Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie słychać rozmówcy w iPhone 6s.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 ekhm

ekhm
  • 64 postów

Napisano 13 grudnia 2016 - 13:02

Witam,

 

Ostatnio zaczął u mnie występować problem w postaci braku dźwięku z głośnika podczas rozmowy.

Problem występuję losowo. Kontaktowałem się w tej sprawie ze wsparciem Apple to zalecili przywrócenie do ustawień fabrycznych.

Problem został rozwiązany tymczasowo gdyż po ok jednym tygodniu znów zaczął występować.

 

Czy ktoś z was spotkał się z takim problemem?

 

Nie ukrywam że kupując nową 6s liczyłem na trochę mniejszą bezawaryjność :W

 

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam :)



#2 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 13 grudnia 2016 - 15:23

A możesz coś więcej napisać, bo wydaje mi się że mam podobny problem. U mnie jest tak że jak czasami ktoś do mnie dzwoni to go nie słyszę, ani ten ktoś mnie. Jak włączę i wyłączę głośno mówiący to wszystko jest ok. Dzisiaj zainstalowałem IOS 10.2 jak nic się nie zmieni to idę do iSpot i oddaje na gwarancje, choć nie wydaje mi się żeby to była wina sprzętu tylko oprogramowania.



#3 ekhm

ekhm
  • 64 postów

Napisano 13 grudnia 2016 - 17:49

A możesz coś więcej napisać, bo wydaje mi się że mam podobny problem. U mnie jest tak że jak czasami ktoś do mnie dzwoni to go nie słyszę, ani ten ktoś mnie. Jak włączę i wyłączę głośno mówiący to wszystko jest ok. Dzisiaj zainstalowałem IOS 10.2 jak nic się nie zmieni to idę do iSpot i oddaje na gwarancje, choć nie wydaje mi się żeby to była wina sprzętu tylko oprogramowania.


Mam tak samo jak opisałeś. Czasami podczas wykonywania lub odbierania połączeń nie słyszę rozmówcy, natomiast jak włączę tryb głośnomówiący to słyszę dobrze. Na podłączonych słuchawkach problem również występuje. Według mnie to nie jest problem sprzętowy jak twierdziło wsparcie Apple, gdyż po restarcie telefonu problem znika. Mam nadzieję że nie będę musiał wysyłać telefonu do serwisu gdyż niedawno zakupiłem szkło RhinoShield z Francji które nie było tanie... Zainstaluje aktualizacje i zobaczę czy coś się zmieni.

#4 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 13 grudnia 2016 - 18:19

Też sądzę że nie jest to problem sprzętowy, ponieważ pojawił się z iOS 10 a po drugie raz jest wszystko ok a raz nie. Dodam jeszcze, że ta sytuacja powtarza mi się na drugim 6s, pierwszy został wymieniony na nowego z powodu baterii i na tym wymienionym mam tą samą sytuacje. Zainstalowałem iOS 10.2 i na razie obserwuje.



#5 ekhm

ekhm
  • 64 postów

Napisano 14 grudnia 2016 - 10:06

Wczoraj zaktualizowałem do wersji 10.2 i niestety problem dalej występuję. Sprawdziłem i rzeczywiście po włączeniu trybu głośnomówiącego i wyłączeniu go problem znika. Po twoim poście mam obawy przed oddaniem telefonu do serwisu gdyż mogę dostać nowy a problem nie zniknie tym bardziej że na pewno jest to problem oprogramowania.



#6 Radkovsky

Radkovsky
  • 77 postów

Napisano 14 grudnia 2016 - 21:29

Też sądzę że nie jest to problem sprzętowy, ponieważ pojawił się z iOS 10 a po drugie raz jest wszystko ok a raz nie. Dodam jeszcze, że ta sytuacja powtarza mi się na drugim 6s, pierwszy został wymieniony na nowego z powodu baterii i na tym wymienionym mam tą samą sytuacje. Zainstalowałem iOS 10.2 i na razie obserwuje.

 

Dokładnie w 10.0.1 się pojawił u mnie podobny problem. Wówczas też nie da się kliknąć "rozłącz" przez jakiś czas etc. 

Dzisiaj telefon też dzwonił z wygaszonym ekranem i nie dało się odebrać - co ciekawe iMac też zaczął dzwonić i mógłbym na nim odebrać, ale nie na telefonie ;)

 

Problem w 99% przypadków przy używaniu słuchawki BT.

 

Teraz przy 10.2 występuje nadal i bardziej potrafi przy tej okazji podwiesić telefon na kilka/kilkanaście sekund.



#7 ekhm

ekhm
  • 64 postów

Napisano 01 marca 2017 - 12:47

Ostatnio problem zaczął ponownie występować... Nie ukrywam że jest to lekko irytujące. Mam wersję 10.2.1 Czy komuś z was udało się rozwiązać problem?



#8 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 01 marca 2017 - 14:44

To nie wina oprogramowania tylko usterka sprzętowa.

Kiedy przestaje działać głośnik rozłącz rozmowę i naciśnij boczne klawisze głośności. Zobacz czy nie masz przypadkiem wtedy komunikatu, że są podłączone słuchawki, a jeśli jest normalnie głośnik to czy jest animacja podgłaszania czyli te przybywające klocki.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#9 krystianoromano

krystianoromano
  • 4 postów

Napisano 06 marca 2017 - 17:04

Jakieś news'y w tej kwestii? Mam ten sam problem. Szczególnie nasila się podczas użytkowania słuchawek. Dziwne jest to żę raz występuje a raz nie. Obawiam się że może to być wina któejś aplikacji - aczkolwiek gdy wyłączę ich działanie w tle problem pozostaje - sam już nie wiem czy to ma jakiś sens. 



#10 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 07 marca 2017 - 19:42

To nie wina oprogramowania tylko usterka sprzętowa.

Kiedy przestaje działać głośnik rozłącz rozmowę i naciśnij boczne klawisze głośności. Zobacz czy nie masz przypadkiem wtedy komunikatu, że są podłączone słuchawki, a jeśli jest normalnie głośnik to czy jest animacja podgłaszania czyli te przybywające klocki.

Sprawdzałem i u mnie jest wszystko normalnie, prócz tego że czasem nie słychać rozmówcy i nie ważne czy na słuchawkach czy nie. Pomaga włączenie i wyłączenie głośnomówiącego. Jeżeli to faktycznie wada urządzenie to trochę kiepsko jest to udowodnić w serwisie bo nie dzieje się to zawsze.



#11 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 11 marca 2017 - 12:23

U mnie jest tak, że wszystko zaczyna się kiedy podepnę słuchawki. Rozmówca mnie nie słyszy, a ja nie słyszę rozmówcy. Dzieje się tak nawet na głośniku. Wtedy też nie słychać dźwięku wiadomości.

#12 Przemek Pawlik

Przemek Pawlik
  • 1 postów

Napisano 11 marca 2017 - 16:11

Problem występuje również u mnie 7 i na tel mojej żony 6s. Po około 30-40 sek ucina rozmowę tzn rozmowca do ktorego telefonuje słyszy mój głos natomiast ja jego nie słyszę. Po rozłączeniu rozmowy nie mozna przez dłuzszy czas ponownie oddzwonic do tej osoby. Problem nie pojawia sie systematycznie. Na 10 polaczen w dniu dzisiejszym - 3 były z problemem. Czy oddanie na serwis/gwarancję coś pomoże?



#13 Dawid Kruk

Dawid Kruk
  • 1 postów

Napisano 11 marca 2017 - 21:24

Przemek Pawlik, ja bym reklamował. Tym bardziej, że macsupport wyjaśnił iż jest to usterka sprzętowa, a nie oprogramowania. 

Trzy połączenia na dziesięć to bardzo dużo, więc serwis nie powinien mieć najmniejszego problemu z diagnozą.

Poza tym jak widać to nie pojedynczy przypadek.



#14 036f6c57bf

036f6c57bf
  • 1 336 postów
  • Płeć:

Napisano 12 marca 2017 - 10:36

Problem występuje również u mnie 7 i na tel mojej żony 6s. Po około 30-40 sek ucina rozmowę tzn rozmowca do ktorego telefonuje słyszy mój głos natomiast ja jego nie słyszę. Po rozłączeniu rozmowy nie mozna przez dłuzszy czas ponownie oddzwonic do tej osoby. Problem nie pojawia sie systematycznie. Na 10 polaczen w dniu dzisiejszym - 3 były z problemem. Czy oddanie na serwis/gwarancję coś pomoże?

Ja sie dowiadywałem i oddać na serwis. Tylko najlepiej mieć jakiś dowód na to, że jest wada która występuje sporadycznie. Tak to mogą testować telefon i nic nie wykryć.

#15 lolokch

lolokch
  • 2 postów

Napisano 23 marca 2017 - 10:20

Witam was, mojej mamy Iphone SE ma taki problem chyba od czasu aktualizacji do IOS 10 i kolejnych wersji. Podczas wykonywania połączeń nie słychać nic ani sygnału oczekującego ani jak druga strona odbierze to nic nie słychać. Telefon został oddany do Cortlandu, Ci wymienili na nowy po tygodniu znowu to samo. To na pewno nie jest problem z siecią, bo przez Wifi też nie można rozmawiać. Restart urządzenia pomaga ale było i tak, że nie pomógł. Sprawdzał ktoś może czy na becie 10.3 występuje ten problem?



#16 ekhm

ekhm
  • 64 postów

Napisano 01 kwietnia 2017 - 19:06

To nie wina oprogramowania tylko usterka sprzętowa.

Kiedy przestaje działać głośnik rozłącz rozmowę i naciśnij boczne klawisze głośności. Zobacz czy nie masz przypadkiem wtedy komunikatu, że są podłączone słuchawki, a jeśli jest normalnie głośnik to czy jest animacja podgłaszania czyli te przybywające klocki.

 

Ostatnio sprawdziłem i niestety u mnie nie pojawia się komunikat odnośnie "podłączonych słuchawek".



#17 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 04 czerwca 2017 - 15:02

Rozwiązał ktoś ten problem? Bo mnie to już zaczyna denerwować, a w iSpot nie stwierdzili usterki.



#18 ekhm

ekhm
  • 64 postów

Napisano 05 czerwca 2017 - 06:32

U mnie znowu problem zaczął występować... Może spróbujemy jakoś wspólnie zaatakować Apple? :)



#19 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 czerwca 2017 - 08:13

A jak chcesz ich atakować i po co? Telefon jest zepsuty, masz gwarancję to oddaj go do serwisu i zostanie on wymieniony.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#20 ekhm

ekhm
  • 64 postów

Napisano 05 czerwca 2017 - 08:15

Wyżej inne osoby miały podobny problem i Ispot nie rozwiązał problemu albo nowy telefon posiada taką samą wadę.



#21 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 czerwca 2017 - 08:18

A w jakiej sieci używasz tego telefonu? Nie przypadkiem w Play? Ja bym proponował kupić starter innej sieci, zarejestrować, poużywać na próbę kilka dni i zobaczyć czy z inną siecią ten problem nadal występuje. Bo spotkałem się z takim przypadkiem iPhona 6S, który miał ten sam problem ale tylko w jednej sieci.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#22 GAMA007

GAMA007
  • 1 394 postów
  • Płeć:
  • SkądBochum

Napisano 05 czerwca 2017 - 16:03

Witam,

 

ten problem występuje także w zachodnich sieciach t-mobile, O2, itp... Przeważnie w momencie gdy podłączymy słuchawki.

W chwili gdy ktoś do nas zadzwoni w słuchawkach panuje błoga cisza....  po chwili połączenie się urywa...

 

Problem ten z tego co pamiętam pojawił się po którejś z ostatnich aktualizacji.

 

Pozdrawiam

 

GAMA007



#23 ekhm

ekhm
  • 64 postów

Napisano 05 czerwca 2017 - 18:07

A w jakiej sieci używasz tego telefonu? Nie przypadkiem w Play? Ja bym proponował kupić starter innej sieci, zarejestrować, poużywać na próbę kilka dni i zobaczyć czy z inną siecią ten problem nadal występuje. Bo spotkałem się z takim przypadkiem iPhona 6S, który miał ten sam problem ale tylko w jednej sieci.

 

Tak, mam numer w Play. Niestety nie za bardzo mam możliwość przetestowania innych operatorów.



#24 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 06 czerwca 2017 - 16:34

Ja posiadam numer w T-Mobile. Co do wymiany telefonu, to już jeden z tą wada mi wymienili, ponieważ w tamtym jeszcze była uszkodzona bateria ( wyłączał sie na chłodzie) po otrzymaniu nowego problem z rozmowami dalej występuje.



#25 ekhm

ekhm
  • 64 postów

Napisano 06 czerwca 2017 - 17:15

Ja też się przymierzam do reklamacji telefonu w MediaMarkt. Właśnie to mnie martwi że otrzymam telefon z taką samą wadą. Czy jest szansa zwrotu pieniędzy?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych