Witam mam problem z założeniem konta Apple ID za każdym razem wyskakuje mi wiadomość ,, Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem wsparcia usługi iTunes pod adresem..."

Brak możliwości założenia konta Apple ID
#1
Napisano 27 stycznia 2017 - 18:58
#2
Napisano 27 stycznia 2017 - 19:09
No to opisz dokładniej co robiłeś, albo się jednak może skontaktuj...
#3
Napisano 27 stycznia 2017 - 19:12
Wpisuję dane tak jak jak należy a na końcu zawsze pokazuje się ten komunikat
#4
Napisano 27 stycznia 2017 - 19:19
No tak, teraz wiemy dużo więcej...
#5
Napisano 27 stycznia 2017 - 19:20
Pewnie już utworzono na tym iphonie maksymalną ilość nowych kont.
#6
Napisano 27 stycznia 2017 - 19:21
Pewnie już utworzono na tym iphonie maksymalną ilość nowych kont.
O właśnie. Celna uwaga
iPhone 5s Mac mini Watch Series 1
#7
Napisano 27 stycznia 2017 - 19:53
na komputerze też nie mogę
#8
Napisano 27 stycznia 2017 - 20:12
Witam mam problem z założeniem konta Apple ID za każdym razem wyskakuje mi wiadomość ,, Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem wsparcia usługi iTunes pod adresem..."
Podaj dane karty zamiast opcji BRAK i pójdzie.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#9
Napisano 27 stycznia 2017 - 20:14
podawałem też nie chce właśnie iść
#10
Napisano 28 stycznia 2017 - 12:14
podawałem też nie chce właśnie iść
A jaki masz wtedy komunikat taki sam? Czy, że karta została odrzucona?
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#11
Napisano 28 stycznia 2017 - 18:08
#12
Napisano 29 stycznia 2017 - 10:52
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#13
Napisano 29 stycznia 2017 - 11:13
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych