Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6S - brak dźwięku podczas nawiązywania połączenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Slithered

Slithered
  • 189 postów

Napisano 24 stycznia 2017 - 13:02

Witam,

 

Od pewnego czasu mój iPhone 6S posiada następujący problem: podczas nawiązywania połączenia nie słyszę niczgo, ani sygnału ani rozmówcy, zarówno "normalnie" jak i w trybie głośnomówiącym. Z kolei gdy ktoś do mnie przedzwoni, wszystko jest ok. Zrowałem już telefon, lecz nie przyniosło to żadnego rezultatu. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?


Telefon: iPhone 5

#2 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 24 stycznia 2017 - 13:24

Wymieniłbym kartę SIM.

#3 Slithered

Slithered
  • 189 postów

Napisano 24 stycznia 2017 - 13:39

Zadziałało... Wymieniłem się ze znajomym kartami (obaj mamy iphony, ale każdy w innej sieci) i o ile na moim telefonie problem ustąpił, to u niego się pojawił. Orientujesz się może co mogę teraz ze swoją kartą zrobić (Play)? Obecnie przebywam w Danii, więc wymiana nie wchodzi w grę...


Telefon: iPhone 5

#4 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 24 stycznia 2017 - 23:03

Kup kartę lokalnego operatora.

#5 Slithered

Slithered
  • 189 postów

Napisano 30 sierpnia 2017 - 17:07

Hej, odświeżam temat gdyż problem nadal występuje. Karta sim była wymieniana kilkukrotnie. Jedyne co TYMCZASOWO pomaga to uruchomienie telefonu na nowo. Ponadto iphone często nie wyświetla czasu od pełnego naładowania baterii (w użyciu i w gotowości).  Odtwarzanie telefonu jako nowy również niczego nie rozwiązuje. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Dodam tylko, że problem nie występuje za każdym razem, ale jest dość irytujący. Często gdy do kogoś dzwonię muszę zaczynam połączenie w trybie głośnomówiącym (w tym trybie zawsze wszystko jest ok) i dopiero wtedy przełączać się na słuchawkę lub earpodsy. Podobna sytuacja występuje również gdy ktoś dzwoni do mnie.


Telefon: iPhone 5

#6 Germ@n

Germ@n
  • 210 postów
  • Płeć:

Napisano 30 sierpnia 2017 - 22:29

Sytuacja występuje przy pełnym zasięgu sieci, czy np. oo lub ooo?


6, 7, 14, 15, 16 Pro White Titanium


#7 Slithered

Slithered
  • 189 postów

Napisano 31 sierpnia 2017 - 15:10

Niestety, zasięg nie ma tu znaczenia


Telefon: iPhone 5




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych