Dzień dobry wszystkim,
Mam problem z Apple TV 3 generacji (model A1469). Z urządzenia nie sposób korzystać, bo nie można się zalogować, ani dokonać aktualizacji. Przy próbie aktualizacji pojawia się komunikat "Uaktualnianie nie powiodło się. Nie można było teraz pobrać uaktualnienia Apple TV. Spróbuj ponownie później.". Przy próbie zalogowania do iCloud z kolei wyświetla się informacja o czasowej niedostępności usługi iCloud. Przy iTunes podobnie. Oprogramowanie mam w wersji 7.0.1 (6912). Połączenie z siecią oczywiście jest (pełny zasięg), nie ma problemu ze sterowaniem urządzenia za pomocą specjalnie dedykowanej aplikacji na iPhone'a (a z tego co wiem wymagane jest połączenie z tą samą siecią). Testowanie sieci nie pomaga (trzeba się zalogować), próbowałem także wielokrotnego restartu routera. Usługa AirPlay oczywiście również nie działa nie będąc zalogowanym.
Nie wiem na ile może to się okazać istotną informacją, ale urządzenie było sprowadzone z USA już jakiś czas temu, nie było używane przez jakiś czas od przeprowadzki - wcześniej dało się z niego korzystać i początkowo urządzenie było zalogowane na innego użytkownika, niemniej istniejące wówczas aplikacje typu Netflix poznikały (na ekranie startowym wyświetlają się tylko "Komputery" i "Ustawienia", a usługa AirPlay, choć aktywna, przy próbie przesłania pliku wyświetlała jedynie buforujący się ekran. W sekcji Urządzenie w polu Aktywacja wyświetla się napis: Błąd (wszelkie screeny w załączeniu). Bawiłem się ze zmianą stref czasowych, zmianą języka i niestety skutek jest ten sam. Próbowałem także przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych i je wyzerować - obie próby nic nie dały (przy wyzerowaniu należy się zalogować, co jest niemożliwe).
Przyznam się, że utkwiłem w martwym punkcie i nie wiem co jeszcze można by zrobić. Czy ktoś z Państwa spotkał się może z podobnym problemem?