Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[iPhone SE - iOS 10.2] - Problem po przeniesieniu numeru


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Geble

Geble

  • 1 178 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 23 grudnia 2016 - 08:37

Witam,

 

mam dość dziwny problem. Dzisiaj w nocy nastąpiło przeniesienie numeru z sieci Orange do T-Mobile. Nie obyło się oczywiście bez kilkukrotnego dzwonienia na Infolinię jak to zwykle w takich przypadkach, ale nie w tym rzecz. Problemem jest iMessage oraz numer z jakiego wysyłam wiadomości. Połączenia wychodzące realizowane są normalnie za pośrednictwem starego numeru który przeniosłem do sieci, natomiast każda wysyłana wiadomość przez iMessage wychodzi z tymczasowego numeru T-Mobile 662-XXX-XXX. W opcjach wysyłka/odbiór nie ma możliwości zmiany na numer który przeniosłem. Magia  :huh:

 

Dzwonię z numeru który mam już kilkanaście lat, ale wiadomości iMessage wychodzą z randoma, który dostałem na czas oczekiwania na przeniesienie. Oczywiście włączałem/wyłączałem telefon, iMessage, zerowałem ustawienia sieciowe i nic. Cały czas ten śmieszny numer w iMessage. Zrozumiałbym gdyby również połączenia wychodzące były realizowane przy użyciu numeru 662-XXX-XXX, ale dzwonię normalnie ze starego numeru, a problemem jest jedynie iMessage. Ktoś coś?

 

Z góry dzięki za pomoc.


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 grudnia 2016 - 12:08

Wyłącz i włącz iMessage. W ustawieniach poźniej odptaszkuj stary numer. Jak nie pomoże wyłączenie, włóż na chwilę do telefonu inną kartę SIM, wtedy wymusi przy włożeniu właściwej ponowną rejestrację w iMessage z poprawnym numerem, ale wyłączenie i włączenie też powinno z założenia to zrobić.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 Geble

Geble

  • 1 178 postów
  • Płeć:
  • SkądMysłowice

Napisano 27 grudnia 2016 - 09:07

Włączenie/wyłączenie iMessage to pierwsza rzecz którą zrobiłem, zresztą wspominałem o tym w moim wpisie. Po każdym ponownym włączeniu numer 662-XXX-XXX jest na szaro i nic nie da się z nim zrobić. Mogę jedynie odptaszkować dwa adresy e-mail. 

 

Czyli zostaje faktycznie włożenie innej karty SIM. Dziwna sprawa.


BEKO MCNA406E40ZXBN HarvestFresh Nofrost A++ ||  ELECTROLUX EW6F329SP PerfectCare  ||  ELECTROLUX ESF74661RX  || Rubin 714p  ||  Paseratti 1.9 TDI


#4 landr

landr
  • 1 392 postów

Napisano 27 grudnia 2016 - 16:35

Zrób reset home+power trzymane razem ponad 10sek.....potem włącz telefon. Jak to nie pomoże, to na włączonym telefonie wyjmij i włóż kartę sim, żeby kartą zalogowała się ponownie do sieci.....



#5 ktostakijakja

ktostakijakja
  • 1 postów

Napisano 02 lipca 2022 - 08:09

Witajcie. Mam problem po przeniesieniu nr. Otoz, najpierw umiescilam w telefonie karte z nr telefonu tymczasowym. Operator zmienił nr, zmieniłam nr w iMessage (poniewaz zaczytal się tymczasowy, ale udalo sie zmienic na prawidlowy). Natomiast kiedy daje informacje o moim urządzeniu to ndal widnieje tam nr telefonu ten tymczasowy. Jet to na szaro nie ma możliwoścci edycji. Próbowałam juz wkładać ponownie kartę i resetowac tel. W każdym miejscu - iCloud, macbook jak sprawdzam informacje o moim telefonie widnieje ten tymczasowy nr telefonu. Ktoś wie jak rozwiązać ten problem?



#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 546 postów
  • Płeć:

Napisano 02 lipca 2022 - 17:15

Proponuję założyć nowy wątek – 5 lat to jednak szmat czasu. 


MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych