Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 7 bad bixel


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotr Lewandowski

Piotr Lewandowski
  • 5 postów

Napisano 19 stycznia 2017 - 18:50

Witam otóż mam iPhona od około 3 miesięcy i zauważyłem ze na ekranie są 2 bad pixele jeden jest bardziej widoczny a ten drugi mniej. Telefon zakupiłem w salonie Orange jak myślicie mogę liczyć na naprawdę ekranu? Albo na nowego iPhona ? I czy za dopłata mógłbym dostać model plus? Dodam ze mam dodatkowe ubezpieczenie za 8 zł od uszkodzenia ekrau i zalania (proszę o wypowiedz osób które coś wniosą do tego wątku i potrafią mi pomoc a nie osoby które będą się mądrzyć napisz/idź do salonu Orange i się zapytaj bo to, to sam wiem)
Urządzenie: iPhone 7

#2 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 19 stycznia 2017 - 19:07

Możesz reklamować, najlepiej idź właśnie do orange i zgłoś urządzenie jako niezgodne z umową. Powinni wymienić na to samo nowe urządzenie. Na pewno nie będziesz mógł wymienić na model PLUS. Chyba, że sprzedasz tego i dopłacisz, to kupisz sobie na np allegro. Mimo wszystko w Orange będą wiedzieli najlepiej jak Ci pomóc.



#3 koliberek1

koliberek1
  • 1 091 postów
  • SkądRadom, Poland

Napisano 19 stycznia 2017 - 20:01

Jak Ci to bardzo nie przeszkadza to nie wymieniaj teraz. Używaj telefonu a wymienisz pod koniec gwarancji. Dostaniesz po roku nowego i zawsze będzie łatwiej sprzedać lub dalej użytkować.
Iphone 7 Black | Apple Watch Space Grey | Macbook Air 13 | iPad Air

#4 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 19 stycznia 2017 - 21:37

Nowego albo tylko z wymienionym wyświetlaczem. Moim zdaniem, jeżeli widzisz stale te piksela (np. na białym tle), to ja bym się zdecydował reklamować. Ale raczej w Cortlandzie/iMadzie, a nie Orange. Skorzystałbym z gwarancji Apple, chyba jeszcze nie naprawiają iPhone 7 tylko dają nowego, jeżeli coś jest nie tak.



#5 Piotr Lewandowski

Piotr Lewandowski
  • 5 postów

Napisano 20 stycznia 2017 - 10:28

Dziękuje za pomoc, sytuacja mi się znaczenie rozjaśniła. Zrobię tak jak poleciliście mi pójdę do jakiegoś cortlandu i zapytam czy jest możliwość wymiany na nowego iPhona/naprawy jeżeli będzie taka możliwość poczekam jeszcze pare miesięcy żeby wymienić go przed końcem roku zakupu.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych