
Klikający ekran IPhone 6
#1
Napisano 09 grudnia 2016 - 17:43
Zakupiłem nie dawno iPhone 6 , i zauważyłem iż ekran przy przyciskach podgloszenia klika .
Przeglądałem pare wątków na forum , lecz nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie .
Jeśli nie mam gwarancji na telefon , a ekran klika i jest to dość popularny problem czy zostanie dokonana wymiana ?
#2
Napisano 09 grudnia 2016 - 17:45
iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE
#3
Napisano 09 grudnia 2016 - 18:33
Tylko odplatnie.
Nawet jeśli to wada telefonu ?
#4
Napisano 09 grudnia 2016 - 18:52
Twój problem, że tego nie zauważyłeś. Wątków na ten temat było pełno.
#5
Napisano 09 grudnia 2016 - 19:41
Twój problem, że tego nie zauważyłeś. Wątków na ten temat było pełno.
Jak mogłem zauważyć skoro zakup został dokonany na Allegro
- FireBird lubi to
#6
Napisano 09 grudnia 2016 - 21:40
Witam ,
Zakupiłem nie dawno iPhone 6 , i zauważyłem iż ekran przy przyciskach podgloszenia klika .
Przeglądałem pare wątków na forum , lecz nie mogłem znaleźć odpowiedzi na moje pytanie .
Jeśli nie mam gwarancji na telefon , a ekran klika i jest to dość popularny problem czy zostanie dokonana wymiana ?
Jeżeli ekran klika w okolicy przycisków regulacji głośności (czyli w miejscu w którym iPhone wygina się najczęściej) - to może masz delikatnego banana ?
Jak mogłem zauważyć skoro zakup został dokonany na Allegro
Jeżeli stan telefonu nie zgadza się z opisem na Allegro to miałeś (a być może jeszcze masz jak nie minęły terminy) szanse bronić się przed skutkami takiej transakcji.
Ale musisz podać więcej danych dotyczących transakcji, np.: kupiłeś nowy/używany, od firmy czy prywatnie, kiedy, etc.
Pomogłem ? - Lubię to
#7
Napisano 09 grudnia 2016 - 23:01
Jeżeli ekran klika w okolicy przycisków regulacji głośności (czyli w miejscu w którym iPhone wygina się najczęściej) - to może masz delikatnego banana ?
Jeżeli stan telefonu nie zgadza się z opisem na Allegro to miałeś (a być może jeszcze masz jak nie minęły terminy) szanse bronić się przed skutkami takiej transakcji.
Ale musisz podać więcej danych dotyczących transakcji, np.: kupiłeś nowy/używany, od firmy czy prywatnie, kiedy, etc.
Paczka przyszła 30 listopada . Od osoby prywatnej , używany
#8
Napisano 09 grudnia 2016 - 23:16
Sprawdź:
a ) czy telefon nie jest wygięty (choćby minimalnie)
b ) czy kamera facetime ma / nie ma widoczną gabkę (półksiężyc):
Pomogłem ? - Lubię to
#9
Napisano 09 grudnia 2016 - 23:28
Sprawdź:
a ) czy telefon nie jest wygięty (choćby minimalnie)
b ) czy kamera facetime ma / nie ma widoczną gabkę (półksiężyc):
a ) Nie jest wygięty
b ) nie widzę żadnej gąbki na kamerze facetime
Użytkownik sebasti65 edytował ten post 09 grudnia 2016 - 23:30
#10
Napisano 10 grudnia 2016 - 11:27
Sprawdź na stronie: https://checkcoverage.apple.com/pl/pl/ czy napewno nie masz już gwarancji.
#11
Napisano 10 grudnia 2016 - 11:30
#12
Napisano 10 grudnia 2016 - 11:42
To gwarancji już nie masz .
Jak telefon jest w dobrym stanie i nie jest wygięty to można spróbować poprawić ułożenie ekranu.
Jak masz wprawę i odpowiedni wkrętak to możesz zrobić to nawet sam.
#13
Napisano 10 grudnia 2016 - 11:47
Udaj się do iSpota lub Cortlanda, z telefonem i na pewno Ci wszystko wyjaśnią co i jak i jakie ewentualne koszty mogą być, nie kombinuj samemu bo skutki mogą być kosztowne....
#14
Napisano 10 grudnia 2016 - 23:06
To gwarancji już nie masz
.
Jak telefon jest w dobrym stanie i nie jest wygięty to można spróbować poprawić ułożenie ekranu.
Jak masz wprawę i odpowiedni wkrętak to możesz zrobić to nawet sam.
Tak jak napisał MickeyM: może wystarczy poprawienie ekranu.
... nie kombinuj samemu bo skutki mogą być kosztowne....
Ale podobnie jak landr: nie zachęcam do samodzielnych działań jeżeli byłby to "Twój pierwszy raz".
Radzę jednak przed pójściem gdziekolwiek zadzwonić do paru serwisów (mogą być nieautoryzowane, ale porządne) z zapytaniem o cenę takiej usługi żebyś nie został naciągnięty na nadmierne koszty (a już w żadnym przypadku na wymianę ekranu na chińczyka - o ile oczywiście jeszcze w tym telefonie jest oryginał).
Pomogłem ? - Lubię to
#15
Napisano 14 grudnia 2016 - 17:17
Witam ,
Jestem jak na razie w kropce , sprzedający upiera się iż przy "polerowaniu " nie było słychać takowego klikania ( telefon jest jakiegoś znajomego , a sprzedający tylko sprzedawał , trochę pomieszane to ) Nagrałem film problemu i całego telefonu , ale sprzedający nadal sie upiera przy swoim
Jakaś masakra
#16
Napisano 14 grudnia 2016 - 17:50
Tak to niestety bywa jak się kupuje telefon używany telefon " w ciemno " sprzedający na bank wiedział, że ekran klika, ten problem jest znany w przypadku tego modelu. Zostałeś oszukany.Witam ,
Jestem jak na razie w kropce , sprzedający upiera się iż przy "polerowaniu " nie było słychać takowego klikania ( telefon jest jakiegoś znajomego , a sprzedający tylko sprzedawał , trochę pomieszane to ) Nagrałem film problemu i całego telefonu , ale sprzedający nadal sie upiera przy swoim
Jakaś masakra
#17
Napisano 14 grudnia 2016 - 23:35
Takie niestety ryzyko kupowania używanych z wysyłką. Walcz ze sprzedającym, może coś u niego ugrasz, ale właściwie wszystko zależy od jego dobrej woli/uczciwości. Program Ochrony Kupujących w tym wypadku średnio ci pomoże, możesz oczywiście postraszyć sądem, ale wiadomo, że raczej się do niego nie wybierzesz. Podeślesz link do aukcji, na której kupiłeś?
#18
Napisano 14 grudnia 2016 - 23:52
Dostałem od kupującego fakturę z której wynika iż jest jeszcze rok gwarancji , ale jak wytłumaczyli u mnie w mieście w iSpocie pierwszy rok gwarancji obejmuję wszystkie salony , natomiast drugi rok gwarancji tylko ten salon gdzie został dokonany zakup .
@North link do aukcji
#19
Napisano 16 grudnia 2016 - 00:04
Dostałem od kupującego fakturę z której wynika iż jest jeszcze rok gwarancji , ale jak wytłumaczyli u mnie w mieście w iSpocie pierwszy rok gwarancji obejmuję wszystkie salony , natomiast drugi rok gwarancji tylko ten salon gdzie został dokonany zakup .
@North link do aukcji
Możesz reklamować z tytułu rękojmi u sprzedawcy w dowolnym jego sklepie (niekoniecznie dokładnie w tym, w którym został dokonany zakup).
Jak sprzedawcą na fakturze jest SAD Sp. z o.o. to z roszczeniem z rękojmi możesz iść do każdego salonu iSpot.
Inna sprawa, że uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują tylko pierwszemu nabywcy (nie przechodzą na kolejnego).
Pomogłem ? - Lubię to
#20
Napisano 16 grudnia 2016 - 10:55
Dostałem od kupującego fakturę z której wynika iż jest jeszcze rok gwarancji , ale jak wytłumaczyli u mnie w mieście w iSpocie pierwszy rok gwarancji obejmuję wszystkie salony , natomiast drugi rok gwarancji tylko ten salon gdzie został dokonany zakup .
@North link do aukcji
Aukcja wygląda okej, sprzedający również. Będzie ciężko coś ugrać niestety, skoro sprzedający nie poczuwa się do winy. Ewentualnie może wysłanie do iSpotu, w którym został pierwotnie kupiony kurierem celem skorzystania z rękojmi?
#21
Napisano 19 grudnia 2016 - 14:41
Witam ,
Mam jeszcze jedno pytanie , własnie odsyłam telefon , przyjrzałem sie na opakowaniu jest napis " Demo - Not For Resale " . W fakturze też zauważyłem Apple IPHONE 6 Space Grey 16 GB Demo .
O co z tym chodzi ? Na podesłanej aukcji nic nie było o tym wspomniane
#22
Napisano 19 grudnia 2016 - 15:20
Faktura z ispotu a telefon demo?Witam ,
Mam jeszcze jedno pytanie , własnie odsyłam telefon , przyjrzałem sie na opakowaniu jest napis " Demo - Not For Resale " . W fakturze też zauważyłem Apple IPHONE 6 Space Grey 16 GB Demo .
O co z tym chodzi ? Na podesłanej aukcji nic nie było o tym wspomniane
#23
Napisano 19 grudnia 2016 - 15:20
#24
Napisano 20 grudnia 2016 - 08:43
Off top
I weź tu coś kup na allegro. Same problemy.
Już dawno zrezygnowałem z zakupów na tym portalu aukcyjnym.
iPhone 16 Pro kupiony za gotówkę biedaku
#25
Napisano 20 grudnia 2016 - 13:26
Dlatego nie ma słuchawek. Kto wystawił tę fakturę i na kogo jest wystawiona?
Fakturę jest od " I-TERRA SP. Z.O.O "
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych