Bolesny dla oczu miszmasz w tym Twoim poście; nie wiem, czy komukolwiek zechce się to czytać.
Jakbyś miał pomysł, jak to czytelnie zamieścić, powiadom mnie na PW w ciągu najbliższych dni. W przeciwnym wypadku i przy braku reakcji innych Użytkowników, temat zostanie przeniesiony do kosza.
Właśnie w tym problem, że ja sam w tym wszystkim nie mogę się już połapać.
Może napiszę to w inny sposób
Mianowicie chodzi mi o kilka pytań – może ktoś zna odpowiedź:
1.Dlaczego system chce mi wysłać instrukcję zmiany hasła na adres kończący się @cloud.com, skoro został zablokowany ze względów bezpieczeństwa? I nie można się zalogować na konto by odebrać wiadomości.
2.Dlaczego hasła zabezpieczające się zmieniają, skoro powinny być tylko 3, jak przy ustawieniach do apple ID – przynajmniej tak mi się wydaje;
3 Dlaczego, logując się do iCloud muszę podać hasło i login na pocztę @icloud.com, a nie mogę się zalogować na Apple ID z poczty @gmail.com?
3a Jest taka możliwość. Wydaje mi się, że mam założony Apple ID na pocztę z iCloud, i się zrobiła pętla nie do odblokowania, bo nie można odebrać nowego hasła.