Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Face time i iMessage problem z aktywacją


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 devis091

devis091
  • 64 posts

Posted 04 January 2017 - 21:51

Witam mam problem z face time i iMessage mianowicie cały czas miałem karte z a2mobilne i wczoraj włożyłem na jakąś godz karte z t mobile i potem znów włożyłem karte a2mobile i zaczęły się problemy wywala błąd aktywacji a najlepsze jest że w ustawieniach facetime i iMessage " twój adres lub numer telefonu dla facetime" cały czas widnieje numer z t mobile i kręcące się kółeczko tzn wczytuje.
Nie wiem jak zmienić na mój numer z a2mobile bo numer jest tak jak by przygaszony
Mam iPhone 6s iOS 9.3.1 z jb robiłem zerowanie odtwarzanie kopii zerowanie ustawień sieciowych i nic dalej to samo ktoś wiem może jak to naprawić ?
Nie chce uaktualniać iOS bo zależy mi na JB

#2 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 posts
  • SkądŁDZ/Swansea

Posted 04 January 2017 - 22:53

Spróbuj tego https://selfsolve.ap...-imessage/pl/pl u mnie pomagał zawsze pierwszy sposób.


iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium


#3 devis091

devis091
  • 64 posts

Posted 05 January 2017 - 00:13

Nie pomaga ten sposób
A wyglada to tak

Attached Files



#4 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 23 March 2018 - 17:33

podbijam. U mnie po restore problem identyczny :/ już cały dzień tak wisi


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#5 DanielF

DanielF
  • 5764 posts
  • SkądSiedlce

Posted 23 March 2018 - 17:52

ale Ty masz jakieś a2mobile i to może być problem -

 

@Bolsu07

też masz takiego oryginalnego operatora? może zrób jako nowy bez przywracania kopii zapasowej bo w niej coś siedzi


Fallout ...war, war never changes...

#6 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 23 March 2018 - 19:24

Ja mam polski Play :) ale tak samo wisi na aktywacji do tej pory.. już wszystkie sposobg probowalem :/

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#7 winmaciek

winmaciek
  • 6899 posts
  • Płeć:

Posted 23 March 2018 - 23:04

Przy zmianie kart czasami tak się dzieje i ciężko coś na to poradzić. Ja miałem taką sytuację wcześniej w grudniu, nic włącznie z reinstalacją systemu na czysto nie pomogło. Wisiało dwa czy trzy tygodnie w takim „limbo”. Ostatnio też wystąpiło, bo potrzebowałem na chwilę przełożyć polską kartę zamiast irlandzkiej.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#8 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 26 March 2018 - 14:43

Ja wczoraj miałem podobny problem z tym że mówimy o tej samej karcie sim i tym samym numerze.

Wczoraj przypadkowo rozłączyłem Facetime przez ustawienie ograniczenia/kontrolę rodzicielską.

Później miałem problem z aktywacją. System nie mógł zweryfikować numeru telefonu. Próbowałem wszystkiego: resetów, przelogowywania, zmiany hasła nic nie pomagało. Odtworzyłem iPhone i dalej nic. Nagle zmiana sieci Wifi z 5ghz na 2,4 pomogła. Przywróciłem kopię znów lipa. Zatem kopia. Ale znów odtwarzam i ustawiam jako nowy i znów nie działa. Znany mi trick nie daje rady. Przywracam kopię bo telefon potrzebny do pracy i nagle wszystko działa. 

Jakaś magia się zadziała a pół dnia walczyłem.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#9 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 26 March 2018 - 15:11

no ja na czysto i nie działa. Z kopią tym bardziej


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#10 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 26 March 2018 - 17:35

Spróbuj zmienić wifi. Wyzeruj ustawienia sieciowe. Wyloguj się. Wyłącz telefon. Wykonaj hard reset. Próbuj wszystkie może wreszcie załapie

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#11 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 27 March 2018 - 16:03

dwa różne telefony (5s i X), dwa różne apple ID i dwa różne numery i nie można aktywować usług iMessage i face time. Wszystkie poradniki przerobione, wgrywane wszystkie kopie zapasowe, stawiany na czysto, zmieniane hasła, zmieniane karty sim. Wifi i LTE nawet w dwóch różnych miastach próbowałem i dalej nic. Apple rozklada rece, w play mówią, że ciche smsy dochodzą. Masakra..


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#12 winmaciek

winmaciek
  • 6899 posts
  • Płeć:

Posted 27 March 2018 - 16:16

dwa różne telefony (5s i X), dwa różne apple ID i dwa różne numery i nie można aktywować usług iMessage i face time. Wszystkie poradniki przerobione, wgrywane wszystkie kopie zapasowe, stawiany na czysto, zmieniane hasła, zmieniane karty sim. Wifi i LTE nawet w dwóch różnych miastach próbowałem i dalej nic. Apple rozklada rece, w play mówią, że ciche smsy dochodzą. Masakra..


Nie możesz aktywować w ogóle czy emaile są, a numeru telefonu nie wpuszcza?

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#13 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 27 March 2018 - 17:03

numeru nie idzie aktywować


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#14 winmaciek

winmaciek
  • 6899 posts
  • Płeć:

Posted 27 March 2018 - 19:02

numeru nie idzie aktywować


IMO problem jest po stronie serwerów Apple. Włożyć SIM, poczekać tydzień, dwa. Moim zdaniem nie ma sensu bawić się w odtwarzanie.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#15 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 27 March 2018 - 19:12

Zawsze można do nich zadzwonić. Jak ja z nimi rozmawiałem twierdzili ze wszystko jest spoko.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#16 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 27 March 2018 - 19:14

Zawsze można do nich zadzwonić. Jak ja z nimi rozmawiałem twierdzili ze wszystko jest spoko.

 

z 3-4 godziny łącznie na infolinii, nawet starsi technicy to "oglądali"


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#17 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 27 March 2018 - 19:18

Serio? Gdzieś wyczytałem ze telefon do Apple pomaga jak nic innego nie daje rady. Chyba ze faktycznie coś jest po och stronie. Ja te miałem problemy ale poszło. Niestety z info jakie każdy może sprawdzić nie wynika aby mieli problemy?

IMO problem jest po stronie serwerów Apple. Włożyć SIM, poczekać tydzień, dwa. Moim zdaniem nie ma sensu bawić się w odtwarzanie.

Wiesz coś więcej?

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#18 winmaciek

winmaciek
  • 6899 posts
  • Płeć:

Posted 27 March 2018 - 22:07

Serio? Gdzieś wyczytałem ze telefon do Apple pomaga jak nic innego nie daje rady. Chyba ze faktycznie coś jest po och stronie. Ja te miałem problemy ale poszło. Niestety z info jakie każdy może sprawdzić nie wynika aby mieli problemy?
Wiesz coś więcej?

Nie. Jak dla mnie pozostaje wsadzić kartę SIM i czekać. Tydzień, dwa, może więcej. Poprzednio jak to miałem, to nic sensownego mi nie doradzili.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 


#19 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 28 March 2018 - 15:56

Nie. Jak dla mnie pozostaje wsadzić kartę SIM i czekać. Tydzień, dwa, może więcej. Poprzednio jak to miałem, to nic sensownego mi nie doradzili.

Po 24 godzinach wyskakuje, że nie można aktywować i tyle dalej już nie mieli aktywacji. Dzisiaj pobierali logi i screeny z mojego ipka, kontakt jest naprawde dobry bo nie olewają, ale serio chyba pierwsza taka sytuacja. Może ten X z wymiany dalej skopany? Szkoda mi wysyłać jeszcze raz skoro cała reszta jest idealna tylko tego aktywować sie nie da..


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#20 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 29 March 2018 - 06:16

Skoro na innym telefonie i innym numerze też nie działa to problem po stronie Apple. To co dziwne to fakt że jak wspomniałeś play widzi te smsy aktywacyjny Apple. W moim przypadku ich nie było co jasno sugerowało problem po stronie jabłka.
Masz podany swoj numer wraz z +48?

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#21 landr

landr
  • 1396 posts

Posted 29 March 2018 - 06:59

Jedna z opcji to, wyjmij kartę sim, wyłącz telefon, następnie włącz telefon bez sim, wsuń kartę....niekiedy pomaga. Numer aktywacyjny to +44.....

#22 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 29 March 2018 - 13:11

ROZWIĄZANIE
Problem po stronie Play. Numer w zakładce telefon powinien zaczynać się na +48.. Jeśli zaczyna się na 48608... itd to usługa iMessage i Face Time się nie aktywuje. Kontakt z Play, synchronizacja numeru (czy jakoś tak) restart tel i już działa. Więc nie ma co dzwonić do Apple


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#23 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 29 March 2018 - 13:50

ROZWIĄZANIE
Problem po stronie Play. Numer w zakładce telefon powinien zaczynać się na +48.. Jeśli zaczyna się na 48608... itd to usługa iMessage i Face Time się nie aktywuje. Kontakt z Play, synchronizacja numeru (czy jakoś tak) restart tel i już działa. Więc nie ma co dzwonić do Apple

O tym właśnie mówiłem. Telefon z automatu zapisuje sobie nasz telefon. W wizytówce naszego kontaktu oraz w facetime nad mailem widnieje numer +48. Natomiast w zakładce ustawienia->telefon->mój numer często tego "+" brakuje.


Edited by kristof461, 29 March 2018 - 13:51.

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#24 Bolsu07

Bolsu07
  • 604 posts

Posted 29 March 2018 - 14:13

O tym właśnie mówiłem. Telefon z automatu zapisuje sobie nasz telefon. W wizytówce naszego kontaktu oraz w facetime nad mailem widnieje numer +48. Natomiast w zakładce ustawienia->telefon->mój numer często tego "+" brakuje.

a ja od zeszłego piątku z tym walczyłem i nie wpadłbym, że to taka błahostka :)


MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI


#25 kristof461

kristof461
  • 2340 posts

Posted 29 March 2018 - 14:34

Jak ja kontaktowałem się z Play to nikt o tym nie wiedział. Sam się doszukałem. Wiele poradników mówi o numerze ale nie podaje szczegółów i tego że w dwóch miejscach trzeba sprawdzić. Nawet zasugerowałem to Pani w Play ale ona nie była pewna. Niestety mnie zmylił trop kiedy raz nowo ustawiony telefon działał a za drugim razem nie. Wtedy nie wiedziałem już czy ten + coś daje. 

Jak widać daje i warto zapamiętać.


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users