Nowa Plomba na iPhone 7
Napisano 07 stycznia 2017 - 12:23
Z góry dziękuje za pomoc
Napisano 07 stycznia 2017 - 12:24
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 07 stycznia 2017 - 12:32
A co do tego czy telefon był wczaniej aktywowany czy nie. To czy jesli faktycznie telefon był aktywowany, ale ktoś wrócił do ustawień fabrycznych czy zrobił reset telefonu itp (nie znam się za bardzo) to będę w stanie to sprawdzić ?
Napisano 07 stycznia 2017 - 13:53
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Napisano 07 stycznia 2017 - 15:58
Wpisujesz numer seryjny z pudełka. Jak nie jest aktywowany, to nie był używany.( chyba że ktoś sobie tylko macał i odpalił. Ale na pewno nie skonfigurowal i nie używał)
Użytkownik koliberek1 edytował ten post 07 stycznia 2017 - 16:00
Gość_Łukasz Taruć_*
Napisano 07 stycznia 2017 - 16:55
Napisano 08 stycznia 2017 - 11:26
Witam. Ponieważ planuje zakup iPhone 7. Ale od tego modelu Apple zmieniło folie na pudełku. Mianowicie chodzi mi o to ze kiedyś kupowałem w Media markt Sony xpeiria s i pudełko nie było zaplombowane i potem się okazało ze telefon zapłacony jak za nówkę miał ślady użytkowania. Dlatego od tamtego momentu kupując w Sklepie typu RTV czy Mieda mArkt, obiecałem sobie ze telefon musi być fabrycznie zafoliowany. Ale o ile wiem nowa folia na pudełkach schodzi sama z z opakowania i podobno można ja założyć na nowo. Czy jest możliwoś aby sprawdzić czy smartfon nie był wcześniej wyciągany z pudełka i czy nikt wcześniej w nim nie grzebał? Czy ta folia ma coś aby udowodnić klientowi ze telefon jest fabrycznie zapakowany a nie otwierany i z powrotem założono na niego folie? Może i to głupie ale mi osobiście na tym zależy. Po pierwsze z tego faktu ze kupując w takich sklepach płace dodatkowo za fakt ze to jest nowy i nie otwierany telefon, pi drugie nigdy nie wiem na ile teoretycznie nowy smartfon był użytkowany
Z góry dziękuje za pomoc