Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMessage/FaceTime w njumobile - aktywacja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mcl

mcl
  • 21 postów
  • SkądNorthampton, UK

Napisano 12 grudnia 2016 - 20:18

Witam,

 

Podobny temat juz sie pojawil, jednak nie znalazlem rozwiazania...  

Czy komus udalo sie rozwiazac problem z aktywacja iMessage/FaceTime w njumobile? pomoc techniczna Apple twiedzi, ze wina jest po stronie operatora, a operator, ze to nie ich usluga. Oczywiscie z kartami innych operatorow nie ma problemu, na koncie w nju brak blokad, ktore uniemozliwilyby wyslanie smsa miedzynarodowego.. Data, strefa czasowa itp, wszystko ustawione wg instrukcji i nadal nic. Pomysly?

 

Pozdr,

m



#2 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 12 grudnia 2016 - 20:37

Ja mam njumobile już od lat i nigdy nie miałem problemu z aktywacją - zawsze sms aktywacyjny przechodzi bez problemu. Na pewno nie masz włączonej żadnej usługi blokującej smsy? W billingu nie pojawia się ten sms? Czy pojawia się, ale aktywacja nie przechodzi?


Użytkownik klnt edytował ten post 12 grudnia 2016 - 20:37


#3 Ramcel76

Ramcel76
  • 249 postów

Napisano 12 grudnia 2016 - 20:56

Może zacznij od ustawień APN z Orange? NJU = Orange. Też mam NJU i nigdy nie miałem z tym problemu


Mój Sprzęt: Huawei Mate 10 Pro - Apple Watch - iPhone 6s - iPhone 7 - iPad 4 mini - MacBookPro 15”

#4 mcl

mcl
  • 21 postów
  • SkądNorthampton, UK

Napisano 12 grudnia 2016 - 21:57

APN poprawny, zreszta nawet przy wifi powinno sie aktywować, blokad międzynarodowych brak, w billingach brak smsow na nieznany brytyjski numer. Moze to nieco ułatwi diagnozę, numer nju jest na roamingu. Czyżby to byłoby problemem?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych