do klienta. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających to forum.

#13 win32

win32
  • 16 postów

Napisano 05 kwietnia 2008 - 15:06

Witam, troszkę odkopię temat - ale chcę wyrazić swoją opinię o tym sklepie.

Otóż dzisiaj 05.04.2008 miałem tam zakupić swojego pierwszego Macbooka pro - jak wiadomo sprzęt nie najtańszy , więc oczekiwałem chodź minimalnego szacunku do klienta :confused: ... ale po kolei.

Wszystko zapowiadało się dobrze , szukając swojego Maca trafiłem do nich - nie mieli wybranego modelu na miejscu więc powiedzieli że sprowadzą go z Poznania dla mnie. Udzielono mi wszystkich infotmacji odnośnie dokumentów do rat itp. Wszystko miło i sympatycznie.

Następnego dnia (piątek 04.03.08) kierownik ispotu zadzwonił do mnie na komórkę , i potwierdził że komputer już dotarł i można go odebrać , dodatkowo zapytałem o możliwość rozszerzenia ramu, na co Pan sympatycznie odparł iż nie będzie problemu , koledzy w sklepie od razu zamontują itp. - odpowiedziałem że się zastanowie i ostateczna decyzję co do rozszerzenia pamięci podejmę na miejscu przy odbiorze MBP. Otrzymałem jeszcze informację że jeżeli biorę na raty, to zapraszają mnie w sobotę bo są jakieś problemy z systemem i w sobotę będzie już działał. Wszystko ok dalej jestem nastawiony pozytywnie.

Teraz przechodzimy do sedna sprawy , czyli do dnia dzisiejszego. :eek:

Pojawiłem się w sklepie po odbiór mojego maca . W sklepie jeden pracownik - niezbyt zorientowany o co chodzi i co się robi (nowy system i w ogóle) , powiedział że zaraz przyjdzie kolega itp.... po kilku minutach pojawił się kolega już bardziej obeznany w temacie. Powiedziałem iż przyjechałem po komputer dla mnie (tu moje nazwisko). Wszystko było w miarę ok (pomijam oczekiwanie bo pan nie był zbyt biegły w obsługiwaniu innych klientów) do momentu gdy ów sprzedawca dowiedział się że ma być na raty ....
Stwierdził że teraz to nie możliwe , dopiero o g. 14-15 bo system nie działa. W tym miejscu przywołałem swoją rozmowę z p.Kierownikiem . (pan sprzedawca nie był przy tym zbyt sympatyczny wręcz arogancki). Po telefonicznej (mojej) rozmowie z kierownikiem ispotu okazało się że jednak możliwa jest sprzedaż ratalna i wszystko będzie przeprowadzone. (może panu który był na zmianie nie chciało się wypełniać formularza)....
Rozpoczęliśmy wypisywanie dokumentów , w między czasie pojawił się trzeci Pan , i zaczął szukać ramu dla mojego maca... którego okazało się że nie ma :confused: :confused: .... na moje wątpliwości i ustalenia ( tu przywołałem po raz kolejny moją rozmowę telefoniczną) usłyszałem że "kości mi nie wyczarują" , dodatkowo pan sprzedawca nr.2 słysząc rozmowę telefoniczną używał rozmaitych komentarzy w stylu "terefere" itp (najprawdopodobniej w odwecie za słowa iż panowie nie są zbyt kompetentni) , w miedzy czasie sprzedawca nr.3 zaczął szukać RAMu w wystawionych komputerach w sklepie .... (średno mi się widzi płacenie ceny za nowy ram , a otrzymanie kości które pracują codziennie w komputerach wystawionych jako ekspozycja :shock: ).... Następnie pan sprzedawca nr.2 oddalił się ze sklepu na rozmowę ze swoim przełożonym , ale ja w tym momencie już nie wytrzymałem , i powiedziałem że rezygnuje z zakupu sprzętu u nich i opuściłem sklep.

I tak to wyglądało. Generalnie obsługa która była w dniu dzisiejszym nie należała ani do fachowych, ani do profesjonalnych.... niech za przykład służy sytuacja w której jeden ze sprzedawców rozmawiając z klientką, buja się na krześle w pozycji pół leżącej i żuje gumę... :shock: :shock: ... Drugi męczy się pół godziny wystawiając faktury... dosłownie łaskę robią ze mi sprzedadzą sprzęt.

NIE POLECAM TEGO SKLEPU trzy dni załatwiania i umawiaina , a w efekcie jestem bez komputera za to w zamian miałem niepotrzebny stres i straciłem czas... Przy zakupach za blisko 7 tyś. zł ( Macbook pro, 2x2 GB RAM , Torba) naprawdę wypadało by zadbać o klienta i o swój wizerunek jako sprzedawcy...

Nie wiem jak w innych iSpotach w warszawie , ale ja już na pewno nic tam nie kupię.

#14 kokos

kokos

    Mr. Nice

  • 7 426 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 23 kwietnia 2008 - 10:59

6, jeśli, sądząc z wypowiedzi, psych0l jest w załodze tego sklepu, to wyjaśnia wiele.

#15 tobiasz

tobiasz
  • 28 postów

Napisano 19 maja 2008 - 10:49

Rowniez mam negatywne wspomnienia zwiazane z tym iSpotem, Pojawilem sie tam pare tygodni temu kupic imaca. poziom obslugi mnie zalamal, za "lada" siedzialy dwie osoby zupelnie nie zainteresowane moja osoba, nie umiejace udzielic odpowiedzi na moje pytania. sprzedawca, ktory mnie obslugiwal (dosc mlody) biegal co chwila pomoc kolezance z konfiguracja gg i synchronizacja telefonu z macbookiem. W dodatku gdy zapytalem sie o mozliwosc wymiany dysku w starym powerbooku, stwierdzil, ze kiedys czytal o tym, ale chyba by sie tego nie podjal - nie wspomnial nic o serwisie, sugerowal, ze moglby zrobic to sam. Nie znali terminow dostawy sprzetu, nie byli w stanie udzielic mi podstawowych informacji nt. konfiguracji, nie wspominajac o tym, ze w salonie nie bylo zadnego imaca 24, na ktorym moglbym chwile popracowac. Generalnie odnioslem wrazenie, ze pracuja tam ludzie niekompeteni i bardziej sprawiaja wrazenie kumpli z knajpy internetowej niz sprzedawcow.

#16 Klimer

Klimer
  • 848 postów

Napisano 03 lutego 2009 - 22:35

a ja chciałbym pochwalić powierzchownie ten sklep :) dlaczego powierzchownie? bo nie zrobiłem tam żadnych zakupów, a jedynie przy okazji poszedłem zobaczyć jak wygląda ten iSpot. Bywałem w wielu ispotach i tam obsługa preferowała grzać ladę (chociaż różnie to było), tymczasem w BC zaraz po wejściu do sklepu zostałem "zaatakowany" przez jakiegoś młodego sprzedawcę i wypytany o me potrzeby itp. itd. mimo że najbliżej mi do GM, a potem ZT, to gdybym miał kupić sprzęt w iSpocie, to pojechałbym do BC. p.s. byłem tam w grudniu ^^ ale po wyjściu pomyślałem że podzielę się moimi pozytywnymi spostrzeżeniami, szczególnie że wszyscy tylko na wszystko narzekają ^_^ i tak się odwlekało i odwlekało że aż mamy luty ^^




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych