Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak możliwości założenia konta Apple ID


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kkaczor135

kkaczor135
  • 6 postów

Napisano 27 stycznia 2017 - 18:58

Witam mam problem z założeniem konta Apple ID za każdym razem wyskakuje mi wiadomość ,, Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem wsparcia usługi iTunes pod adresem..."



#2 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 27 stycznia 2017 - 19:09

No to opisz dokładniej co robiłeś, albo się jednak może skontaktuj...



#3 kkaczor135

kkaczor135
  • 6 postów

Napisano 27 stycznia 2017 - 19:12

Wpisuję dane tak jak jak należy a na końcu zawsze pokazuje się ten komunikat



#4 pedros

pedros
  • 1 392 postów
  • SkądWAW, PL

Napisano 27 stycznia 2017 - 19:19

No tak, teraz wiemy dużo więcej... ;)



#5 DanielF

DanielF
  • 5 765 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 27 stycznia 2017 - 19:20

Pewnie już utworzono na tym iphonie maksymalną ilość nowych kont.


Fallout ...war, war never changes...

#6 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 27 stycznia 2017 - 19:21

Pewnie już utworzono na tym iphonie maksymalną ilość nowych kont.

O właśnie. Celna uwaga


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#7 kkaczor135

kkaczor135
  • 6 postów

Napisano 27 stycznia 2017 - 19:53

na komputerze też nie mogę :P



#8 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 27 stycznia 2017 - 20:12

Witam mam problem z założeniem konta Apple ID za każdym razem wyskakuje mi wiadomość ,, Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem wsparcia usługi iTunes pod adresem..."


Podaj dane karty zamiast opcji BRAK i pójdzie.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#9 kkaczor135

kkaczor135
  • 6 postów

Napisano 27 stycznia 2017 - 20:14

podawałem też nie chce właśnie iść :(



#10 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 28 stycznia 2017 - 12:14

podawałem też nie chce właśnie iść :(


A jaki masz wtedy komunikat taki sam? Czy, że karta została odrzucona?
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#11 kkaczor135

kkaczor135
  • 6 postów

Napisano 28 stycznia 2017 - 18:08

Właśnie komunikat pojawia się ten sam

#12 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 29 stycznia 2017 - 10:52

To chyba pozostaje albo spróbowanie na innym telefonie, albo coś jest nie tak z Twoim kontem. Możesz spróbować skontaktować się ze wsparcie technicznym Apple.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#13 kkaczor135

kkaczor135
  • 6 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 11:13

To będę jutro próbował połączyć się z działem wsparcia




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych