Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Roczna gwarancja Apple jak dziala


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kams09

Kams09
  • 39 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 19:23

Witam chce iść w sobotę oddać mojego iPhone 7 na gwarancje lecz mam ta podstawowa roczna od Apple
Jak ona działa? Dodam tylko ze brałem fakturę podczas zakupu telefonu i telefon posiadam od ~3 miesięcy


Użytkownik Kams09 edytował ten post 05 stycznia 2017 - 19:41


#2 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 05 stycznia 2017 - 19:45

http://www.apple.com...l-warranty.html


A tak po ludzku, to nic się nie bój, naprawią Ci telefon, albo wymienią na nowy, chyba, że to uszkodzenie, które sam spowodowałeś.


Użytkownik maciek5s edytował ten post 05 stycznia 2017 - 19:46

iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#3 Kams09

Kams09
  • 39 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 19:47

http://www.apple.com...l-warranty.html


A tak po ludzku, to nic się nie bój, naprawią Ci telefon, albo wymienią na nowy, chyba, że to uszkodzenie fizyczne

mianowicie mam problem ze zdjęciami, nie wychodzą ostre, tylko lekko rozmazane,a jak minimalnie przybliżę to łapią ostrość.. tak nie powinno byc bo założyłem inny post i tam pisali ze tak nie maja posiadacze iphone 7 , moja znajoma tez ma 7 i nie ma takiego problemu.. mam wrazenie ze mój to jakaś wadliwa sztuka,ale czy uwzględnią mi to skoro posiadam 3 miesiące telefon? Nie zauważyłem wcześniej tego problemu bo nei robiłem za bardzo dużo zdjęć i się nie bawiłem aparatem. Telefon kupiłem w mediaexpert czy mam isć do nich w sobote i przedstawić problem?



#4 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 05 stycznia 2017 - 19:50

mianowicie mam problem ze zdjęciami, nie wychodzą ostre, tylko lekko rozmazane,a jak minimalnie przybliżę to łapią ostrość.. tak nie powinno byc bo założyłem inny post i tam pisali ze tak nie maja posiadacze iphone 7 , moja znajoma tez ma 7 i nie ma takiego problemu.. mam wrazenie ze mój to jakaś wadliwa sztuka,ale czy uwzględnią mi to skoro posiadam 3 miesiące telefon? Nie zauważyłem wcześniej tego problemu bo nei robiłem za bardzo dużo zdjęć i się nie bawiłem aparatem. Telefon kupiłem w mediaexpert czy mam isć do nich w sobote i przedstawić problem?

W takim razie najprawdopodobniej dostaniesz nówkę. Musisz iść do autoryzowanego serwisu Apple i opowiedzieć to co napisałeś wyżej, do media expert nie ma sensu iść. To Apple odpowiada za gwarancję


Nawet jakbyś posiadał 11 miesięcy to by musieli to uwzględnić


Jeżeli masz w mieście autoryzowany serwis np Cortland czy i-spot to zgłoś się do nich,  albo skontaktuj się z samym Apple


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#5 Kams09

Kams09
  • 39 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 19:51

W takim razie najprawdopodobniej dostaniesz nówkę. Musisz iść do autoryzowanego serwisu Apple i opowiedzieć to co napisałeś wyżej, do media expert nie ma sensu iść. To Apple odpowiada za gwarancję


Nawet jakbyś posiadał 11 miesięcy to by musieli to uwzględnić


Jeżeli masz w mieście autoryzowany serwis np Cortland czy i-spot to zgłoś się do nich,  albo skontaktuj się z samym Apple

Kurde, mieszkam godzinę od Wrocławia a chyba tam jest tylko serwis, bo w moim miescie nie ma.. 



#6 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 05 stycznia 2017 - 19:57

https://support.appl.../repair/service


Tutaj masz stronkę i przeczytaj


Albo na stronie Cortland: 

 

§ 12. Naprawy sprzętu Apple 

  1. Cortland Sp. z o.o. prowadzi Autoryzowany Serwis Apple świadczący usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu Apple.
  2. Uszkodzony sprzęt Apple można zgłosić do naprawy w naszych salonach lub wysyłkowo wypełniając formularz na stronie www.cortland.pl/serwis.html
  3. Diagnozowanie i naprawy sprzętu Apple dokonują wyłącznie wykwalifikowani technicy, którzy ukończyli właściwe szkolenia Apple i posiadają certyfikat Apple Certified Macintosh Technician.
  4. Podczas napraw serwisowych korzystamy tylko z oryginalnych części zamiennych Apple.
  5.  

Można to zrobić door to door


Przyjeżdża kurier i zabiera telefon od Ciebie


http://www.cortland....ec-naprawe.html


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#7 Kams09

Kams09
  • 39 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 20:01

https://support.appl.../repair/service


Tutaj masz stronkę i przeczytaj


Albo na stronie Cortland: 

 

§ 12. Naprawy sprzętu Apple 

  1. Cortland Sp. z o.o. prowadzi Autoryzowany Serwis Apple świadczący usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu Apple.
  2. Uszkodzony sprzęt Apple można zgłosić do naprawy w naszych salonach lub wysyłkowo wypełniając formularz na stronie www.cortland.pl/serwis.html
  3. Diagnozowanie i naprawy sprzętu Apple dokonują wyłącznie wykwalifikowani technicy, którzy ukończyli właściwe szkolenia Apple i posiadają certyfikat Apple Certified Macintosh Technician.
  4. Podczas napraw serwisowych korzystamy tylko z oryginalnych części zamiennych Apple.
  5.  

Można to zrobić door to door


Przyjeżdża kurier i zabiera telefon od Ciebie


http://www.cortland....ec-naprawe.html

lepiej chyba pojechać do nich i przedstawic problem i pokazać o co chodzi z tymi zdjęciami,bo jak wyślę to mogą mi tego nie uwzględnic.. ale to widać ,ze zdjecia wychodzą rozmazane a po lekkim przyblizeniu łapią ostrość 

 

jak myslisz wymienia mi na nowy? kazdego kto pytam i pisze na forum kto ma 7 nie ma takiego problemu jak ja...



#8 maciek5s

maciek5s
  • 1 108 postów
  • Płeć:

Napisano 05 stycznia 2017 - 20:02

Ja wróżką nie jestem, albo naprawią, albo wymienią na nowy, albo na refurba. Jedno z trzech, bo wątpliwe by zostawili Ciebie z takim telefonem.


iPhone 5s Mac mini  Watch Series 1


#9 Kams09

Kams09
  • 39 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 20:10

Ja wróżką nie jestem, albo naprawią, albo wymienią na nowy, albo na refurba. Jedno z trzech, bo wątpliwe by zostawili Ciebie z takim telefonem.

no sory,telefon za 3350 zł i mam coś cudować żeby zdjęcia ładne wychodziły.. nie tędy droga



#10 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 22:30

Nie produkują jeszcze refurbów iphone 7, sam wymieniałem w Cortland w grudniu na nowy.


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#11 Kams09

Kams09
  • 39 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 22:32

Nie produkują jeszcze refurbów iphone 7, sam wymieniałem w Cortland w grudniu na nowy.


A można wiedzieć co było powodem wymiany i jak to przebiegło? Czy były jakieś problemy

#12 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 05 stycznia 2017 - 22:36

Nie produkują jeszcze refurbów iphone 7, ...

Oficjalna informacja z Apple, czy ustna z serwisu ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#13 demandred

demandred
  • 305 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 stycznia 2017 - 08:36

mianowicie mam problem ze zdjęciami, nie wychodzą ostre, tylko lekko rozmazane,a jak minimalnie przybliżę to łapią ostrość.. tak nie powinno byc bo założyłem inny post i tam pisali ze tak nie maja posiadacze iphone 7 , moja znajoma tez ma 7 i nie ma takiego problemu.. mam wrazenie ze mój to jakaś wadliwa sztuka,ale czy uwzględnią mi to skoro posiadam 3 miesiące telefon? Nie zauważyłem wcześniej tego problemu bo nei robiłem za bardzo dużo zdjęć i się nie bawiłem aparatem. Telefon kupiłem w mediaexpert czy mam isć do nich w sobote i przedstawić problem?


iPhone 6+ mialy w dluzszej serii produkcyjnej wade focusu w aparacie i Apple uruchomilo program wymiany, w ktorego ramach i mnie wymienili na nowke (lub refurba). Byc moze cos podobnego ma miejsce w przypadku ip7.

#14 Kams09

Kams09
  • 39 postów

Napisano 06 stycznia 2017 - 08:37

iPhone 6+ mialy w dluzszej serii produkcyjnej wade focusu w aparacie i Apple uruchomilo program wymiany, w ktorego ramach i mnie wymienili na nowke (lub refurba). Byc moze cos podobnego ma miejsce w przypadku ip7.


No mi się wydaje ze mój ma taka wadę, a raczej nie wydaje tylko jestem pewny :)

#15 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 08 stycznia 2017 - 11:35

iPhone 6+ mialy w dluzszej serii produkcyjnej wade focusu w aparacie i Apple uruchomilo program wymiany, w ktorego ramach i mnie wymienili na nowke (lub refurba). Byc moze cos podobnego ma miejsce w przypadku ip7.

Programy naprawcze są najczęściej ogłaszane gdy pierwsze obejmowane nimi urządzenia są już po upływie rocznej gwarancji.
iP7 (wszystkie) przez min. najbliższych kilka miesięcy są w okresie rocznej gwarancji, więc programów naprawczych dla tych modeli na razie nie spodziewałbym się.

Jest gwarancja - należy z niej korzystać.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych