Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Układ baseband iPhone 5s

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 mattyy

mattyy
  • 3 postów

Napisano 08 stycznia 2017 - 19:52

Witam!

Jakiś czas temu oddałem do serwisu w moim mieście mojego iPhona 5s, aby wymienić baterię oraz głośnik. Niestety okazała się to błędna decyzja.

Dlaczego? Ponieważ po wymianie baterii (na zamiennik, pan powiedział że nie ma żadnej różnicy) i podłaczeniu telefonu do ładowania nie chciał w ogóle się uruchomić.

Oddałem go z powrotem do tego samego serwisu, lecz nie poradzili sobie z problemem.

Postanowiłem więc wysłać go do nieautoryzowanego serwisu apple - MacLife Warszawa.

Po tygodniu dostałem ekspertyzę "uszkodzeniu uległ układ baseband, który jest nienaprawialny".

I teraz moje pytanie, czy da się wymienić układ baseband, aby telefon wrócił do żywych?

Dodaje, że w kwestii telefonów jestem zielony. Z góry dzięki za odpowiedź !

#2 franelo

franelo
  • 154 postów
  • SkądKalisz

Napisano 08 stycznia 2017 - 22:10

Niby się da - ale nie rób tego sam, bo możesz całkowicie uszkodzić telefon. 

Jednak podejrzewam, że uszkodzili go w pierwszym serwisie i u nich bym to reklamował. Co to znaczy, że "nie poradzili sobie z tym problemem"? Powiedzieli Ci tak, przytakowałeś i poszedłeś do innego serwisu? No nie, powinieneś u nich reklamować bo oni coś uszkodzili.

#3 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 08 stycznia 2017 - 23:58

Witam!

Jakiś czas temu oddałem do serwisu w moim mieście mojego iPhona 5s, aby wymienić baterię oraz głośnik. Niestety okazała się to błędna decyzja.

...

Sam zdiagnozowałeś konieczność wymiany baterii oraz głośnika ?

... Ponieważ po wymianie baterii (na zamiennik, pan powiedział że nie ma żadnej różnicy) i podłaczeniu telefonu do ładowania nie chciał w ogóle się uruchomić.

Oddałem go z powrotem do tego samego serwisu, lecz nie poradzili sobie z problemem.

...