Znalazłem dwa posty, sprzed dwóch lat, ocierające się o temat: w pierwszym, ktoś miał odwrotny problem, a w drugim nie znalazłem p/odpowiedzi. Pozwolę więc sobie odgrzać tę kwestię.
Próbowałem chyba wszystkich sposobów rozwiązania problemu:
- wylogowanie z icloud
- wyczyszczenie historii i ustawień w FT i wpisanie na nowo numeru telefonu i adresu e-mail w kontaktach
- dodanie alternatywnego adresu e-mail
- wyłączenie opcji "Używaj Apple ID dla FT"
- twardy restart
- przywrócenie z kopii zapasowej
- całkowite wyzerowanie telefonu i postawienie "nowego" iphone'a
Update, z wiadomych względów, nie wchodzi w grę.
FT działa na Mac'u. Próbowałem połączyć się telefonem przez wi-fi w pracy, niestety bez rezultatu, więc nie jest to raczej problem z siecią w domu.
Na 100 % problem jest po mojej stronie, bo nie słychać mnie ani na iPhonie żony, ani na telefonie i iPadzie syna.
Dzisiaj przypadkowo odkryłem że nie słychać mnie też podczas wykonywania zwykłej rozmowy telefonicznej, ale tylko w trybie głośnomówiącym.
Dyktafon działa bez zarzutu.
Przez pięć lat 4-ka działała bezproblemowo, za wyjątkiem wymiany baterii, po jakiś trzech latach z kawałkiem. Niedługo i tak będę musiał wymienić ją na nowy model, bez względu na sentyment, ale niekoniecznie w tym czy następnym miesiącu. Chyba, że nie będzie zupełnie innej opcji.
Na tę chwilę, nie wiem czy ta usterka jest do naprawienia