Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Apple TV 3 Gen problem z aktualizacją / logowaniem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 davean

davean
  • 2 postów

Napisano 23 stycznia 2017 - 22:41

Dzień dobry wszystkim,

 

Mam problem z Apple TV 3 generacji (model A1469). Z urządzenia nie sposób korzystać, bo nie można się zalogować, ani dokonać aktualizacji. Przy próbie aktualizacji pojawia się komunikat "Uaktualnianie nie powiodło się. Nie można było teraz pobrać uaktualnienia Apple TV. Spróbuj ponownie później.". Przy próbie zalogowania do iCloud z kolei wyświetla się informacja o czasowej niedostępności usługi iCloud. Przy iTunes podobnie. Oprogramowanie mam w wersji 7.0.1 (6912). Połączenie z siecią oczywiście jest (pełny zasięg), nie ma problemu ze sterowaniem urządzenia za pomocą specjalnie dedykowanej aplikacji na iPhone'a (a z tego co wiem wymagane jest połączenie z tą samą siecią). Testowanie sieci nie pomaga (trzeba się zalogować), próbowałem także wielokrotnego restartu routera. Usługa AirPlay oczywiście również nie działa nie będąc zalogowanym.

 

Nie wiem na ile może to się okazać istotną informacją, ale urządzenie było sprowadzone z USA już jakiś czas temu, nie było używane przez jakiś czas od przeprowadzki - wcześniej dało się z niego korzystać i początkowo urządzenie było zalogowane na innego użytkownika, niemniej istniejące wówczas aplikacje typu Netflix poznikały (na ekranie startowym wyświetlają się tylko "Komputery" i "Ustawienia", a usługa AirPlay, choć aktywna, przy próbie przesłania pliku wyświetlała jedynie buforujący się ekran. W sekcji Urządzenie w polu Aktywacja wyświetla się napis: Błąd (wszelkie screeny w załączeniu). Bawiłem się ze zmianą stref czasowych, zmianą języka i niestety skutek jest ten sam. Próbowałem także przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych i je wyzerować - obie próby nic nie dały (przy wyzerowaniu należy się zalogować, co jest niemożliwe).

 

Przyznam się, że utkwiłem w martwym punkcie i nie wiem co jeszcze można by zrobić. Czy ktoś z Państwa spotkał się może z podobnym problemem?

Załączone pliki



#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 24 stycznia 2017 - 13:28

Masz może włączoną dwustopniową weryfikację konta Apple? Jeśli tak to wyłącz ją i spróbuj raz jeszcze. 

Możesz też spróbować wyzerować Apple TV przez iTunes.

Chciałem wspomnieć o regionie i strefie czasowej bo to też czasem coś psuło ale temu się przyjrzałeś. 


Użytkownik kristof461 edytował ten post 24 stycznia 2017 - 13:31

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 davean

davean
  • 2 postów

Napisano 30 stycznia 2017 - 23:36

Masz może włączoną dwustopniową weryfikację konta Apple? Jeśli tak to wyłącz ją i spróbuj raz jeszcze. 

Możesz też spróbować wyzerować Apple TV przez iTunes.

Chciałem wspomnieć o regionie i strefie czasowej bo to też czasem coś psuło ale temu się przyjrzałeś. 

 

Kristof, dopiero dzisiaj do tego usiadłem. Dzięki ogromne, po wyzerowaniu przez iTunes i aktualizacji do najnowszej wersji wszystko śmiga :) !


  • kristof461 lubi to

#4 marcinulus

marcinulus
  • 42 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 01 września 2017 - 08:04

Mam podobny problem (chyba) urządzenie było kiedyś wcześniej zarejestrowane na innego użytkownika. Dostałem je "w spadku". Podłączam Apple TV 3 rozpoczyna się proces konfiguracji i wszystko zatrzymuje się na "aktualizacji czasu i daty". Nie mam możliwości wyzerowania urządzenia przez iTunes, nie mogę się na nim zalogować na moje konto itunes. Urządzenie było w serwisie ale zaproponowali mi kupno nowego nawet nie pochylając się nad tematem .... 
Ktoś ma jakiś pomysł co dalej ze sprzętem? 



#5 marcinulus

marcinulus
  • 42 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 05 września 2017 - 08:13

czyli nic - nikt ?

Nie ma jakiegoś sposobu na hard reset tego urządzenia? cokolwiek?  :wacko:



#6 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 05 września 2017 - 21:37

Jak widzisz sporo może dać wyzerowanie przez komputer. Prawda jest taka że jest to dość prosty sprzęt. Mam na myśli mniejsze pole manewru niż w przypadku innych urządzeń. Dlatego zerowanie przez komputer często jest jedynym wyjściem.

To że urządzenie było zarejestrowane nie powinno mieć żadnego znaczenia. Nie ma tu w końcu funkcji typu "znajdź Apple TV".

Niemniej możesz jeszcze spróbować tego https://support.appl.../pl-pl/HT204911


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#7 marcinulus

marcinulus
  • 42 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 września 2017 - 08:19

No proszę - tego na stronie apple nie doczytałem :) 

Sprawdzę dziś to w domu, dzięki za podpowiedź. Dam znać czy pomogło. 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych