Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z app store na iPhone 6s


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Karolina Zakrzewska

Karolina Zakrzewska
  • 1 posts

Posted 01 January 2017 - 17:36

Od wczoraj posiadam iPhone 6s, wszystko szło sprawnie i wszystko było okej, do momentu kiedy weszłam na app store chcąc zainstalować darmowe aplikacje.Kliknęłam w recenzje żeby się zalogować i uzupełnic informacje o moim koncie. Gdy uzupełniłam wszystkie dane kliknęłam 'dalej' i wyskoczyl na górze czerwony komunikat:Aby uzyskać pomoc, skontaktuj się z działem wsparcia usługi iTunes pod adresem: www.apple.com/pl/support/itunes/ Weszłam na ta stronę lecz nie znalazłam przyczyny tego komunikatu, próbowałam wylogowac się i zalogować ponownie na app store, resetowałam iPhone,zmieniałam obecną date i godzine,aktulizowałam najnowsze oprogramowanie iOS 10.2,weszłam na laptopa i tam próbowałam zatwierdzić informacje lecz za każdym razem pokazuje mi się ten komunikat :( Prosiłam o pomoc nawet mojego brata,próbował z tym zrobić coś jednak nic z tego, komunikat za każdym razem sie pokazuje. Proszę o jakieś rady co zrobić żeby ten komunikat zniknął i móc pobrać aplikacje na app store? To moja pierwsza komórka firmy apple bardzo proszę o pomoc :(

#2 djmaly5

djmaly5
  • 2 posts

Posted 21 February 2017 - 07:24

Czesc ten sam problem ma moj brat naiphone 5s tez kupil nowego ja jestem posiadaczem drugiego juz iphona i nie mialem takich problemow wpisuje dane bo tam wyskakuje jakas informacja o karcie kredytowej czy cos i na czerwono ten sam problem i nie moge go pokonac



#3 djmaly5

djmaly5
  • 2 posts

Posted 22 February 2017 - 07:19

Heja poradzilem sobie z tym problemem wczoraj jak bedziesz potrzebowala pomocy albo ktos w tym temacie to piszcie na pw ;) app store na ip5s ruszylo sciagam normalnie i instaluje bez podawania danych karty kredytowej etc ;)






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users