Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 6 - samoistny restart, działa poprawnie tylko pod ładowarką


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Martyna176

Martyna176
  • 2 postów

Napisano 07 grudnia 2016 - 17:54

Witam,

 

Mam DROBNY problem z iPhone 6, mianowicie: wszelkie funkcje działają prawidłowo tylko podczas ładowania telefonu, w momencie jego odłączenia od źródła zasilania wszystko jest w porządku tylko do czasu kiedy chcę na nim zrobić... Cokolwiek. Włączenie aparatu, napisanie smsa, wejście w jakąkolwiek aplikację lub nawet połączenie przychodzące powoduje jego samoistny restart. Białe tło, czarne logo i nieustanne miganie ekranu, nie pomaga nic jak tylko ponowne podłączenie do źródła energii, wtedy załapuje bez problemu. I nie ma znaczenia w jakim stopniu naładowana jest bateria, 20, 50 czy 100%, choć na ogół jest to 95-100% bo jak mogłoby być inaczej kiedy telefon ciągle musi być podpięty żeby móc z niego korzystać. Nie dzieje się to sporadycznie, za każdym razem jest tak samo. Czyszczenie, przywracanie ustawień fabrycznych też nie pomogło.

 

Czy ktoś może miał podobny problem? Jeśli tak to proszę o jakiekolwiek rady.

 

Dodam, że telefon ma rok i 8 mies., także gwarancja Apple minęła i nie bardzo wiem co z tym dalej zrobić...



#2 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 07 grudnia 2016 - 18:57

To bardzo powszechny problem, oddaj na serwis, nic innego nie wymyślisz, możesz sam spróbować wymienić baterię albo oddać do serwisu.


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#3 Martyna176

Martyna176
  • 2 postów

Napisano 07 grudnia 2016 - 19:15

Mam wrażenie, że nie taki powszechny bo trochę już tu poczytałam i widziałam faktycznie sporo postów o wyłączaniu telefonów przy wysokim % baterii i pokazującym się symbolu ładowarki na ekranie, tutaj to chyba jednak coś innego i raczej nie jest to kwestia samej baterii, tym bardziej, że wymieniłam ją przedwczoraj i problem nadal się powtarza... Mimo wszystko dzięki za odpowiedź



#4 Łukasz Banach

Łukasz Banach
  • 232 postów

Napisano 07 grudnia 2016 - 19:30

Ja oddałem telefon na serwis w ramach gwarancji i wymienili na nowy, ty już gwarancji nie masz więc trochę zrobił się problem. 


 MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB |  iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro


#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 09 grudnia 2016 - 21:55

...

Dodam, że telefon ma rok i 8 mies., także gwarancja Apple minęła i nie bardzo wiem co z tym dalej zrobić...

A rękojmia sprzedawcy ?


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 assaabloy

assaabloy
  • 128 postów

Napisano 09 grudnia 2016 - 22:02

to wcale nie powszechny problem !! iphone 6 to bardzo dobry model dopoki sie go nie zgina nie rzuca nim nie wali po scianach to ten tel jest niezniszczalny , trzeba tylko zrozumiec ze taki iphone to mini komputer taki Macbook w malym opakowaniu ! i pytanie brzmi czy Macbookami tez rzucacie ? po ziemi 


Użytkownik assaabloy edytował ten post 09 grudnia 2016 - 22:05





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych