Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak zasięgu po wgraniu softu w iphone 3GS


Najlepsza odpowiedź macsupport , 24 grudnia 2016 - 18:28

Musisz przeinstalować baseband, potem ultrasn0w z Cydii i powinno działać.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alfapit

Alfapit
  • 4 postów

Napisano 24 grudnia 2016 - 17:15

Witam...

Chciałem ostatnio wgrać coś do mojego iphone 3gs ale po podłączeniu go do itunes pojawił mi się tylko przycisk odtwórz iphona,więc go odtworzyłem . Po odtworzeniu wgrał mi się ios 6.1.6.

Po uruchomieniu iphona  nie dało się go aktywować więc zrobiłem mu jalibreak co pomogło i tel. uruchomił się normalnie z tym że nie ma wcale zasięgu a w miejscu  zasięgu pisze brak sieci...

 

Wystąpiły również problemy z GPS bo też go nie ma i kalendarz się nie chce otworzyć...

W menu to urządzenie - sieć jest niedostępna i operator niedostępny.

 

Jalibreak robiłem z tej instrukcji http://gsmx.co/tematy/3gs-instalacja-ios-6-1-6-i-omijanie-simlock.59757/

 

ale zrobiłem tylko punkt 2 i 2.1 więc wychodzi że mam ipoda teraz  .

Program iphone chicker wyświetla mi okienko na zielono....

 

Poradźcie mi co mam zrobić w takiej sytuacji bo tel się uruchomił normalnie i działa   ale bez tych kilku opcji które wspomniałem wyżej.

 

Baseband 06.15.00

 

 

Załączony plik  info.jpg   25,05 KB   0 Ilość pobrań

 

Przyszło mi na myśl że można użyć programu redsn0w i opcji - install ipad baseband

lecz nie jestem na 100% pewny.podczas  jalibreika wybrałem żeby zainstalowało  mi cydię ale jej nie ma nie zainstalowało.jej.

 

Załączony plik  redsn0w.jpg   45,4 KB   0 Ilość pobrań

 

 

Jakiej wersji redsn0w użyć żeby to wszystko było zgodne i dobrze się wgrało???

 

 



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 24 grudnia 2016 - 18:28   Najlepsza odpowiedź

Musisz przeinstalować baseband, potem ultrasn0w z Cydii i powinno działać.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 Alfapit

Alfapit
  • 4 postów

Napisano 24 grudnia 2016 - 19:10

Ok a podpowiesz coś więcej bo ja pierwszy raz mam do czynienia z iphonem i pierwszy raz wgrywałem mu soft jestem laikiem w tym temacie powiedz coś więcej  jakim programem mam to przeinstalować  jaką wersją programu było by najlepiej?



#4 Alfapit

Alfapit
  • 4 postów

Napisano 29 grudnia 2016 - 19:41

Już wszystko ok poradziłem sobie , ale dziękuję za pomoc...






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych