W grze nie ma żadnych kont użytkowników, nie korzysta ona też z game center, a jednak skądś ściąga zapis gry i jest to raczej iCloud.
Przed pierwszym uruchomieniem gry wchodząc w Ustawienia->Ogólne->Dysk i użycie iCloud->iCloud Zarządzaj dyskiem->Kopie Zapasowe Ten iPhone->Hill Climb w podpisie jest brak danych.
Przechodząc do Ustawienia->iCloud->iCloud Drive->Hill Climb i wyłączając tę pozycję zaczyna się grę od nowa.
Po pierwszym uruchomieniu gry ponownie wchodząc w Ustawienia->Ogólne->Dysk i użycie iCloud->iCloud Zarządzaj dyskiem->Kopie Zapasowe Ten iPhone->Hill Climb w podpisie jest, że są już jakieś dane do zarchiwizowania.
Przechodząc do Ustawienia->iCloud->iCloud Drive->Hill Climb i włączając tę pozycję i uruchamiając grę po raz drugi, ściąga ona zapis gry sprzed kilku miesięcy a nie wgrywa na iCloud nowszego.
W Ustawienia->Ogólne->Dysk i użycie iCloud->iCloud Zarządzaj dyskiem->Kopie Zapasowe Ten iPhone->Hill Climb wyłączając tą pozycję pokazuje się okienko "Czy chcesz wyłączyć archiwa Hill Climb i usunąć zarchiwizowane dane z iCloud?" stukam "Wyłącz i usuń" ale to nic nie daje.
Usunięcie gry przez krzyżyk lub w opcjach Ustawienia->Ogólne->Dysk i użycie iCloud->Dysk Zarządzaj dyskiem->Hill Climb->Usuń program też nic nie daje.
Jak zrobić reset postępu i zacząć grę od nowa?