Beats Solo3 - pytanie.
#1
Napisano 02 lutego 2017 - 14:31
#2
Napisano 02 lutego 2017 - 17:27
Mam, korzystam i działa bez problemu.
#3
Napisano 03 lutego 2017 - 11:20
Mam, korzystam i działa bez problemu.
Z mikrofonem tez zero problemów?
#4
Napisano 08 lutego 2017 - 11:49
Z mikrofonem tez zero problemów?
Bez najmniejszych.
#5
Napisano 09 lutego 2017 - 13:53
#6
Napisano 22 września 2017 - 20:18
Podepnę się pod temat ale w kwestii gwarancji na Solo 3. Czy jest tak jak w przypadku sprzętu Apple że od dnia aktywacji? Na stronie beats jest niby link gdzie można zarejestrować swoje słuchawki
https://www.beatsbydre.com/register
Chcę kupić te słuchawki w USA ale czy jeśli coś mi się z Nimi zadzieje w Polsce to czy będę miał gdzie je oddać na gwarancję?
Laptop: MacBook Pro 13' Touch Bar 2016, Telefon: iPhone X 64 GB, Tablet: iPad 9,7 2017 32 GB Wifi+LTE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych