
Face time i iMessage problem z aktywacją
#1
Posted 04 January 2017 - 21:51
Nie wiem jak zmienić na mój numer z a2mobile bo numer jest tak jak by przygaszony
Mam iPhone 6s iOS 9.3.1 z jb robiłem zerowanie odtwarzanie kopii zerowanie ustawień sieciowych i nic dalej to samo ktoś wiem może jak to naprawić ?
Nie chce uaktualniać iOS bo zależy mi na JB
#2
Posted 04 January 2017 - 22:53
Spróbuj tego https://selfsolve.ap...-imessage/pl/pl u mnie pomagał zawsze pierwszy sposób.
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#3
Posted 05 January 2017 - 00:13
A wyglada to tak
Attached Files
#4
Posted 23 March 2018 - 17:33
podbijam. U mnie po restore problem identyczny :/ już cały dzień tak wisi
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#6
Posted 23 March 2018 - 19:24

MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#7
Posted 23 March 2018 - 23:04
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#8
Posted 26 March 2018 - 14:43
Ja wczoraj miałem podobny problem z tym że mówimy o tej samej karcie sim i tym samym numerze.
Wczoraj przypadkowo rozłączyłem Facetime przez ustawienie ograniczenia/kontrolę rodzicielską.
Później miałem problem z aktywacją. System nie mógł zweryfikować numeru telefonu. Próbowałem wszystkiego: resetów, przelogowywania, zmiany hasła nic nie pomagało. Odtworzyłem iPhone i dalej nic. Nagle zmiana sieci Wifi z 5ghz na 2,4 pomogła. Przywróciłem kopię znów lipa. Zatem kopia. Ale znów odtwarzam i ustawiam jako nowy i znów nie działa. Znany mi trick nie daje rady. Przywracam kopię bo telefon potrzebny do pracy i nagle wszystko działa.
Jakaś magia się zadziała a pół dnia walczyłem.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#9
Posted 26 March 2018 - 15:11
no ja na czysto i nie działa. Z kopią tym bardziej
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#10
Posted 26 March 2018 - 17:35
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#11
Posted 27 March 2018 - 16:03
dwa różne telefony (5s i X), dwa różne apple ID i dwa różne numery i nie można aktywować usług iMessage i face time. Wszystkie poradniki przerobione, wgrywane wszystkie kopie zapasowe, stawiany na czysto, zmieniane hasła, zmieniane karty sim. Wifi i LTE nawet w dwóch różnych miastach próbowałem i dalej nic. Apple rozklada rece, w play mówią, że ciche smsy dochodzą. Masakra..
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#12
Posted 27 March 2018 - 16:16
dwa różne telefony (5s i X), dwa różne apple ID i dwa różne numery i nie można aktywować usług iMessage i face time. Wszystkie poradniki przerobione, wgrywane wszystkie kopie zapasowe, stawiany na czysto, zmieniane hasła, zmieniane karty sim. Wifi i LTE nawet w dwóch różnych miastach próbowałem i dalej nic. Apple rozklada rece, w play mówią, że ciche smsy dochodzą. Masakra..
Nie możesz aktywować w ogóle czy emaile są, a numeru telefonu nie wpuszcza?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#13
Posted 27 March 2018 - 17:03
numeru nie idzie aktywować
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#14
Posted 27 March 2018 - 19:02
numeru nie idzie aktywować
IMO problem jest po stronie serwerów Apple. Włożyć SIM, poczekać tydzień, dwa. Moim zdaniem nie ma sensu bawić się w odtwarzanie.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#15
Posted 27 March 2018 - 19:12
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#16
Posted 27 March 2018 - 19:14
Zawsze można do nich zadzwonić. Jak ja z nimi rozmawiałem twierdzili ze wszystko jest spoko.
z 3-4 godziny łącznie na infolinii, nawet starsi technicy to "oglądali"
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#17
Posted 27 March 2018 - 19:18
Wiesz coś więcej?IMO problem jest po stronie serwerów Apple. Włożyć SIM, poczekać tydzień, dwa. Moim zdaniem nie ma sensu bawić się w odtwarzanie.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#18
Posted 27 March 2018 - 22:07
Nie. Jak dla mnie pozostaje wsadzić kartę SIM i czekać. Tydzień, dwa, może więcej. Poprzednio jak to miałem, to nic sensownego mi nie doradzili.Serio? Gdzieś wyczytałem ze telefon do Apple pomaga jak nic innego nie daje rady. Chyba ze faktycznie coś jest po och stronie. Ja te miałem problemy ale poszło. Niestety z info jakie każdy może sprawdzić nie wynika aby mieli problemy?
Wiesz coś więcej?
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#19
Posted 28 March 2018 - 15:56
Nie. Jak dla mnie pozostaje wsadzić kartę SIM i czekać. Tydzień, dwa, może więcej. Poprzednio jak to miałem, to nic sensownego mi nie doradzili.
Po 24 godzinach wyskakuje, że nie można aktywować i tyle dalej już nie mieli aktywacji. Dzisiaj pobierali logi i screeny z mojego ipka, kontakt jest naprawde dobry bo nie olewają, ale serio chyba pierwsza taka sytuacja. Może ten X z wymiany dalej skopany? Szkoda mi wysyłać jeszcze raz skoro cała reszta jest idealna tylko tego aktywować sie nie da..
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#20
Posted 29 March 2018 - 06:16
Masz podany swoj numer wraz z +48?
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#21
Posted 29 March 2018 - 06:59
#22
Posted 29 March 2018 - 13:11
ROZWIĄZANIE
Problem po stronie Play. Numer w zakładce telefon powinien zaczynać się na +48.. Jeśli zaczyna się na 48608... itd to usługa iMessage i Face Time się nie aktywuje. Kontakt z Play, synchronizacja numeru (czy jakoś tak) restart tel i już działa. Więc nie ma co dzwonić do Apple
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#23
Posted 29 March 2018 - 13:50
ROZWIĄZANIE
Problem po stronie Play. Numer w zakładce telefon powinien zaczynać się na +48.. Jeśli zaczyna się na 48608... itd to usługa iMessage i Face Time się nie aktywuje. Kontakt z Play, synchronizacja numeru (czy jakoś tak) restart tel i już działa. Więc nie ma co dzwonić do Apple
O tym właśnie mówiłem. Telefon z automatu zapisuje sobie nasz telefon. W wizytówce naszego kontaktu oraz w facetime nad mailem widnieje numer +48. Natomiast w zakładce ustawienia->telefon->mój numer często tego "+" brakuje.
Edited by kristof461, 29 March 2018 - 13:51.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#24
Posted 29 March 2018 - 14:13
O tym właśnie mówiłem. Telefon z automatu zapisuje sobie nasz telefon. W wizytówce naszego kontaktu oraz w facetime nad mailem widnieje numer +48. Natomiast w zakładce ustawienia->telefon->mój numer często tego "+" brakuje.
a ja od zeszłego piątku z tym walczyłem i nie wpadłbym, że to taka błahostka
MacBook Pro 13 M1 | iMac 5K 27" 2017 | iPhone 12 Pro 128GB | ATV 3 gen | iPad Air Space Gray WIFI
#25
Posted 29 March 2018 - 14:34
Jak ja kontaktowałem się z Play to nikt o tym nie wiedział. Sam się doszukałem. Wiele poradników mówi o numerze ale nie podaje szczegółów i tego że w dwóch miejscach trzeba sprawdzić. Nawet zasugerowałem to Pani w Play ale ona nie była pewna. Niestety mnie zmylił trop kiedy raz nowo ustawiony telefon działał a za drugim razem nie. Wtedy nie wiedziałem już czy ten + coś daje.
Jak widać daje i warto zapamiętać.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users