AirPods 2 – opinie, wrażenia.
#26
Napisano 16 stycznia 2017 - 16:29
#27
Napisano 17 stycznia 2017 - 11:32
Jak wygląda sprawa z łączeniem słuchawek z dwoma iphonami? Dwa różne apple ID.
#28
Napisano 20 stycznia 2017 - 14:34
Ktoś świeżo może odebrał swoje słuchawki, żeby powiedzieć jaki teraz jest czas oczekiwania? Zamówiłem dopiero 03.01 i datę mi pokazuje na 24.02
#29
Napisano 20 stycznia 2017 - 14:58
Stary, ja mam na początek marca, a zamówiłem 10 stycznia.
Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods
#30
Napisano 22 stycznia 2017 - 21:57
Pytanko, czy jest możliwość sterowania Airpodsami za pomocą smartwatcha np. gear s3 samsunga, prze oczywiście jednoczesnym połączeniu telefonu z zegarkiem po bluetooth? Tak jak to ma miejsce w Apple.
#31
Napisano 23 stycznia 2017 - 10:35
a co chcesz w nich sterowac? :roll:
#32
Napisano 23 stycznia 2017 - 11:09
Chociażby zmiana ustawienia głośniej/ciszej oraz przewijania utworów.
#33
Napisano 23 stycznia 2017 - 11:21
to sie nie w sluchawkach ustawia tylko w ajfonie...
#34
Napisano 23 stycznia 2017 - 12:27
to sie nie w sluchawkach ustawia tylko w ajfonie...
Co Ty nie powiesz, to już wie każdy od dawna. Ale można obsługiwać słuchawki za pomocą Apple Watcha, pytam czy można też tak robić za pomocą zegarka z androidem/tizenem. Wiadomo, że może nie wszystko można ale takie podstawowe funkcje jak opisałem wyżej powinny działać. Pytam kogoś kto tak używa słuchawek. Więc jeżeli nie posiadasz wiedzy nie ma co pisać.
#35
Napisano 23 stycznia 2017 - 12:29
ale co Ty bredzisz czlowieku przeciez jaki sens ma sterowanie sluchawkami ktore przeciez steruja ajfonem? zamiast sterowac sluchawkami przez swojego smartłocza zadaj sobie trud i sprawdz czy on steruje ajfonem bo to na nim robi sie glosniej/ciszej i przerzuca piosenki
#36
Napisano 23 stycznia 2017 - 12:45
Wania, przeczytaj jeszcze raz na spotkojnie, bo albo nie rozumiesz, albo złośliwie trollujesz. Kolega aquatarion zadał słuszne pytanie - czy funkcje sterowania, jakie daje AppleWatch ma również gear s3. Dużo wygodniej jest zrobić głośniej/ciszej na zegarku, niż wyciągać specjalnie do tego telefon nie?
#37
Napisano 23 stycznia 2017 - 13:09
ale to tak jak bys szukal uniweralnego pilota ktorym bedzie sterowac pilotem sony od tv sonym zamiast zastanowic sie czy uniwersalny pilot seruje odrazu telewizorem. na co sterowac sluchawkami ktore steruja ajfonem?
#38
Napisano 12 lutego 2017 - 13:15
Odświeżam temat, gdyż mam problem z moimi airpods. Mianowicie chodzi o zrywanie połączenia. Średnio raz na 2 min (raz jest to 10 min, a raz nawet 3x w ciagu minuty) tracę połączenie z telefonem, żeby po chwili znowu automatycznie się połączyć. Praktycznie uniemożliwia to normalne korzystanie z tych słuchawek. Moim zdaniem to sie nadaje do reklamacji ale moze ktoś miał podobny problem i da się to jakoś rozwiązać? Dodam ze mam iphona 6 i aktualny iOS. Próbowałem resetować iphona, parować ponownie... z marnym skutkiem.
#39
Napisano 12 lutego 2017 - 18:53
Witam wszystkich.
Odświeżam temat, gdyż mam problem z moimi airpods. Mianowicie chodzi o zrywanie połączenia. Średnio raz na 2 min (raz jest to 10 min, a raz nawet 3x w ciagu minuty) tracę połączenie z telefonem, żeby po chwili znowu automatycznie się połączyć. Praktycznie uniemożliwia to normalne korzystanie z tych słuchawek. Moim zdaniem to sie nadaje do reklamacji ale moze ktoś miał podobny problem i da się to jakoś rozwiązać? Dodam ze mam iphona 6 i aktualny iOS. Próbowałem resetować iphona, parować ponownie... z marnym skutkiem.
nie jest to problem słuchawek, przerabiałem temat z IP 6S
w pewnym momencie zaczął zrywać połączenie BT z zestawem w samochodzie i to samo działo się z AIRPODS'ami.
#40
Napisano 16 lutego 2017 - 09:24
Jak w tej chwili z dostawą sluchawek? Wiem że się skrócił czas oczekiwania. Ja zamówiłem 12 stycznia i mam zaplanowaną dostawę na 7 marca. Czytałem na tt że ktoś miał na 22 lutego a dostał 13 lutego. Jak to u Was wygląda ?
MacBook Air 13″ 1.3GHz/8GB/128GB SSD/HD 5000 | iPhone 11 PRO 64GB Midnight Green |
HomePod | AirPods | Apple Watch 4 44mm NIKE | Apple TV 4 64GB
#41
Napisano 16 lutego 2017 - 12:04
Jak w tej chwili z dostawą sluchawek? Wiem że się skrócił czas oczekiwania. Ja zamówiłem 12 stycznia i mam zaplanowaną dostawę na 7 marca. Czytałem na tt że ktoś miał na 22 lutego a dostał 13 lutego. Jak to u Was wygląda ?
Ja zamówiłem 11 stycznia przewidywana dostawa 6 marca.
Natomiast wczoraj pobrali pieniądze, dziś wysłali przesyłkę. Dostawa na podstawie numeru przesyłki 21 lutego. Leci z Szanghaju.
MacbookPro 2.4Ghz 120SSD 4gb Ram - STILL. (9 years)
#42
Napisano 16 lutego 2017 - 14:36
Ja zamówiłem 11 stycznia przewidywana dostawa 6 marca.
Natomiast wczoraj pobrali pieniądze, dziś wysłali przesyłkę. Dostawa na podstawie numeru przesyłki 21 lutego. Leci z Szanghaju.
ja zamówiłem dzień później, więc jutro powinni moje słuchawki wysłać
MacBook Air 13″ 1.3GHz/8GB/128GB SSD/HD 5000 | iPhone 11 PRO 64GB Midnight Green |
HomePod | AirPods | Apple Watch 4 44mm NIKE | Apple TV 4 64GB
#43
Napisano 16 lutego 2017 - 14:50
Moje zamówione 10 stycznia zostały już wysłane 3 dni temu Na wtorek mają być u mnie.
Macbook Pro 15" 2018 i7 2.6/560X/32GB/512GB | iPhone 11 Pro MAX | AW V 44mm | iPad Pro 12.9 WiFi+Cell 3gen | HomePod | AirPods
#44
Napisano 16 lutego 2017 - 18:33
#45
Napisano 17 lutego 2017 - 17:42
były wczoraj dostępne w wybranych salonach ispot
Moue AirPods z apple.pl jeszcze nie wyslane, nawet kasa nie pobrana.. a łudziłem się że jeszcze dziś wyjdą
MacBook Air 13″ 1.3GHz/8GB/128GB SSD/HD 5000 | iPhone 11 PRO 64GB Midnight Green |
HomePod | AirPods | Apple Watch 4 44mm NIKE | Apple TV 4 64GB
#46
Napisano 18 lutego 2017 - 14:20
Wycięło tekst z posta powyżej
Ok, moje przyszły 3 dni temu, funkcjonalności wszystkie ok, chociaż 'pukać' w słuchawkę żeby włączyć Siri trzeba się nauczyć
Ale jest inny babol, case od słuchawek jest słabo spasowany, też tak macie? Od frontu idealnie, a z tyłu szpara jest dużo większa, z boku patrząc na pudełko też to widać, no i to wieczko jest lekko ruchome, tj. nawet gdy zamknięte to mogę je docisnąć (chociaż i tak wraca na swoje miejsce, także szpara jest cały czas).
Załączone pliki
#47
Napisano 22 lutego 2017 - 09:25
Ok, moje przyszły 3 dni temu, funkcjonalności wszystkie ok, chociaż 'pukać' w słuchawkę żeby włączyć Siri trzeba się nauczyć
Wycięło tekst z posta powyżej...
Moje przyszły finalnie 20 lutego. Są fenomenalne. Wszystko jest spasowane nie mam żadnych szpar. Myślę, że mógłbyś się z tym zgłosić do apple.
MacbookPro 2.4Ghz 120SSD 4gb Ram - STILL. (9 years)
#48
Napisano 22 lutego 2017 - 15:06
basog, dnia 18 Lut 2017 - 14:20, napisał:Ok, moje przyszły 3 dni temu, funkcjonalności wszystkie ok, chociaż 'pukać' w słuchawkę żeby włączyć Siri trzeba się nauczyć
Wycięło tekst z posta powyżej
Ok, moje przyszły 3 dni temu, funkcjonalności wszystkie ok, chociaż 'pukać' w słuchawkę żeby włączyć Siri trzeba się nauczyć
Ale jest inny babol, case od słuchawek jest słabo spasowany, też tak macie? Od frontu idealnie, a z tyłu szpara jest dużo większa, z boku patrząc na pudełko też to widać, no i to wieczko jest lekko ruchome, tj. nawet gdy zamknięte to mogę je docisnąć (chociaż i tak wraca na swoje miejsce, także szpara jest cały czas).
na 3 zdjęciu taki metalowy element od zawiasu z prawejstrony lekko zapadnięty jest. może to jest przyczyna bo u mnie w moich AirPods wszystko jest równo...
iPhone 6+ 128GB Silver / iPhone X 256GB Silver / AirPods
iPad Pro 12.9 (2017) 512GB + LTE / AppleTV 4 64GB
#49
Napisano 22 lutego 2017 - 15:11
iPhone 7+ 256GB Macbook 12" 2016 Watch 42mm Steel + Mediolańska + Steel link + Black leather loop + White sport
#50
Napisano 22 lutego 2017 - 18:23
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych