Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

MacBook Air wyłącza się przy uruchamianiu


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 yels

yels
  • 3 posts

Posted 23 January 2017 - 17:38

Witam jest to mój pierwszy post na forum więc z góry proszę o wyrozumiałość i pomoc.

Mój problem wygląda w taki sposób, że MacBook Air podczas włączania pokazuję się szare jabłko pod nim pasek ładowania dochodzi mniej więcej do połowy i się wyłącza. Po naciśnięciu podczas uruchamiania klawisza D laptop pokazuję kod ADP000 można uruchomić w trybie recovery jeśli się nie mylę i mam dostęp do skromnej części danym bardzo zależy  mi na odzyskaniu większości plików które są na dysku.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.



#2 DanielF

DanielF
  • 5765 posts
  • SkądSiedlce

Posted 23 January 2017 - 19:08

https://support.appl.../pl-pl/HT203747
A próbowałeś w trybie bezpiecznym?
Fallout ...war, war never changes...

#3 yels

yels
  • 3 posts

Posted 23 January 2017 - 22:00

Niestety Mac nie reaguję na próby odpalenia trybu bezpiecznego. Czy możliwe że dysk się w jakiś sposób poluzował i to jest powodem awarii ?



#4 bee3

bee3
  • 3841 posts

Posted 23 January 2017 - 23:47

... Czy możliwe że dysk się w jakiś sposób poluzował i to jest powodem awarii ?

W MBA dyski nie "luzują się" bo to moduły flash osadzone w złączu i dokręcone wkrętem.

Nie napisałeś modelu, ale dla MBA 2012-2013 był program wymiany wadliwych modułów: https://ssl.apple.co...air-flashdrive/ .

Oczywiście powodów do wyłączania się podczas startu może być więcej (niekoniecznie dysk).

Jeżeli zależy Ci na odzyskaniu danych z dysku to nie męcz go dłużej w tym komputerze tylko przekaż komputer do (dobrego) serwisu, który będzie miał umiejętność (i możliwości techniczne) do odzyskiwania danych z tego dysku w innym (sprawnym) systemie.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#5 yels

yels
  • 3 posts

Posted 24 January 2017 - 20:08

Jeśli chodzi o dane to dam sobie radę. Ma ktoś może pomysł jak zdiagnozować problem?



#6 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6245 posts
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Posted 25 January 2017 - 10:35

Pierwsze wyklucz błąd hardware. Wystartuj komputer z zewnętrznego dysku USB. Jak wstanie system masz problem albo z rozsypanym systemem, albo z wewnętrznym dyskiem.

 

Proszę o bezwzględne uzupełnienie danych zgodnie z http://myapple.pl/fo...-tym-dziale/


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#7 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 25 January 2017 - 11:24

Uszkodzony dysk lub system. Trzeba zrobić tak jak pisze Tumpio czyli wystartować inny system z zewnętrznego dysku. Jeśli dysk jest uszkodzony to odzyskanie danych nie jest tak proste jak Ci się wydaje.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users