Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z zalogowaniem Apple ID


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 mati113

mati113
  • 17 postów

Napisano 11 lutego 2017 - 17:50

Dzisiaj przyszedł z gwarancji nowy iPhone, i już mam pierwszy problem. Pierwsze uruchomienie, i logowanie się do Apple ID przeszło niepomyślnie. Telefon się uruchomił, i z poziomu ustawień myślałem, że na spokojnie to sobie ustawie, ale się myliłem.

Chcąc zrobić to z poziomu telefonu wyskakuje komunikat, że SMS z kodem został wysłany na zaufany numer telefonu - z tym, że żadnego SMS nie otrzymuje.

Wchodzę więc na stronę appleai, no i tu informacja "Wysłano wiadomość z kodem weryfikacyjnym na Twoje urządzenia. Wpisz kod, aby kontynuować." - i znowu zonk bo na telefon nic nie dostałem.

Co robić? Pozostaje znowu zawracać głowę w serwisie?



#2 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 11 lutego 2017 - 17:55

Wybierz opcję, żeby zadzwonili i zaraz automat podyktuje Ci kod przez telefon :) SMS często gęsto nie dochodzi


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#3 mati113

mati113
  • 17 postów

Napisano 11 lutego 2017 - 18:11

Wybierz opcję, żeby zadzwonili i zaraz automat podyktuje Ci kod przez telefon :) SMS często gęsto nie dochodzi

 

Próbowałem kilkanaście razy. Wybieram opcje, żeby zadzwonili na ekranie pojawia się komunikat "Dzwonię...", i nic. Nagle znika komunikat, i tak w kółko. 



#4 mati113

mati113
  • 17 postów

Napisano 12 lutego 2017 - 15:30

Nikt nic?



#5 DanielF

DanielF
  • 5 764 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 12 lutego 2017 - 16:19

A co Ci powiedzieli na infolinii bo od tego powinieneś zacząć
Fallout ...war, war never changes...

#6 mati113

mati113
  • 17 postów

Napisano 12 lutego 2017 - 19:50

A co Ci powiedzieli na infolinii bo od tego powinieneś zacząć

 

Na infolinii raczej w weekend nikt nic mi nie powie. 

 

Byłem w iSpocie, i trzeba zrobić następującą rzecz. Kartę przełożyć do innego telefonu, a do iPhone włożyć kartę innej osoby, później żądać z poziomu iPhone wysłania kodu, kod przychodzi na telefon drugiej osoby i w iPhone wpisujemy kod, który otrzymaliśmy na drugim telefonie. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych