Wymienili mi w ispocie baterie ale zauwazylem pekniety obiektyw w aparacie i zarysowania na tylach obudowy. Moj iphone jest troche poobijany co bylo moją winą, ale nie przypominam sobie peknietego obiektywu i tych dodatkowych rys. Prosilem sprzedawce by pokazal mi zdjecia z momentu gdy zdawalem sprzet, ale zdjęc nie było i czekają na info z serwisu. Czy serwis robi zdjecia czy to juz obowiazek po stronie sklepu? Moge cos wywalczyc w tej sprawie ?

zajechany iphone po serwisie w ispot
#1
Posted 18 February 2017 - 12:37
#2
Posted 18 February 2017 - 12:40
To raczej Twój obowiązek zrobić zdjęcia.
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
#3
Posted 18 February 2017 - 12:49
Troche dziwne bo ja już oddawałem dwa iPhony na serwis do iSpota i za każdym razem robili zdjęcia telefonu przed przyjęciem. Myślę że raczej nic nie wywalczysz, bo musiał byś udowodnić że to wina serwisu.
Edited by Faflucy, 18 February 2017 - 12:50.
#4
Posted 18 February 2017 - 13:55
To raczej Twój obowiązek zrobić zdjęcia.
W Cortland podczas oddawana telefonu na naprawę przy mnie pracownik robił zdjęcia telefonu (z każdej strony). Wiec robią zdjęcia.
#5
Posted 18 February 2017 - 13:56
To jeżeli nie zrobili zdjęć a jest to wymagane przy przyjmowaniu sprzętu do serwisu to iSpot ma problem.
MacBook Air 2020 iPhone 12 HomePod mini Apple TV 4k
#6
Posted 18 February 2017 - 14:03
To jeżeli nie zrobili zdjęć a jest to wymagane przy przyjmowaniu sprzętu do serwisu to iSpot ma problem.
robili zdjecia przy mnie ale wczoraj okazalo sie ze wyparowaly z systemu chyba i sprawe wyjasniaja z serwisem. Pytanie czy serwis robi oddzielnie jakieś foty czy juz nie.
#7
Posted 18 February 2017 - 14:11
Dlatego właśnie dobrze jest (w razie czego) samemu zrobić zdjęcia.
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
#8
Posted 18 February 2017 - 14:14
Dlatego właśnie dobrze jest (w razie czego) samemu zrobić zdjęcia.
ale zdjęcia to mogę dać nawet z przed 3 lat. A tak to powinny być do zgłoszenia dołaczone z konkretną datą, nr zlecenia itp.
#9
Posted 18 February 2017 - 14:16
ale zdjęcia to mogę dać nawet z przed 3 lat. A tak to powinny być do zgłoszenia dołaczone z konkretną datą, nr zlecenia itp.
Takie to możesz dać, ale nikt Ci ich nie uzna. Przecież oczywiste jest to, że mają to być zdjęcia z datą oddania do serwisu, a nie kilka lat wstecz.
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
#10
Posted 18 February 2017 - 14:58
To jeżeli nie zrobili zdjęć a jest to wymagane przy przyjmowaniu sprzętu do serwisu to iSpot ma problem.
Przez kogo jest to wymagane?
Serwis robi zdjęcia dla swojego bezpieczeństwa aby mieć podkładkę kiedy ktoś będzie sugerował, że oddał telefon w lepszym stanie niż odbiera. Nikt tego nie wymaga.
- MasterM likes this
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#11
Posted 18 February 2017 - 18:35
Naprawdę nie rozumiem jaki to problem przed oddaniem do serwisu telefonu zrobić kilka jego zdjęć, w jakim był stanie. Ja zawsze robię zdjęcia przed odesłaniem telefonu do jakiegokolwiek serwisu, nauczyłem się tego czytając właśnie takie historie jak ta.
Edited by MasterM, 18 February 2017 - 18:35.
#12
Posted 19 February 2017 - 20:20
Wymienili mi w ispocie baterie ale zauwazylem pekniety obiektyw w aparacie i zarysowania na tylach obudowy. Moj iphone jest troche poobijany co bylo moją winą, ale nie przypominam sobie peknietego obiektywu i tych dodatkowych rys. Prosilem sprzedawce by pokazal mi zdjecia z momentu gdy zdawalem sprzet, ale zdjęc nie było i czekają na info z serwisu. Czy serwis robi zdjecia czy to juz obowiazek po stronie sklepu? Moge cos wywalczyc w tej sprawie ?
A jak sobie wyobrażasz powstanie pęknięcia obiektywu podczas wymiany baterii ?
Jeżeli powstały jakieś dodatkowe rysy, to być może dlatego że oddałeś u pośrednika (sklep) zamiast wysłać bezpośrednio (do serwisu).
Serwisy mają najczęściej określone standardy na przechowywanie sprzętu klientów, czego o zapleczu sklepowym czasami nie można powiedzieć.
Pomogłem ? - Lubię to
#13
Posted 20 February 2017 - 17:30
A jak sobie wyobrażasz powstanie pęknięcia obiektywu podczas wymiany baterii ?
Jeżeli powstały jakieś dodatkowe rysy, to być może dlatego że oddałeś u pośrednika (sklep) zamiast wysłać bezpośrednio (do serwisu).
Serwisy mają najczęściej określone standardy na przechowywanie sprzętu klientów, czego o zapleczu sklepowym czasami nie można powiedzieć.
telefon jest w ispocie(tam kupiowałem) Korzystam z rekojmi, więc tylko tam gdzie kupowałem moge zdać telefon. NIe wiem moze w transporcie telefon sie poobijal, moze komus na serwisie spadl rozne rzeczy sie dzieja. Zdjec jak nie znalezli tak dalej nie ma. Jutro ispot skontaktuje sie z centralą i zobaczymy,
Edited by Filip Perski, 20 February 2017 - 17:30.
#14
Posted 20 February 2017 - 20:52
telefon jest w ispocie(tam kupiowałem) Korzystam z rekojmi, więc tylko tam gdzie kupowałem moge zdać telefon.
Rozumiem.
Pomogłem ? - Lubię to
#15
Posted 28 February 2017 - 20:47
Wymienili mi iphone'a na nowego. Nowy IMEI, nr seryjny itp. Podesłali mi lewe zdjęcia serwisowe, więc się wkopali i zażyczylem sobie nowego i dostalem
p.s tylko musze przez support aktywowac gwarancje bo w systemie dalej po staremu wszystko a mialabyc od nowa.
Edited by Filip Perski, 28 February 2017 - 20:48.
#16
Posted 28 February 2017 - 21:59
Podesłali mi lewe zdjęcia serwisowe, ..
??!
Pomogłem ? - Lubię to
#17
Posted 28 February 2017 - 22:04
??!
zdjecia w salonie robili mi kompaktem a zdjecia ktore mi wyslali to robione ipodem tochem co bylo widac w odpiciu na wyswietlaczu Czyli zrobil lewe zdjecia i to nie byly te z dnia odddania telefonu na reklamacje.
IMEI 353330079798181
NR SERYJNY FLNSQ0A1GRWJ
model NKU22ZD/A
ktos mi powie czy to nowka czy refrub ?
#18
Posted 28 February 2017 - 22:14
zdjecia w salonie robili mi kompaktem a zdjecia ktore mi wyslali to robione ipodem tochem co bylo widac w odpiciu na wyswietlaczu
Czyli zrobil lewe zdjecia i to nie byly te z dnia odddania telefonu na reklamacje.
IMEI 353330079798181
NR SERYJNY FLNSQ0A1GRWJ
model NKU22ZD/A
ktos mi powie czy to nowka czy refrub ?
Litera N (zamiast M) w modelu oznacza produkt z wymiany serwisowej.
Ale nikt nie odpowie jednoznacznie na pytanie czy fabrycznie nowy czy fabrycznie odnawiany, bo ... jakościowo to jest dokładnie to samo.
(niektórzy twierdzą, że fabrycznie odnawiany lepszy bo dokładniej sprawdzony, a fabryczne "nówki" bywają wadliwe)
Pomogłem ? - Lubię to
#19
Posted 01 March 2017 - 00:58
Takie to możesz dać, ale nikt Ci ich nie uzna. Przecież oczywiste jest to, że mają to być zdjęcia z datą oddania do serwisu, a nie kilka lat wstecz.
W sumie nawet fotki z datą oddania do serwisu mogą nie wystarczyć, bo powiedzą że w drodze do nich coś zostało uszkodzone
#20
Posted 01 March 2017 - 09:56
W sumie nawet fotki z datą oddania do serwisu mogą nie wystarczyć, bo powiedzą że w drodze do nich coś zostało uszkodzone
Nie mogą, bo to wskazywałoby na uszkodzenia powstałe z winy salonu w którym został sprzęt oddany.
zdjecia w salonie robili mi kompaktem a zdjecia ktore mi wyslali to robione ipodem tochem co bylo widac w odpiciu na wyswietlaczu
Czyli zrobil lewe zdjecia i to nie byly te z dnia odddania telefonu na reklamacje.
To jedynie dowodzi, że (jak wcześniej napisałeś) nie mają fotek z salonu gdzie oddawałeś tylko z serwisu na Marszałkowskiej. W salonie robili kompaktem, w serwisie iPodem.
Nie widzę tu sprzeczności. Wg mnie może być to potwierdzenie, że Twój telefon do serwisu dotarł już uszkodzony, a jeżeli wymienili Ci na nowy to być może zapłacił za to ktoś z salonu.
Pomogłem ? - Lubię to
#21
Posted 01 March 2017 - 10:41
Nie mogą, bo to wskazywałoby na uszkodzenia powstałe z winy salonu w którym został sprzęt oddany.
To jedynie dowodzi, że (jak wcześniej napisałeś) nie mają fotek z salonu gdzie oddawałeś tylko z serwisu na Marszałkowskiej. W salonie robili kompaktem, w serwisie iPodem.
Nie widzę tu sprzeczności. Wg mnie może być to potwierdzenie, że Twój telefon do serwisu dotarł już uszkodzony, a jeżeli wymienili Ci na nowy to być może zapłacił za to ktoś z salonu.
zdjecia mialy byc z salonu('czyli z momentu oddawania telefonu na reklamacje") a nie z serwisu tylko oni jak wrzucaja je w system to chyba leca do serwisu po sieci(tak mi sie wydaje) i pewnie liczyli na backup z serwisu.. pokręcone to troche , więc trudno stwierdzić która strona zawiniła . Data wykonania zdjec byla z godziny 13 a w salonie bylem po 16stej, wiec tez tutaj była sciema lekka.Postraszylem ich UOK i wymienili na nowy telefon.
Sklep szukał zdjęć i serwis i pewnie żadna ze stron nie miala tych fot, więc zrobili je po moim rozszczeniu dopiero i podeslali po 3 dniach
Edited by Filip Perski, 01 March 2017 - 10:49.
#22
Posted 01 March 2017 - 20:39
zdjecia mialy byc z salonu('czyli z momentu oddawania telefonu na reklamacje") a nie z serwisu tylko oni jak wrzucaja je w system to chyba leca do serwisu po sieci(tak mi sie wydaje) i pewnie liczyli na backup z serwisu.. pokręcone to troche , więc trudno stwierdzić która strona zawiniła
. Data wykonania zdjec byla z godziny 13 a w salonie bylem po 16stej, wiec tez tutaj była sciema lekka.Postraszylem ich UOK i wymienili na nowy telefon.
Sklep szukał zdjęć i serwis i pewnie żadna ze stron nie miala tych fot, więc zrobili je po moim rozszczeniu dopiero i podeslali po 3 dniach
No tak, trochę to "pokręcone". Najważniejsze, że sprawa zakończona pomyślnie.
Pomogłem ? - Lubię to
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users