Witam serdecznie.
Na wstępie chciałbym poinformować, że jestem nowym użytkownikiem iPhone, który większość czasu spędził na androidzie i będę wdzięczny za każdą odpowiedź
Zakupiłem iPhone 7 w wersji 128GB ale popadło mi coś z telefonem gdyż zauważyłem, że telefon jest na wersję poza europejską z nr A1660. Dodam, że telfon jest zafoliowany jakbym kupował nówkę z salonu!!
Zadzwoniłem do iSpota żeby zbadać sytuację i usłyszałem informację, że kolor telefonu jest inny niż zakupiłem oraz został aktywowany w listopadzie 2016.
Problem w tym, że jak sprawdzam w sprawie gwarancji na stronie apple to wyświetla się informacja, że iPhone jeszcze nie został aktywowany.
Czy jest jakas szansa sprawdzić pochodzenie telefonu lub sprawdzić czy wszystko jest ok zanim zrobie może niepotrzebny halas u sprzedającego:)
będę wdzieczny za pomoc.
Pozdrawiam